Gracek Zgłoś #41 Napisano 6 Października 2014 Wzór podobny do spline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henieq Zgłoś #42 Napisano 6 Października 2014 Gdy kupilem auto nie mialem zlodziejki a chcialem zmienic kola, nigdzie nie moglem znaleźć odpowiedniej złodziejki i serwis bez problemu użyczył mo na chwile swoj pełny komplet, odkreciłem, wkrecilem normalna śruby, porozmawiałem i... szczesliwy pojechalem do domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fmistrz Zgłoś #43 Napisano 7 Października 2014 Niestety, ja dzisiaj byłem w serwisie VW, nie mogli odkręcić, śruby zapieczone, i chcieli mi je rozwiercać, ale sam nie wiem , bo koleś wspominał, że mogą uszkodzić piasty, a wtedy koszt będzie niebotyczny (jedna piasta na przód, 800 stówek) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siupek Zgłoś #44 Napisano 24 Listopada 2014 sprawa załatwiona. spotkałem miłego i uprzejmego Pana w ASO na Radzyminskiej w dziale z częściami. standardowo poszedłem najpierw na serwis i usłyszałem wspaniałe "nie da się". na częściach Pan oczywiście był bardziej zorientowany, przyszedł najpierw z jedną walizką, potem drugą. Ostatnią. Nic nie pasowało. W końcu znalazł na częściach 2 śruby z nasadką i jedna z tych nasadek pasowała do moich śrub. Czyli jednak można dobrać. Wystarczy odrobina dobrej woli i chęci. To samo zdanie "nie da się" usłyszałem od kolesia w ASO na Grochowskiej. Tak więc jeżeli któryś z kolegów z Warszawy będzie potrzebował stożkową nasadkę trzynastokątną gwiazdkę - posiadam nasadkę i chętnie użycze. Dziękuję za propozycje i pomoc w temacie. Pozdrawiam, jordan mam problem, ze śrubą zabezpieczającą, nie mam klucza żeby ją odkręcić czy jest jakiś sposób aby to w miarę bezproblemowo zrobić. Zdjęcie nakrętki w załączeniu zrób tak jak kolega jordan. Podjedź do jednego drugiego trzeciego ASO w Poznaniu panowie przyjdą z walizeczką i coś pokombinują. Ja miałem podobny incydent, przyszli pokombinowali wykręcili i padło pytanie co dalej, ja kulturalnie żeby włożyli nowe śruby zabezpieczające (koszt ok 110 PLN, rabat 15% szok) i do domu. Pan który mi odkręcał (chyba kierownik warsztatów) mówił, że dużo aut przyjeżdża na odkręcenie ale rzadko kto kupuje potem oryginalne zabezpieczenie a operacja tak czy siak jest u nich bezpłatna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #45 Napisano 17 Listopada 2017 (edytowane) Prośba o pomoc. Zapiekły mi się śruby i nie idzie odkręcić złodziejek. Nasadka i śruby są jeszcze całe, ale przy próbie odkręcenia kluczem+laga przy dużej sile, bo niestety takiej trzeba użyć, nasadka zeskakuje z śruby (te rowki są dość płytkie). Na moją odpowiedzialność próbowano pneumatem i tylko jedna puściła, a 3 dalej twardo siedzą. Jakieś pomysły jak to ugryźć ? Śruby są chyba ori VW, mniej więcej takie. Udało się... spawanie migomatem do złodziejki normalnej śruby i poszło. Niestety wcześniejsze próby nabicia klucza albo spawania elektrodą spowodowały spore straty w lakierze felg... Te złodziejki mają zewnętrzy pierścień i nabijanie nasadki nie ma sensu, bo on się kręci, a nie śruba... Edytowane 19 Listopada 2017 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach