Poochini Zgłoś #121 Napisano 14 Sierpnia 2014 Też o tym myślałem. Musze znaleźć na forum, gdzie zaślepić żeby zostawić klapę gaszącą. Co do zaślepienia EGR, to przede wszystkim zaoszczędzona kasa. W poprzednim aucie, aż pękła obudowa od EGR, zaślepiłem, zrobiłem 30tkm i sprzedałem auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #122 Napisano 14 Sierpnia 2014 nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jak zaślepię EGR to zaślepiam od razu klapę gaszącą ? Jesli tak to rozumiem, że silnik "gaśnie" twardo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #123 Napisano 14 Sierpnia 2014 nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jak zaślepię EGR to zaślepiam od razu klapę gaszącą ? Nie. EGR zaślepiasz od strony kolektora. W aukcji allegro z zaślepkami masz na dole bardzo dokładnie zilustrowane miejsce ich montażu. :ok Zerknij na fotkę w moim temacie, widać na niej również kawałek zaślepki przykręconej od strony zaworu. http://forum.vw-passat.pl/threads/111203-TDI-Bia%C5%82y-Variat-by-vipereeek-Wakacje-))?p=1718710&viewfull=1#post1718710 Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #124 Napisano 14 Sierpnia 2014 i ogolnie zadowolony jestes z zaślepienia EGR'a ? Czy wiąze się z tym jakieś ryzyko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #125 Napisano 14 Sierpnia 2014 i ogolnie zadowolony jestes z zaślepienia EGR'a ?Czy wiąze się z tym jakieś ryzyko ? W Twoim przypadku nie, w młodszych autkach jest to już monitorowane i wywala błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #126 Napisano 15 Sierpnia 2014 Wszystko spoko ale czy uwazacie ze mocny zapach spalin to powod normalnej pracy EGR'a ? Ojciec w Rav4 tez ma EGR i wcale nie czuc tych spalin. Do tego ( silnik 2.2 D-cat ) po przejechaniu 8kkm olej czysciutki - a tutaj ktos wspominal ze diesel to od razu czarny, ja w AWX mam czarny olej od razu . Chcialbym wyeleiminowac ten zapach spalin bo strasznie mnie on denerwuje. Ostatnio jak pisalem w innym temacie czyscilem caly dolot wraz z kolektorem ssacym EGR'em i po przejechaniu 1000 km EGR suchutki. sciagalem weze zeby sprawdzic po 1000 km i suchutko a zapach spalin dalej ten sam. Myslicie ze to pompka ktoras leje ? Z obserwacji wynika ze chyba na zimnym smierdzi bardziej niz na goracym - ale to moze subiektywne odczucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #127 Napisano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) A zobaczcie proszę logi grupy 013 i 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_182802.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182802.html Generalnie patrzyłem i mieszczę się w normie... czy zapach spalin ma coś do rzeczy z moimi pompkami ? Czytałem, ze na intensywny zapach spalin ma wpływ kąt wtrysku... Chciałem wczoraj sprawdzić w TDI-timming, ale nie znalazłem tam swojego silnika ? Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez StaryKoniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #128 Napisano 15 Sierpnia 2014 Coście się tych EGRów tak uczepili :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #129 Napisano 15 Sierpnia 2014 Coście się tych EGRów tak uczepili :ocochodzi oj tam oj tam, zobaczysz moje logi co dalem powyżej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #130 Napisano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) zobaczysz moje logi co dalem powyżej ? Są okey, ale ja tam widzę 2 x grupę 13. P.S. Sprawdź synchronizację PD (Grupa 4 blok 4). Jak jest w minusie to ustaw na 0 poprawi się temat spalin. :ok Pozdro. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #131 Napisano 15 Sierpnia 2014 Jest ktos z okolic bielska bialej kto pomoglby ogarnac temat logow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #132 Napisano 15 Sierpnia 2014 Są okey, ale ja tam widzę 2 x grupę 13. P.S. Sprawdź synchronizację PD (Grupa 4 blok 4). Jak jest w minusie to ustaw na 0 poprawi się temat spalin. :ok Pozdro. Ups, szacuneczek - tutaj logi z grupy 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_182800.html Będę musiał zobaczyć na spokojnie tą synchronizację PD - jak nagrzeję auto i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malina255 Zgłoś #133 Napisano 15 Sierpnia 2014 Witam może nie do końca w temacie ale chce przystąpić do modyfikacji. W tym celu zaslepiłem juz EGR, a teraz chciałem wyciąć KATa i odziwo co ujrzalem to: prawdopodobnie nie fabryczny katalizator, bądź też nie wiem co to jest. Poniżej daje zdjęcie jak to wygląda, moze ktoś miał styczność. Silnik 1.9 Tdi AHU. Chciałbym samemu to wymontować. Od góry jest bardzo trudny dostęp, ale jest lecz odkręcenie srób jest bardzo ciężkie. Czy od spodu jest lepsze? ktoś wyciągał? Pozdrawiam. Przepraszam że się w traciłem, ale nigdzie nie mogłem tego znależć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #134 Napisano 16 Sierpnia 2014 To jest ''zamiennikowy'' katalizator , nie wiem ile jest warty na skupie ale pewnie nie dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #135 Napisano 17 Sierpnia 2014 A zobaczycie co z moimi logami z grupy 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_182800.html Bo odnosnie logów z grupy 013 to vipereeek powiedzial ze są ok (http://vaglog.rtnet.pl/log_182802.html) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #136 Napisano 17 Sierpnia 2014 A zobaczycie co z moimi logami z grupy 023 Też nie mam zastrzeżeń. :ok Powalcz teraz z synchronizacją. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #137 Napisano 17 Sierpnia 2014 Też nie mam zastrzeżeń. :okPowalcz teraz z synchronizacją. Pozdro. Ufff - miło słyszeć Jutro wracam od rodziny to auto będzie nagrzane to sprawdzę blok 4, grupę 4 i dam znać koledzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #138 Napisano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie, tak jak obiecałem to po powrocie sprawdziłem VAGiem, zobaczcie: Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183226.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183227.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_183228.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_183224.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183225.html Sprawdziłem synchronizację (blok 4, grupa 4) i oscyluje 0.0 - 0.6, zresztą sami zobaczcie. Zauważyłem, że auto jak jest nagrzane to spaliny nie smierdzą, śmierdzą jedynie jak auto nie jest rozgrzane. Co o tym sądzicie.. PS. Tak wiem, że temp powinna byc minimum 80*C ale ni hu hu nie mogę auta mocniej nagrzać - w czasie jazdy wskazówka jest praktycznie pionowo, ale stanę na chwilę to po chwili opada.. Jak samochód stoi to nie nagrzeję go ZA ŻADNE SKARBY do 80-90*C (chyba ) Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez StaryKoniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #139 Napisano 18 Sierpnia 2014 ni hu hu nie mogę auta mocniej nagrzać - w czasie jazdy wskazówka jest praktycznie pionowo, ale stanę na chwilę to po chwili opada.. Termostat do wymiany. Sprawdziłem synchronizację (blok 4, grupa 4) i oscyluje 0.0 - 0.6, zresztą sami zobaczcie. Ja tam widzę wartości w minusie. Ustaw synchronizację na 0. A tak swoją drogą troszkę rozbiegana ta synchronizacja, ile masz aktualnie nalatane na tym rozrządzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #140 Napisano 18 Sierpnia 2014 Rozrząd wymieniałem stosunkowo niedawno, ok 10 tys km temu... Gdzieś czytałem (chyba nawet tutaj), że ktoś też próbowął ustawić synchronizację na "0" i miał 0.0 - 0.6 - 1.1... czyli tak jak ja. No dobra - to czeka mnie wymiana termostatu - już od dłuższego czasu się do niej przymierzałem. Dziwne jest jedynie to, że w trasie trzyma temperaturę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach