StaryKoniu Zgłoś #181 Napisano 14 Czerwca 2015 To jak mówi Turek To chwila a można się wiele dowiedzieć Gdzie znajde przykładowe zdjęcia uszkodzonych krzywek wałka rozrządu ? Szukam i szukam i nie moge znalezc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #182 Napisano 14 Czerwca 2015 Gdzie znajde przykładowe zdjęcia uszkodzonych krzywek wałka rozrządu ?Szukam i szukam i nie moge znalezc... http://lmgtfy.com/?q=wytarte+krzywki+wa%C5%82ka+rozrz%C4%85du+1.9+tdi+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #183 Napisano 14 Czerwca 2015 Mateusz jaka szydera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #184 Napisano 14 Czerwca 2015 Mateusz jaka szydera LOL - tyle to i ja wpisalem sobie w google wczesniej - ale nie znalazlem informacji na co dokladnie zwrocic uwage, jak rozroznic wytarte krzywki etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #185 Napisano 14 Czerwca 2015 LOL - tyle to i ja wpisalem sobie w google wczesniej - ale nie znalazlem informacji na co dokladnie zwrocic uwage, jak rozroznic wytarte krzywki etc... Podstawa to nie mogą być wyczuwalne progi, wykorbienia nie mogą mieć przetarć lub przebarwień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #186 Napisano 15 Czerwca 2015 Boczna krawędź zdrowej krzywki jest zfazowana. Starta będzie miała ostry bok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #187 Napisano 15 Września 2015 Obecnie nie mam czasu nadrabiać lektury, ale pamiętam, że ktoś pisał, że to może przez uszczelkę pod głowicą - ja ostatnio wymieniałem uszczelkę, przy okazji wszystko mi sprawdził mechanik (pierścienie trzymają, wszystko w należytym) wymieniłem zawory na nówki i wszystkie uszczelnienia (pompa vacum, wydechowy kolektor itp.) i mocny zapach nadal pozostał - plusem jest, że na zimnym przy odpaleniu już nie zakopci na biało, ale poczekajmy na zimę, bo zimą ten problem był najbardziej widoczny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #188 Napisano 18 Września 2015 Spaliny z diesla zawsze są gryzące i mocno nieprzyjemne przy wdychaniu, być może szukacie rozwiązania problemu który nie istnieje ? Pamiętam jak kiedyś w fabrycznie nowym, prosto z salonu Focusie mkI 1.8 TDCi zrobiłem wdech akurat w chmurce spalin z wydechu jak stał na wolnych obrotach i skończyło to się małym pawikiem tak mnie przydusiło. Nie pierwszej młodości diesel bez filtra cząstek stałych i bez sprawnego katalizatora to po prostu musi toksycznie smrodzić nawet jeśli tego dymu nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #189 Napisano 22 Września 2015 Mówisz, że szukamy dziury w cały ale jaja - ja osobiście miałem chyba z 15-ście tdi (ja, moja siostra, mama, tata, kuzyn, kumpel i kochanka ) i skoro w innych nie było tak mocno gryzącego zapachu, a ja mam to jednak nie robię z igły widły... tym bardziej, że większość to te same jednostki były... Ja obecnie stawiam na 2 rzeczy: albo wtryski leją i nie przepala, albo zawalony katalizator ? jak w borze 1.9 tdi wymontowałem kata to właśnie zaczęło tak śmierdzieć, a przed nie było owego zapachu... czy to może być to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #190 Napisano 5 Grudnia 2015 Ja również sprawdziłem cały silnik i obstawiam na katalizator tylko chciałbym wiedzieć czy któś przerabiał temat wymiany katalizatora i ewentualnego pozbycia się śmierdzących spalin ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #191 Napisano 6 Grudnia 2015 aktualizuje - regenerowałem wtryski niedawno, więc pozostaje katalizator:-) no chyba, że już turbinka zdążyła dostać sztycha... nie wiem kiedy podejdę pod wymianę kata, ale zorientuje się w jakim stanie jest turbawka i albo zregeneruję, albo zrobię moda na jakaś większą suszareczkę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #192 Napisano 6 Grudnia 2015 Obstawiam katalizator oraz lejące wtryski na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #193 Napisano 7 Grudnia 2015 U mnie wtryski OK, turbina po regeneracji a smród jak nic ... a i erg był już wymieniony wiec pozostał katalizator tylko dziwi mnie że jeszcze nikt na forum nie wymieniał do tej pory katalizatora ze względu na tak uciążliwe spaliny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #194 Napisano 7 Grudnia 2015 tylko dziwi mnie że jeszcze nikt na forum nie wymieniał do tej pory katalizatora ze względu na tak uciążliwe spaliny. Bo to nie jest tani element, kup nowy a przekonasz się ile kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrwrc Zgłoś #195 Napisano 8 Grudnia 2015 A coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-1-9tdi-avb-awx-avf-katalizator-zlacze-24h-i5150158263.html Tylko czytałem trochę postów odnośnie wycięcia katalizatora i z tego co wyczytałem to żadnych negatywnych efektów nie ma takiej operacji. A gdyby smród miał coś wspólnego z katalizatorem to po wycięciu dopiero powinno śmierdzieć .... ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #196 Napisano 8 Grudnia 2015 Wytnij całkiem, wstaw rurkę i po problemie - choć dla mnie to jest śmieszne że katalizator "śmierdzi". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #197 Napisano 27 Grudnia 2015 Obstawiam katalizator oraz lejące wtryski na wolnych obrotach. Jak pisałem regenerowałem wtryski (nie samo czyszczenie, ale wymiana niektórych elementów - ustawienie bipów itd) wiec nie wtryski. Teraz w pracy jeżdżę transitem TDCI - przebieg niecałe 80 tyś km i też spaliny walą jak u mnie... za to inne diesle we firmie są ok - nie ma takiego zapachu... - - - - - aktualizacja - - - - - A coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-1-9tdi-avb-awx-avf-katalizator-zlacze-24h-i5150158263.html Tylko czytałem trochę postów odnośnie wycięcia katalizatora i z tego co wyczytałem to żadnych negatywnych efektów nie ma takiej operacji. A gdyby smród miał coś wspólnego z katalizatorem to po wycięciu dopiero powinno śmierdzieć .... ??? Pisałem już, że przy modowaniu poprzedniego VW (bora) wyciąłem kata i od tego momentu zaczęło mi właśnie tak strasznie walić z rury spalinami - aż do tego stopnia, że jak bagażnik otwierałem a rodzinka w środku była to gasiłem auto, bo na odpalonym dostawało się do środka tyle smrodu, że by się podusili. Ja mam 330 tyś km przebiegu - kat oryginał - chyba nie dziwne, że może to być spowodowane tym ? Słyszałem, że niektórzy rozcinają kata, jakoś czyszczą i zaspawują na nowo - ktoś coś wie o takim zabiegu ? - - - - - aktualizacja - - - - - Na allegro nowy katalizator do Passata 1.9 TDI to koszt 350 zł - to nie jest przecież dużo... chyba podejdę do tego - chciałbym uzyskać naklejkę EURO4 ciekawe, czy wymiana kata na nowy spowoduje pozytywne przejście owych badań (ktoś coś się orientuje w tym temacie ? ) Auta zmieniać nie będę, a chyba montaż DPF to stworzenie sobie problemu na życzenie co ? mogę mieć używkę od sharana chyba za około 800 zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diaz34 Zgłoś #198 Napisano 5 Grudnia 2016 Witam, posiadam tez problem smierdzacych spalin w avf , a posiadam tez ajm i afn i tam to jest znosne ale w tym pasku nie da sie na odpalonym silniku bagaznika otworzyc:chory , moc spalanie itd wszystko w normie , ktos rozwiazal problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach