maly3310 Zgłoś #81 Napisano 24 Marca 2013 a co do klejenia taśmą to raczej odpada nie jestem zwolennikiem "łagodzenia objawów" tylko od razu leczyć i mieć spokojną głowę Jeżeli jest to rura ze strony kierowcy widoczna po otworzeniu maski to wydaje mi sie ze koszt 7zł nie jest dużym wydatkiem chyba, ze chodzi o ta rure od turba co idzie pod spodem to wtedy co innego. Zrob zdjecie i wrzuć to zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasyno Zgłoś #82 Napisano 27 Marca 2013 Podepnę się pod temat ponieważ zauważyłem po podniesieniu auta, że rura od turbo do intercoolera NIE została wymieniona przez mechanika tylko poklejona cała taśmą. Rura jest cała mokra od oleju jak niektórzy tutaj pisali tylko tak na chłopski rozum to w tej róże ma być powietrze chyba a nie olej?? Z czego ten olej? Z turbo? (*RURA GUMOWA 3B0145828G) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #83 Napisano 27 Marca 2013 Podepnę się pod temat ponieważ zauważyłem po podniesieniu auta, że rura od turbo do intercoolera NIE została wymieniona przez mechanika tylko poklejona cała taśmą. Rura jest cała mokra od oleju jak niektórzy tutaj pisali tylko tak na chłopski rozum to w tej róże ma być powietrze chyba a nie olej?? Z czego ten olej? Z turbo? (*RURA GUMOWA 3B0145828G) Jeżeli miałeś uszkodzony wąż (rurę o której piszesz), jeżeli miał choć małą dziurkę - to klejenie taśmą nie pomoże na długo!! Tylko wymiana. To że jest ona mokra to nie koniecznie wina turbo - raczej odmy - ten typ podobno tak ma . Przeczytaj to sobie to (podobnych postów jest dużo): http://forum.vw-passat.pl/threads/7207-Passat-1-9TDI-04-wyciek-oleju-z-INTERCOOLERA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #84 Napisano 27 Marca 2013 Tu masz w dobrej cenie zamiennik:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=3093943045&ars_source=ars&ars_socket_id=5&ars_rule_id=72 Kup wymień i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #85 Napisano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) to ten wąż się poci od strony kierowcy na łączeniu, silnik 1.9TDI AVF 131 KM, kolega wyżej dał link do zamiennika ale jak się dobrze przyjrzałem to niezbyt widzę go by pasował inaczej jest wygięty... może ktoś zaproponować dobry zamiennik z allegro do mojego silnika? Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez pavvlo1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #86 Napisano 3 Kwietnia 2013 A może po prostu poci się ze szybkozłączy? Tam są specjalne podówjne oringi. Ori z VW 15zł za sztuke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #87 Napisano 3 Kwietnia 2013 takiej wersji nie słyszałem żę tak można to załatwić zawsze był temat całej rury..... i jeśli tak się da to jestem do przodu parę groszy:) akurat jadę jutro do warsztatu z klimą to przekaże im niech rzucą okiem co w końcu z tym można zrobić. Dzięki za info dam znać jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #88 Napisano 3 Kwietnia 2013 Wszędzie gdzie masz szybkozłącza w b5fl w dolocie IC są oringi. U mnie też był podobny problem wcześniej, z tym ze ewidentnie było widać ze leci spod złączy. Kupiłem oringi i po temacie. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #89 Napisano 3 Kwietnia 2013 Kolego, ale w temacie mowa jest cały czas o innym wężu, ten co pokazujesz raczej nie pęka, tylko puszcza na oringach jak masz zapocone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #90 Napisano 3 Kwietnia 2013 kolega wyżej dał link do zamiennika ale jak się dobrze przyjrzałem to niezbyt widzę go by pasował inaczej jest wygięty... No bo to nie ta rura, kolega podał link do rury która najczęściej pęka (jest ona na dole auta i idzie od turbo do stalowej rury która przechodzi wzdłuż całego przodu do intercoolera). Twoja jest na górze (już za intercoolerem). W Twoim przypadku to raczej wskazana jest jedynie wymiana o-ringów na nowe, jeżeli nie ma w rurze uszkodzeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #91 Napisano 3 Kwietnia 2013 ale dałem ciała...sorki za zamieszanie w ogóle powinienem bostać "bana" dziękuje za wyjaśnienie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #92 Napisano 4 Kwietnia 2013 U mnie też był podobny problem wcześniej, z tym ze ewidentnie było widać ze leci spod złączy. Kupiłem oringi i po temacie. ;> Dzisiaj mi mechanik powiedział że te rozwiązanie to pół-środek bo skoro jest olej w wężu to trzeba sprawdzić turbinę i usunąć tam usterkę jeśli występuje a same o-ringi nie załatwią sprawy.... co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #93 Napisano 4 Kwietnia 2013 założyć nowe oringi i wywalić odme to oleju nie będzie , a jak turbo puszcza olej to już regeneracja tylko i wyłącznie , zatem wyczyścić , odme wywalić pod auto i sprawdzać czy dolot się brudzi od turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #94 Napisano 5 Kwietnia 2013 nie ma sensu tego "łatać" tylko zregenerować turbinę a wtedy wymienić o-ringi...więc jeszcze polatam aż turbo wyraźnie da oznaki że potrzebuje regeneracji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #95 Napisano 5 Kwietnia 2013 nie ma sensu tego "łatać" tylko zregenerować turbinę a wtedy wymienić o-ringi...więc jeszcze polatam aż turbo wyraźnie da oznaki że potrzebuje regeneracji... jak wiesz że to na 100% turbo a nie odma " smilieid="528" class="inlineimg" border="0"> inaczej jest sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki111222 Zgłoś #96 Napisano 22 Kwietnia 2013 Kolego, ale w temacie mowa jest cały czas o innym wężu, ten co pokazujesz raczej nie pęka, tylko puszcza na oringach jak masz zapocone. a pęka chyba że to nie ten cena w hurtowni jakieś 190zł pozdrawiam i jutro wstawiam... w razie pytań pisac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #97 Napisano 22 Kwietnia 2013 a pęka chyba że to nie ten[ATTACH=CONFIG]100950[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100951[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100952[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100953[/ATTACH]cena w hurtowni jakieś 190zł pozdrawiam i jutro wstawiam... w razie pytań pisac:) ten konkretny w kształcie litery S jest od niedawna dostępny w zamienniku, do tej pory był tylko w ASO i kosztował ok 400 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki111222 Zgłoś #98 Napisano 23 Kwietnia 2013 no i wąż wymieniony, EGR wyczyszczony, przedmuch słyszalny w kabinie zniknął, auto odzyskało mocnego kopa:) nie wpada w tryb awaryjny a co za tym idzie nie odłącza turbiny... ( n75 był sprawny wiec wymiana zbędna) koszta zabiegu: przy okazji (filtr powietrza 30zł), wąż 190zł, butelka benzyny uniwersalnej 10zł, pędzle 3zl= 233zł .... robota własna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasyno Zgłoś #99 Napisano 15 Czerwca 2013 Witam! mam taki problem z wężem 3B0145828G z turbiny do rury intercoolera. wyciągnąłem go i ten po przeciwnej stronie też do intercoolera i te węże są na szybko złączkach metalowych pierścieniach zakrzywionych na końcu. Wkładam nowe węże i stare oringi ale nie ma możliwości ich założyć na bolce wystające do zaczepu. widziałem gdzieś w google że ich się nie zaczepia i tak też zrobiłem ale po dodaniu gazu strzał i wydmuc***e rurę od intercoolera. Pytanie brzmi czy zepchnąć auto ze skarpy czy sprzedać na części? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #100 Napisano 15 Czerwca 2013 musza byc te metalowe obejmy, inaczej zawsze Ci wystrzeli. Te obejmy jak sie nie myle pasuja tylko w jednym polozeniu (zakrzywienie w jedna strone) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach