Skocz do zawartości

Lukasyno

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lukasyno

  • Urodziny 06.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Manhattan

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam! Czy jest możliwość odczytania modelu radia po nr VIN pojazdu? Kupiłem VW 5 po próbie kradzieży. Pozdrawiam! Czy ktoś pomoże?
  2. Witam! Znacie może gościa który mi odkoduje radio gdzieś na terenie małopolski? Najlepiej Tarnów, Nowy Sącz ostatecznie Kraków. Z góry dziękuję za odpowiedź!
  3. Witam! Czy posiada ktoś mapki na europe lub spolszczenia do nawigacji RNS 310? obojętnie czy do pobrania czy w pliku. Bardzo proszę o pomoc.
  4. Mógłbyś mi napisać tylko ile musi wystawać śruba po założeniu dystansu bo muszę jutro rano jechać po nie a nie będę miał już dzisiaj czasu ściagąć koła? Z góry dzięki za odp!
  5. Witam! mam taki problem z wężem 3B0145828G z turbiny do rury intercoolera. wyciągnąłem go i ten po przeciwnej stronie też do intercoolera i te węże są na szybko złączkach metalowych pierścieniach zakrzywionych na końcu. Wkładam nowe węże i stare oringi ale nie ma możliwości ich założyć na bolce wystające do zaczepu. widziałem gdzieś w google że ich się nie zaczepia i tak też zrobiłem ale po dodaniu gazu strzał i wydmuc***e rurę od intercoolera. Pytanie brzmi czy zepchnąć auto ze skarpy czy sprzedać na części?
  6. Tu są fajne fele: http://allegro.pl/alufelgi-3b0601025l-7jx16h2-5x112-et37-passat-b5-i3233653352.html są trzy komplety takie tanie na allegro a nawet tańsze http://allegro.pl/alufelgi-vw-audi-mercedes-passat-b5-a4-a6-5x112-i3291690664.html ...a 15stek jest pełno ładnych do 600zł więc jest w czym przebierać
  7. Też mi się tak wydawało trochę i w ostatniej chwili trafiły mi się zniszczone ale proste BBSy za naprawdę śmieszną cenę, które sobie sam wypiaskuje i pomaluję. Dzięki za radę, nie chce już zakładać nowego nowego tematu a mam jeszcze jedno pytanie. Felgi są 7cali szerokości ET40 więc wsadzę im dystans 5mm żeby było tak jak w oryginale ale nadkole na tyle jest nieco szersze więc pytanie brzmi: Czy mogę wsadzić na tyle większy dystans niż na przód i czy nie wpłynie to w jakiś sposób na trakcje? (w betach i mercach często idzie szersza felga na tył więc domyślam się że może tak być ale wole usłyszeć to od kogoś kto się nie domyśla tylko wie:))
  8. no przecież nie peugeota:p a co lipa te felgi?
  9. Witam! Czy podejdą mi te felgi od merca? http://allegro.pl/oryginalne-felgi-mercedes-clk-slk-16-5x112-i3294146426.html Wiadomo, ze trzeba dokupić pierścienie centrujące i wywalić dekiel merca ale czy felga nie będzie wystawać z przodu? Felgi mają ładny rant i są w dobrym stanie chociaż nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądać na aucie.
  10. Podepnę się pod temat ponieważ zauważyłem po podniesieniu auta, że rura od turbo do intercoolera NIE została wymieniona przez mechanika tylko poklejona cała taśmą. Rura jest cała mokra od oleju jak niektórzy tutaj pisali tylko tak na chłopski rozum to w tej róże ma być powietrze chyba a nie olej?? Z czego ten olej? Z turbo? (*RURA GUMOWA 3B0145828G)
  11. Kolego jak się coś dowiesz to daj znać bo mam podobne objawy. U mnie co do szczegółów to problem z tym był przed regeneracją wirnika i jak naprawili to wirnik hulał ale to spalanie i przerywanie (raczej jedno przerwanie po 2tyś obr.) wróciło po miesiącu. Pojechałem do zakładu i powiedziałem, że ma to robić. Jak odbierałem samochód to powiedział mi 60zł bo coś tam coś tam jakiś wężyk. Wziąłem samochód i powiedziałem, że ten cały wężyk niech sobie doliczy do tej regeneracji co robił miesiąc wcześniej bo nie po to buliłem 6 stów żeby to nie działało jak ma działać. I co? po miesiącu znów to samo. Wiem, że przy regeneracji była czyszczona przepływka. Znajomy wsiadł ostatnio i od 2 do 5 biegu przycisnął mu do prawie 5tyś obrotów i tak dwa razy i problem zniknął. Na jeden dzień! Wczoraj się ścigałem od świateł na obwodnice z jakąś BM-ką i jak mu tak konkretnie dałem po garach od 0 do 190km/h to znowu wszystko wróciło do normy. Spalanie 7 na miejscu, trasa ponad 5 lekko, nic nie przerywa i turbina nie słabnie. Podobno mam go przeganiać ale bez jaj bo co ja mam odpalać auto rano czekać aż się rozgrzeje i w palnik??
  12. Witam! Zakładał może ktoś żarówki H7 lub H4 Diamond Vision Philips? Za cholerę nie mogę znaleźć żadnej informacji jak się sprawują i nie wiem czemu są tak ciężko dostępne w polsce. Widziałem jak świecą i wiem, że wszystkie tu wymienione z firmy OSRAM się kryją. Chodzi o białe (biało niebieskie) światło, nie o standardowe "żółte".
  13. Z tymi wahaczami co idą na pierwszy montaż, kupowane nawet u pewnego sprzedawcy to chyba też jedna wielka loteria. Ja do dzisiaj nie mogę pojąć jednej rzeczy. W jednym czasie mój wujek i znajomy sprowadzili sobie po Passku(3BG). Passaty miały podobne przebiegi ok 150tyś. Wujek odsprzedał mi swojego i jak przeszło mu 200tyś musiałem wymienić kilka wahaczy i naprawiałem turbinę. Niby rzecz normalna bo wiadomo polskie drogi, przebieg, nawet oszczędzałem go na drodze i wszystko wymieniałem od razu jak tylko poczułem że coś jest nie tak. Do czego zmierzam? Ten drugi passat który sprowadził mój znajomy miał służyć jako "koń do wszystkiego" w jego firmie. Pracowałem z nim dość długi czas i i to co ten passat przeżył to chyba nie przeżyje już żaden współczesny samochód. Pojęcia ostudzenia turbiny czy aluminiowe zawieszenie były dla nas obce. Samochód latał po dziurach doładowany po sufit, że aż hakiem darło po ziemi. Co start to pedał do spodu, na zakrętach to auto prawie odrywało od asfaltu. Amory KAYABY nie wytrzymały to poleciał SACHS ale też miał swój czas gumy na tyłach belki i pod amorami też nie wytrzymały. Przeguby były wymieniane dwa razy. Autem nabiliśmy 120tyś w polsce i co? teraz ma ponad 260tyś i załozyli mu nowe amortyzatory i auto idzie jak po szynach. żadnego luzu na żadnym wahaczu od nowości! Ja w swoim aucie co jeździło tylko do Tesco na zakupy nie mam tak idealnej trakcji na drodze. Jest pomiędzy naszymi autami jeszcze jedna znacząca różnica. Ja mam zawieche TRW fabrycznie a on Lemforder. Czy to jest aż taka różnica w trwałości?? Dziwi mnie więc dlaczego twoje TRW wytrzymały tylko 60 tyś..
  14. Szarpie przy mocnym przyspieszaniu czy normalnie jak jedziesz powyżej 120? Ja miałem podobnie i okazało się że po zimie nazbierało się piachu wewnątrz felgi i zobaczyłem to dopiero jak dałem koła do wyważenia.
  15. Wiesz tylko mi nie chodzi o ramkę na CB bo taką mam tylko o ramkę całego panelu i chyba wiem jak to było zrobione. musze kupić normalną obudowę panelu pod radio kaseciak + zmieniarka i w miejsce zmieniarki idzie ta półkieszeń którą wrzucił Symex. Tylko dalej nie wiem jak się ta ramka nazywa ale to chyba to samo co właśnie pod navi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności