Skocz do zawartości

luki111222

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luki111222

  • Urodziny 19.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard Szczeciński/ Toruń

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Filtr kabinowy i powietrza + olej i filtr amortyzatory tył ( polała sie krew:P) pasek wielorowkowy jutro wymiana pompy wspomagania i jak czas pozwoli silentblock tył z łapami aaa i przeczyszczenie kanalików bo woda w aucie:P
  2. Witam. Sytuacja wygląda następująco Passat 1,9 avf. 2001 przy skręcie kierownicy do oporu pasek klinowy podskakuje jak miałby zaraz wyskoczyć, do tego wyje pompa tylko na postoju, płyn nie ubywa i nie zauważyłem też drobinek opiłków w płynie. wymieniłem pasek i przez chwile było lepiej kiera chodziła od paluszka ale po chwili znowu to samo, Czy może to być spowodowane zbyt małym naciągiem paska? dodam ze po jego ściągnięciu koło od pompy po kręceniu chodzi lekko i cicho i nie ma luzu. i rolka napinająca ma lekkie drgania i przy obciążeniu piszczy tyle że to prawdopodobnie sprzęgło alternatora chyba:) jak jutro się ogarnę to postaram się nagrać problem i tu wstawić . Pozdrawiam i dzięki za sugestie
  3. Wymieniłem postojowe żarówki rzecz niby prosta gdyby żarówka nie wpadła mi do lampy ;/ gdzie za pomocą drutu i wielu próbach udało się wyjąć bez demontażu reflektora wiec robota która miała trwać 10 min trwała ponad godzinę, a ciepło nie było:P Pozdrawiam
  4. ooo widze ze z toruńskiego fyrtla Paszczak:)
  5. Byłoby fajnie wymienić się doświadczeniami:)
  6. Witamy Jestem Łukasz a Pani to Iga http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e751aa61cb926d63.html Nie sugerujcie się tablicami, na stałe mieszkamy w Stargardzie Szczecińskim. Pozdrawiamy:marecek
  7. Tak jak pisali wyżej. Sprawdzić układ dolotowy( dokładnie ) łączenia rur itp. EGR może być zapaćkany ... u mnie w b5 waliło na czarno . co zrobiłem? rozebrałem egr wyczyściłem (syf niemiłosierny) przewód "S" rozerwany zaraz przy turbinie... po wymianie przewodu (gdy dałem po garach) wystrzeliło łączenie rur z dolotu (przez syf) nie wspominając o wpadaniu auta w tryb awaryjny. po oczyszczeniu całego układu ok 3-4 godz pracy problem znikł i od roku się nie pojawia może w waszych b6 być podobnie. pozdrawiam
  8. Przydałby sie jakiś konkretny manual dla laika... bo jakoś szukanie opornie mi idzie:P pozdrawiam
  9. Dobrze dopchnąć wąż trzeba inaczej spinka sie nie wepnie:) pozdro
  10. no i wąż wymieniony, EGR wyczyszczony, przedmuch słyszalny w kabinie zniknął, auto odzyskało mocnego kopa:) nie wpada w tryb awaryjny a co za tym idzie nie odłącza turbiny... ( n75 był sprawny wiec wymiana zbędna) koszta zabiegu: przy okazji (filtr powietrza 30zł), wąż 190zł, butelka benzyny uniwersalnej 10zł, pędzle 3zl= 233zł .... robota własna.
  11. a pęka chyba że to nie ten cena w hurtowni jakieś 190zł pozdrawiam i jutro wstawiam... w razie pytań pisac:)
  12. i po sprawie... zamieniłem włącznik z 3B i wszystko gra... właśnie siedzę i rozbieram ten niesprawny ---------- Dodano o 19:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:59 ---------- http://forum.vw-passat.pl/threads/16968-schemat-wlacznika-swiatel korzystając z w/w tematu rozebrałem włącznik, nie mając papieru ściernego i środka do czyszczenia styków wszystkie styki przeczyściłem delikatnie wkrętakiem, zmontowałem, sprawdzam i wszystko gra i buczy:) Pozdrawiam i dzięki...
  13. Witam u mnie sytuacja przedstawia się tak: wsiadam i odpalam auto włączam światła i gotowy do jazdy... kolega mówi, że tylna prawa lampa nie świeci:( biorę się za sprawdzenie innych świateł wokoło auta ( reszta świeci) włączam kierunek prawy (sprawny) gaszę auto i wyciągam kluczyk ( wszystko świeci poza prawą tylną lampą) włączam kierunek w pozycje w prawo ( lampa działa) po wsadzeniu kluczyka i zapodaniu zapłonu lampa zgasła i pykał już tylko kierunek:( nie wiem o co kaman... jakaś rada??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności