-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O luki111222
- Urodziny 19.02.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Stargard Szczeciński/ Toruń
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
luki111222 obserwuje zawartość → pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica, Problem z płynnym ruszeniem 1.9 TDI AVF, [INSTRUKCJA] B5 WYMIANA PRZEGUBU osłony gumy PORADNIK i oraz 5 innych
-
Filtr kabinowy i powietrza + olej i filtr amortyzatory tył ( polała sie krew:P) pasek wielorowkowy jutro wymiana pompy wspomagania i jak czas pozwoli silentblock tył z łapami aaa i przeczyszczenie kanalików bo woda w aucie:P
-
pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica
luki111222 odpowiedział cienio → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam. Sytuacja wygląda następująco Passat 1,9 avf. 2001 przy skręcie kierownicy do oporu pasek klinowy podskakuje jak miałby zaraz wyskoczyć, do tego wyje pompa tylko na postoju, płyn nie ubywa i nie zauważyłem też drobinek opiłków w płynie. wymieniłem pasek i przez chwile było lepiej kiera chodziła od paluszka ale po chwili znowu to samo, Czy może to być spowodowane zbyt małym naciągiem paska? dodam ze po jego ściągnięciu koło od pompy po kręceniu chodzi lekko i cicho i nie ma luzu. i rolka napinająca ma lekkie drgania i przy obciążeniu piszczy tyle że to prawdopodobnie sprzęgło alternatora chyba:) jak jutro się ogarnę to postaram się nagrać problem i tu wstawić . Pozdrawiam i dzięki za sugestie -
Wymieniłem postojowe żarówki rzecz niby prosta gdyby żarówka nie wpadła mi do lampy ;/ gdzie za pomocą drutu i wielu próbach udało się wyjąć bez demontażu reflektora wiec robota która miała trwać 10 min trwała ponad godzinę, a ciepło nie było:P Pozdrawiam
-
ooo widze ze z toruńskiego fyrtla Paszczak:)
-
Byłoby fajnie wymienić się doświadczeniami:)
-
Witamy Jestem Łukasz a Pani to Iga http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e751aa61cb926d63.html Nie sugerujcie się tablicami, na stałe mieszkamy w Stargardzie Szczecińskim. Pozdrawiamy:marecek
-
Po wymianie pompowtryskiwaczy dalej kopci na czarno
luki111222 odpowiedział ziomek1988 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Tak jak pisali wyżej. Sprawdzić układ dolotowy( dokładnie ) łączenia rur itp. EGR może być zapaćkany ... u mnie w b5 waliło na czarno . co zrobiłem? rozebrałem egr wyczyściłem (syf niemiłosierny) przewód "S" rozerwany zaraz przy turbinie... po wymianie przewodu (gdy dałem po garach) wystrzeliło łączenie rur z dolotu (przez syf) nie wspominając o wpadaniu auta w tryb awaryjny. po oczyszczeniu całego układu ok 3-4 godz pracy problem znikł i od roku się nie pojawia może w waszych b6 być podobnie. pozdrawiam -
Przydałby sie jakiś konkretny manual dla laika... bo jakoś szukanie opornie mi idzie:P pozdrawiam
-
Dobrze dopchnąć wąż trzeba inaczej spinka sie nie wepnie:) pozdro
-
no i wąż wymieniony, EGR wyczyszczony, przedmuch słyszalny w kabinie zniknął, auto odzyskało mocnego kopa:) nie wpada w tryb awaryjny a co za tym idzie nie odłącza turbiny... ( n75 był sprawny wiec wymiana zbędna) koszta zabiegu: przy okazji (filtr powietrza 30zł), wąż 190zł, butelka benzyny uniwersalnej 10zł, pędzle 3zl= 233zł .... robota własna.
-
a pęka chyba że to nie ten cena w hurtowni jakieś 190zł pozdrawiam i jutro wstawiam... w razie pytań pisac:)
-
Brak świateł pozycyjnych prawy przód i tył
luki111222 odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
i po sprawie... zamieniłem włącznik z 3B i wszystko gra... właśnie siedzę i rozbieram ten niesprawny ---------- Dodano o 19:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:59 ---------- http://forum.vw-passat.pl/threads/16968-schemat-wlacznika-swiatel korzystając z w/w tematu rozebrałem włącznik, nie mając papieru ściernego i środka do czyszczenia styków wszystkie styki przeczyściłem delikatnie wkrętakiem, zmontowałem, sprawdzam i wszystko gra i buczy:) Pozdrawiam i dzięki... -
Brak świateł pozycyjnych prawy przód i tył
luki111222 odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam u mnie sytuacja przedstawia się tak: wsiadam i odpalam auto włączam światła i gotowy do jazdy... kolega mówi, że tylna prawa lampa nie świeci:( biorę się za sprawdzenie innych świateł wokoło auta ( reszta świeci) włączam kierunek prawy (sprawny) gaszę auto i wyciągam kluczyk ( wszystko świeci poza prawą tylną lampą) włączam kierunek w pozycje w prawo ( lampa działa) po wsadzeniu kluczyka i zapodaniu zapłonu lampa zgasła i pykał już tylko kierunek:( nie wiem o co kaman... jakaś rada?? -
Duże spalanie AVF - prośba o analizę logów
luki111222 odpowiedział focuspl → na temat → Analizy logów
napisz co z tego wyszło:)