sYlAr Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2009 (edytowane) witam zaczne od tego że przeszukałem forum pod tym kątem, lecz większość linków i odnośników w spisie tematów jest nieaktywna.... Mam mały problem, jeden z palników zaczyn świecić na różowo i kwalifikuje sie do wymiany, wyczytałem że wymienia sie parami...nie wiem jak to zrobić czy trzeba wyjmować całą lampe, czy nadkole czy demontowąc plastiki...??? Proszę o pomoc jeśli ktoś już to robił... Właśnie jestem po wymianie nawet gładko i szybko poszło, jedynie jeden gwint zerwany w w plastiku utrudnił demontaż zdeżaka...dziękuje za pomoc pozdrawiam Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpmichu Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2009 (edytowane) Witam. Musisz zdemontować zderzak i dopiero wtedy możesz wykręcić lampy bo inaczej to nie wymienisz żarników. Masz rację z tym, że wymieniasz parami bo tak powinno się to robić a roboty się nie bój bo to łatwa czynność. Musisz sobie tylko zorganizować kogoś do pomocy przy zdjęciu zderzaka. Edytowane 29 Czerwca 2009 przez mpmichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45914 Tutaj masz kilka podpowiedzi. Ja ze swoimi xenonami robiłem cuda-wianki, rozkleiłem na części pierwsze (ale to przed liftem). Ważne żebym uważał z przetwornicami, we wtyczce do żarników są 2 druciki których lepiej nie dotykać Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2009 Musisz sobie tylko zorganizować kogoś do pomocy przy zdjęciu zderzaka. eee tam samemu też idzie zdemontować i zamontować zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekPuławy Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2010 Witam, proszę o poradę: Mam pasata B5FL z 2004 roku z org. bi-xenonami. dziś kupiłem 2 nowe żarniki Philips d2s 85122+, założyłem i lewy nie odpala ( kilka szybkich mrugnięć i nic ). zamieniłem stronami żarniki to samo. Co ciekawe, po włożeniu starego żarnika do lewej odpala bez kłopotu za każdym razem?! Co się dzieje, czy nowa żarówka potrzebuje więcej energii na start i przetwornica się kończy? Może ktoś zna jak idzie instalacja i jak działa i wyjaśni co mam robić. Będę wdzięczny za pomoc.:wsciekly:wsciekly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogeros Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2010 Mam pasata B5FL z 2004 roku z org. bi-xenonami.dziś kupiłem 2 nowe żarniki Philips d2s 85122+, założyłem i lewy nie odpala ( kilka szybkich mrugnięć i nic ). zamieniłem stronami żarniki to samo. Co ciekawe, po włożeniu starego żarnika do lewej odpala bez kłopotu za każdym razem?! Co się dzieje, czy nowa żarówka potrzebuje więcej energii na start i przetwornica się kończy? Może ktoś zna jak idzie instalacja i jak działa i wyjaśni co mam robić. Będę wdzięczny za pomoc.wsciekly ja niedawno wymieniałem również palniki bo stare świeciły już na różowawo a jeden odpala raz na kilka włączeń. Kupiłem nieoryginalne zamienniki po 100zł. I właśnie jeden z nich również nie chciał odpalać tak jak Tobie. Wymiana załatwiła sprawę. Kupowałem w firmie w Krakowie od razu z wymiana bo mi się nie chciało rozbierać połowy przodu samochodu. Co za kretyny notabene wymyśliły ten patent z wymianą żarówki... Jest jeszcze druga opcja... może być tak, że powoli kończą się przetwornice... a te oryginalne kosztują niestety po kilka stów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekPuławy Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2010 Dzięki, ale przetwornica dawałaby radę na starej żarówce a z nową już nie, jest jakieś uzależnienie? Jeszcze jutro styki wszystkie sprawdzę i odłączę akumulator, żeby się zresetowały ustawienia itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba84 Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2012 a mam pytanie a w nadkolu są zaślepki po co one są nie da się tamtędy ich wyjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2012 Do wymiany żarówki od kierunkowskazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba84 Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2012 dzieki tomku za info bo tak pasuje mi w żarnik od ksenonu a to do wymiany kierunku dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2013 również mam mały problem z xenonami w moim pasku, otóż zauważylem ze jak podjade do ściany to jedna lampa zmienia poświate na złtą druga świeci mocno biało aż pod niebiesko. Czy to oznaka kończącej sie żarówki, palniki czy może przetwornica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2013 na 99% konczy sie zywot palnik. wymieniaj tylko i wylacznie 2 wtedy masz taka sama barwe. nie polecam chinczykow bo mialem w siebie i byl straszny lipton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #13 Napisano 9 Stycznia 2013 na 99% konczy sie zywot palnik.wymieniaj tylko i wylacznie 2 wtedy masz taka sama barwe. nie polecam chinczykow bo mialem w siebie i byl straszny lipton Czyli żarówka czy przewody od przetwornicy bo niebardzo rozumiem ? jakie firmy polecasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #14 Napisano 9 Stycznia 2013 koncza sie zarniki. sory ale moja klawiatura nie obsluguje znakow polskich. wymien same zarniki na philipsy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #15 Napisano 10 Stycznia 2013 koncza sie zarniki. sory ale moja klawiatura nie obsluguje znakow polskich.wymien same zarniki na philipsy jakies sprawdzone z podniebieskawa poświtą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #16 Napisano 10 Stycznia 2013 jakies sprawdzone z podniebieskawa poświtą ? najlepiej ori barwa 4300K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #17 Napisano 10 Stycznia 2013 najlepiej 4300k bo mialem 1000 i 8000 k to malo co widac... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #18 Napisano 10 Stycznia 2013 najlepiej 4300k bo mialem 1000 i 8000 k to malo co widac... ;] ma ona niebieska poświte ? czy na starej żarówce beda jakies oznaczenia aby dokupić taką samą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #19 Napisano 16 Stycznia 2013 tzn na postoju nie widac 4300k ze maja nibieska poswite. ale na dolkach widac. To zalezy u kogo kupisz ja kupilem autolight.pl 10000k i w dzien byly zielonkawe a w nocy blekit a natomiast koledze zamowilem a allegro tez 10000k i mial niebiesko/fioletowe ale tez ladne . Mimo tego ze byly takie same czyli chinskie HID. Tylko widocznosc lipna bo 4300k elegancko widac no tylko ze juz nie ma tej aury samochod na kolorowych ladnie sie prezentuje ale cos za cos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #20 Napisano 14 Czerwca 2013 Mam pytanie do osób, które kupowały żarniki, zarówno te drogie, jak i te na allegro, te w okolicach 100zł za sztukę. Otóż wczoraj przyszły do mnie dwa takie i obydwa mają jakiś biało-żółtawy nalot wewnątrz baniek, ale nie na calej ich powierzchni, tylko na pewnym kawałku. Odruchowo powiedziałbym, że są używane, ale: 1. Poza tą jedną rzeczą wyglądają na zupełnie nowe, żadnych rys, czy zadrapań 2. Jak sobie poszukałem zdjęć takich palników, to praktycznie na wielu zdjeciach jest coś takiego jak u mnie, np: d2s Czy ktoś zaobserwował u siebie takie zjawisko? ---------- Dodano o 10:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:44 ---------- Ok, sam sobie odpowiem, moze komus to pomoze. Znalazłem kilka poradników na temat jak odróżnić żarniki oryginalne od podróbek, przy czym ten wydał mi się najlepszy: poradnik z forum 6speedonline Wygląda na to, że ten syf w bańce jest dopuszczalny, natomiast wg w/w poradnika w oryginalnej żarówce ma on czerwono-brązowy odcień i tylko taki. Mogę pogodzić się z faktem, że kupiłem nieoryginalne żarniki, o ile będą one dobrze świecić. Przyznam, że w chwili obecnej moje światła to tragedia, praktycznie każde nowe auto jadące za mną, nawet ze zwykłymi światłami, sprawia że widzę przed sobą swój cień Auto kupiłem w 2008 roku, obstawiam zatem, że caly czas mam w nim oryginalne żarniki z fabryki. Nie interesuje mnie w ogóle jak auto będzie się prezentować, chodzi mi tylko o to, żebym ja widział co jest na drodze, zwisa mi czy będę miał niebieską, żółtą, czy jakąś jeszcze inną poświatę. Pytanie do osób, które wymieniały własnoręcznie żarniki: czy już pozdjęciu zderzaka wymiana jest na tyle łatwa, że można te żarniki włożyć nie zarysowując ich i nie ustawiając krzywo? Wiem, że przy wymianie zwykłych żarówek w niektórych autach można taką żarówkę włożyć na niemalże milion sposobów, bo żarówki można obracać i przekrzywiać w oprawce. Czy tutaj jest tak samo? Jeśli jestem średnio utalentowany manualnie (sam sobie wymieniłem np. zamek tylnej klapy, silniczek spryskiwacza, ale nie tykam się silnika), to czy będę w stanie to sam zrobić, czy może lepiej zapłacić ~250 zł za wymianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach