wojta Zgłoś #21 Napisano 6 Kwietnia 2010 naprawde niewiem .moze pokolei kilka dni temu w 1 kole asz poszedł dym z koła .2 dni grzały sie lekko . a dzisiaj rano było wszystko oki a popołudniu jusz po 2 kilometracz asz parzyły. a moze to pompa albo lekko nieszczelny zbiorniczek płynu bo dzisiaj zaowarzyłem rze pod zbiorniczkiem jest troche od płynu mokre sylwku grzanie tarcz nie ma zwiazku z plynem tylko plyn grzeje sie od tarz i ci sie zagotowal pewnie jest stary i ma w sobie duzo wody jak dawno temu byl wymieniany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1337 Zgłoś #22 Napisano 6 Kwietnia 2010 płyn jest nowy . 2 mechanik sprawdza go i niemogom znaleść przyczyny . a mam takie pytanko bo jak stoi auto i kręce kołem to jest wszystko okej . albo jak auto jest na lewarkach podniesione i chodzi auto na biegu to tesz jest okej dopiero jak jade to grzejom się . dlamnie to dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1337 Zgłoś #23 Napisano 9 Kwietnia 2010 wojta miałeś racje . 1 mechanik poleciał sobie w ciula . płyn został wymieniony i jest oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #24 Napisano 9 Kwietnia 2010 wojta miałeś racje . 1 mechanik poleciał sobie w ciula . płyn został wymieniony i jest oki ciesze sie bardzo ze problem zostal rozwiazany tak to z tymi naciagaczami ( nie wszyscy !) jest pozdrawiam szerokiej drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ja.Krzysiek Zgłoś #25 Napisano 9 Kwietnia 2010 Do kolegi ze zgrzytającym pedałem hamulca. Miałem to samo. Trzeba wyczyścić czujnik ABS. Czujnik jest lekko namagnesowany i potrafią się do niego poprzyciągć pordzewiałe szczątki metalu. Po oczyszczeniu u mnie przeszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacakos71 Zgłoś #26 Napisano 9 Kwietnia 2010 Hmmmm ja mam większy problem zostały mi dwie opcje albo vac pump albo serwo i tu jest problem,a polega na tym że podczas naciskania pedał hamulca przy włączonym silniku powinien zachowywać się tak samo a u mnie po dwóch,trzech naciśnięciach jest już twardy no i miałem już kilka razy kolana z waty bo po pierwszym naciśnięciu pedał hamulca jak i hamulce działają ok ale jak przyjdzie mi zaraz ponownie nacisnąć pedał hamulca twardnieje ni i jest słaba skuteczność hamulców po przejechani paru metrów hamulec działa ponownie tak więc hamulec mam na jedno naciśnięcie nie mam szans na żadne pompowanie wszystko już posprawdzane i zostało właśnie tylko vac pump albo serwo pomocy koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aneta25 Zgłoś #27 Napisano 9 Kwietnia 2010 koledzy a możecie mi doradzić co zrobić, jak zardzewiały mi tarcze i teraz jak hamuje, to samochód wpada w konwulsje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1337 Zgłoś #28 Napisano 10 Kwietnia 2010 tak zabardzo to nieznam się .ale to chyba niejest wina rdzy .ajak tak to przelecieć papierem ściernym albo dać do przetoczenia.ja miałem na tarczach rdze ale było wszystko okej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevylord Zgłoś #29 Napisano 11 Kwietnia 2010 Koleżanko jak bardzo te tarcze pordzewiały?? to raz, jak to rdza powierzchniowa to kilka km jazdy z hamowaniem i klocki tarcze wyczyszczą z nalotu, jak mają głębokie wżery to wymiana albo przetoczenie tarcz. Jak telepie paskiem spradzić abs, w skrajnych przypadkach może pękła tarcza i urwało kawałek tarczy na którymś kole, posprawdzać wszystkie tarcze i przy okazji wszystkie klocki. masz możliwość wklej foty każdej tarczy z obu stron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #30 Napisano 11 Kwietnia 2010 koledzy a możecie mi doradzić co zrobić, jak zardzewiały mi tarcze i teraz jak hamuje, to samochód wpada w konwulsje tarcze w aucie masz zeliwne jak dobrze pamietam a zeliwo szybko powieszchniowo rdzewieje robi sie nalot ale on nie powoduje twojich objawow konwulsji ktore jak domniemam to wibracje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #31 Napisano 23 Grudnia 2010 Witam...Dzisiaj po przyjechaniu do domu 20km zauważyłem biały dym z lewego przedniego koła, felga mocno nagrzana. Z tyłu z lewej również była ciepła ale nie aż tak jak z przodu. Z prawej przód/tył zimne. Żadne kontrolki nie świeciły!!! O co chodzi-ktoś miał taki przypadek?? Mam nadzieję, że to tylko zwiesił się tłoczek na przodzie/tyle bo jak servo albo pompa ABS to załamka (3 miesiące temu wymieniłem płyn hamulcowy). Co o tym myślicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #32 Napisano 20 Grudnia 2015 a ja koledzy mam taki problem latem wymienialem tarcze i klocki,wszystko bylo czyszczone zewnetrznie bez zapowietrzania ukladu po kliku dniach zaczela sie grzac prawa tylna tarcz,myslac ze to pewnie tloczek sie zatarl rozkrecilem hamulec tego kola,rozruszalem tloczek i posmarowalem odpowiednim srodkiem bylo wszystko ok do wczoraj pedal hamulca zaczal robic sie dziwnie miekki,kolo prawe tylne zaczelo sie grzac gdy naciskalem na pedal uczucie bylo jakby uszczelnienie poszlo i plyn wyciekal !!! ale nic takiego nie mialo miejsca,poziom plynu ok jest a dzis rano wszystko wrocilo do normy-pedal jest twardy a kolo nie blokuje sie oczywiscie rozbiore to i zobacze co jest ale co moze miec wine tego objawu? moze pompa? gdy ten pedal robil sie miekki to na koncowce skoku jak mocno naciskalem to blokowaly sie kola- przednie prawe,tylne lewe moze to wina plynu? jest stary a za mojej kadencji (4lata) nie byl wymieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2015 Obejrzyj dokładnie elastyczny przewód hamulcowy z tego koła, może mieć już dość. Rozbierz zacisku po wymieniaj uszczelki i zobaczy tłoczek gdzieś nie jest spuchnięty albo czy nie krzywo chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #34 Napisano 20 Grudnia 2015 Dobrze prawisz, ale często jest tak, że gołym okiem nie widać spuchnięć przewodu. Proponuję wymienić oba tylne przewody a najlepiej to 4 wraz z przodem, cena nie duża ale za to nie zaszkodzi i może pomóc. Druga sprawa to prowadnice i sam tłoczek muszą być w idealnym stanie, nawet porowatość na powierzchni spowoduje szybkie ponowne klinowanie. Ja u siebie kupiłem fabrycznie nowe zamienniki na tył Maxgear, pomimo, że nie uważam tej firmy to sprawują się rewelacyjnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #35 Napisano 1 Stycznia 2016 Wsiadam dzisiaj do auta, pedał twardy, trochę napompował ale każde naciśnięcie to coraz bardziej twardy i co się z tym wiąże hamulców brak. Na pracującym silniku przytrzymałem pedał i poszedł praktycznie na sam dół. Teraz najlepsze-poszedł w dół, nie wrócił i mam zablokowane koła i świecące światła hamowania, nawet nie wiem który bezpiecznik żeby to rozpiąć. Co się mogło stać? Teraz nie mam nawet jak ruszyć, muszę to jakoś ogarnąć bo inaczej tylko laweta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #36 Napisano 1 Stycznia 2016 Woda w serwo / padło serwo. Miałem bardzo podobny przypadek. Awaryjnie odblokujesz popuszczając odpowietrzniki, ale wtedy nie masz hebli. Odkręcasz je, spuszczasz ciśnienie i zakręcasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 1 Stycznia 2016 A mogło zamarznąć? Myłem go przed sylwkiem a było tak zimno że dosłownie marzło mi na aucie, może gdzieś tam nalałem gdzie nie trzeba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aju Zgłoś #38 Napisano 1 Stycznia 2016 Woda w serwo / padło serwo. Dobrze prawi, miałem podobny objaw w kia sportage, stary płyn (wtrąciła się woda) Wymiana pomogła. W najgorszym wypadku będzie pompa albo serwo do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #39 Napisano 1 Stycznia 2016 Serwo nie jest hermetycznie zamknięte po tylu latach, mogła dostać się woda w obudowę i ****. Najpierw spróbować "odmrozić" auto, jak nie pomoże to śmiało można demontować serwo... Padnięta pompa nie utrzymałaby wysokiego ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aju Zgłoś #40 Napisano 1 Stycznia 2016 Padnięta pompa nie utrzymałaby wysokiego ciśnienia. Fakt:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach