Skocz do zawartości
grzeszcz

Problem z hamulcami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z passatem b5. Po wymianie prawego lozyska w przenim kole podczas dohamowywania np skreceniem chrobocze pedal hamulca. Jest to bardzo uciazliwe i szukam tutaj na forum jakiejs porady. Wiem ze samochod ma ABS ale przed zmaina lozyska nie bylo czegos takiego. Jesli ktos moze mi pomoc niech cos napisze w tej sprawie z gory dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opisz bardziej problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jade sobie droga i chce wlaczyc sie do ruchu i hamuje a wtedy pedal bardzo głosno chrobocze gdy juz prawie stoje i tak do calkowitego zatrzymania. Jak jade szybciej i hamulec do podlogi nie wystepuje cos takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a waz podcisnienia jest oki

czy poza tym chrobotaniem chamulce działąja dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest ewidentnie błąd czujnika ABS, może był przypadkiem poruszony albo przybrudzony i dlatego teraz źle działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak hamulce sa w porzadku i hamuje bardzo dobrze. Jesli bylby jakis blad ABS to pewnie świecilaby sie kontrolka ABS - tak uwazam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no raczej :)

to nie ABS

ale nie zaszkodzi podłaczyc VAG i zobaczyc jaki to problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bez podlaczania VAGa nic nie da rady zrobic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może podczas wymiany łożyska, czujnik abs po prostu się czymś ubrudził, dostał pare opiłków metalu, albo się wysunął. Wyczyść go, porównaj z drugim kołem czy jest identycznie zamocowany. Może zwyczajnie za wcześnie "reaguje".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić czujniki ABS czy nie są luźne bądź styki nie są zabrudzone. Sprawdzić wiązki elektryczne czy są w całości i nieprzerwane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja miałem takiż sam problem. U mnie po wymianie tarczy i klocków coś stukało. Sprawdzałem na podnośniku, kiedy koło nie dotykało podłoża i się kręciło i wtedy komp złapał błędy. (przygięta osłona) Pojechałem sprawdzić vagiem i po wykasowaniu do dziś mam zaje.... hamulce. Nie świeciła mi się kontrolka, ani od abs, ani od hamulców. Objawy moje były identyczne jak u ciebie. Spróbuj zastosować vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc koledzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam passata przejściówke 95 rok i grzejom mi się tarcze chamulcowe przu chamulcach jest wszystko okej ładnie odbijajom nic nieklinuje a pomimo wszystko tarcze asz parzom coto moze być ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam passata przejściówke 95 rok i grzejom mi się tarcze chamulcowe przu chamulcach jest wszystko okej ładnie odbijajom nic nieklinuje a pomimo wszystko tarcze asz parzom coto moze być ???
musz trzec twoje hamulce bo same sie nie grzeja jak to sprawdziles ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik sprawdzał czyścił tam wszystko wszystko ładnie odbija . podejrzewał ze w płynie moze być woda albo brud ale tesz jest wszystko okej . nawet zakładali w jednym kole cały nowy ten chamulec i tesz to nieto. sorki ale co do naprawy jestem zielony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik sprawdzał czyścił tam wszystko wszystko ładnie odbija . podejrzewał ze w płynie moze być woda albo brud ale tesz jest wszystko okej . nawet zakładali w jednym kole cały nowy ten chamulec i tesz to nieto. sorki ale co do naprawy jestem zielony
przejedz sie zatrzymaj auto podnies do gory i pokrec kolem na luzie i zobacz czy kreci sie swobodnie czy tloczek odbil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odbija tłoczek
no to wytlumacz mi co moze jeszcze grzac tarcze ? bo jak dla mnie innej mozliwosci nie ma chyba ze sa podgrzewane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawde niewiem .moze pokolei kilka dni temu w 1 kole asz poszedł dym z koła .2 dni grzały sie lekko . a dzisiaj rano było wszystko oki a popołudniu jusz po 2 kilometracz asz parzyły. a moze to pompa albo lekko nieszczelny zbiorniczek płynu bo dzisiaj zaowarzyłem rze pod zbiorniczkiem jest troche od płynu mokre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności