Skocz do zawartości
grzeszcz

Problem z hamulcami

Rekomendowane odpowiedzi

naprawde niewiem .moze pokolei kilka dni temu w 1 kole asz poszedł dym z koła .2 dni grzały sie lekko . a dzisiaj rano było wszystko oki a popołudniu jusz po 2 kilometracz asz parzyły. a moze to pompa albo lekko nieszczelny zbiorniczek płynu bo dzisiaj zaowarzyłem rze pod zbiorniczkiem jest troche od płynu mokre
sylwku grzanie tarcz nie ma zwiazku z plynem tylko plyn grzeje sie od tarz i ci sie zagotowal pewnie jest stary i ma w sobie duzo wody jak dawno temu byl wymieniany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płyn jest nowy . 2 mechanik sprawdza go i niemogom znaleść przyczyny . a mam takie pytanko bo jak stoi auto i kręce kołem to jest wszystko okej . albo jak auto jest na lewarkach podniesione i chodzi auto na biegu to tesz jest okej dopiero jak jade to grzejom się . dlamnie to dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojta miałeś racje . 1 mechanik poleciał sobie w ciula . płyn został wymieniony i jest oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojta miałeś racje . 1 mechanik poleciał sobie w ciula . płyn został wymieniony i jest oki
ciesze sie bardzo ze problem zostal rozwiazany tak to z tymi naciagaczami ( nie wszyscy !) jest pozdrawiam szerokiej drogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi ze zgrzytającym pedałem hamulca. Miałem to samo. Trzeba wyczyścić czujnik ABS. Czujnik jest lekko namagnesowany i potrafią się do niego poprzyciągć pordzewiałe szczątki metalu. Po oczyszczeniu u mnie przeszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm ja mam większy problem zostały mi dwie opcje albo vac pump albo serwo i tu jest problem,a polega na tym że podczas naciskania pedał hamulca przy włączonym silniku powinien zachowywać się tak samo a u mnie po dwóch,trzech naciśnięciach jest już twardy no i miałem już kilka razy kolana z waty bo po pierwszym naciśnięciu pedał hamulca jak i hamulce działają ok ale jak przyjdzie mi zaraz ponownie nacisnąć pedał hamulca twardnieje ni i jest słaba skuteczność hamulców po przejechani paru metrów hamulec działa ponownie tak więc hamulec mam na jedno naciśnięcie nie mam szans na żadne pompowanie wszystko już posprawdzane i zostało właśnie tylko vac pump albo serwo pomocy koledzy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a możecie mi doradzić co zrobić, jak zardzewiały mi tarcze i teraz jak hamuje, to samochód wpada w konwulsje :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zabardzo to nieznam się .ale to chyba niejest wina rdzy .ajak tak to przelecieć papierem ściernym albo dać do przetoczenia.ja miałem na tarczach rdze ale było wszystko okej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleżanko jak bardzo te tarcze pordzewiały?? to raz, jak to rdza powierzchniowa to kilka km jazdy z hamowaniem i klocki tarcze wyczyszczą z nalotu, jak mają głębokie wżery to wymiana albo przetoczenie tarcz.

Jak telepie paskiem spradzić abs, w skrajnych przypadkach może pękła tarcza i urwało kawałek tarczy na którymś kole, posprawdzać wszystkie tarcze i przy okazji wszystkie klocki. masz możliwość wklej foty każdej tarczy z obu stron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy a możecie mi doradzić co zrobić, jak zardzewiały mi tarcze i teraz jak hamuje, to samochód wpada w konwulsje :|
tarcze w aucie masz zeliwne jak dobrze pamietam a zeliwo szybko powieszchniowo rdzewieje robi sie nalot ale on nie powoduje twojich objawow konwulsji ktore jak domniemam to wibracje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...Dzisiaj po przyjechaniu do domu 20km zauważyłem biały dym z lewego przedniego koła, felga mocno nagrzana. Z tyłu z lewej również była ciepła ale nie aż tak jak z przodu. Z prawej przód/tył zimne. Żadne kontrolki nie świeciły!!! O co chodzi-ktoś miał taki przypadek?? Mam nadzieję, że to tylko zwiesił się tłoczek na przodzie/tyle bo jak servo albo pompa ABS to załamka (3 miesiące temu wymieniłem płyn hamulcowy). Co o tym myślicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja koledzy mam taki problem

latem wymienialem tarcze i klocki,wszystko bylo czyszczone zewnetrznie bez zapowietrzania ukladu

po kliku dniach zaczela sie grzac prawa tylna tarcz,myslac ze to pewnie tloczek sie zatarl rozkrecilem hamulec tego kola,rozruszalem tloczek i posmarowalem odpowiednim srodkiem

bylo wszystko ok do wczoraj

pedal hamulca zaczal robic sie dziwnie miekki,kolo prawe tylne zaczelo sie grzac

gdy naciskalem na pedal uczucie bylo jakby uszczelnienie poszlo i plyn wyciekal !!!

ale nic takiego nie mialo miejsca,poziom plynu ok jest a dzis rano wszystko wrocilo do normy-pedal jest twardy a kolo nie blokuje sie

oczywiscie rozbiore to i zobacze co jest

ale co moze miec wine tego objawu? moze pompa?

gdy ten pedal robil sie miekki to na koncowce skoku jak mocno naciskalem to blokowaly sie kola- przednie prawe,tylne lewe

 

moze to wina plynu?

jest stary a za mojej kadencji (4lata) nie byl wymieniany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj dokładnie elastyczny przewód hamulcowy z tego koła, może mieć już dość. Rozbierz zacisku po wymieniaj uszczelki i zobaczy tłoczek gdzieś nie jest spuchnięty albo czy nie krzywo chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze prawisz, ale często jest tak, że gołym okiem nie widać spuchnięć przewodu. Proponuję wymienić oba tylne przewody a najlepiej to 4 wraz z przodem, cena nie duża ale za to nie zaszkodzi i może pomóc. Druga sprawa to prowadnice i sam tłoczek muszą być w idealnym stanie, nawet porowatość na powierzchni spowoduje szybkie ponowne klinowanie. Ja u siebie kupiłem fabrycznie nowe zamienniki na tył Maxgear, pomimo, że nie uważam tej firmy to sprawują się rewelacyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsiadam dzisiaj do auta, pedał twardy, trochę napompował ale każde naciśnięcie to coraz bardziej twardy i co się z tym wiąże hamulców brak.

Na pracującym silniku przytrzymałem pedał i poszedł praktycznie na sam dół. Teraz najlepsze-poszedł w dół, nie wrócił i mam zablokowane koła i świecące światła hamowania, nawet nie wiem który bezpiecznik żeby to rozpiąć.

Co się mogło stać? Teraz nie mam nawet jak ruszyć, muszę to jakoś ogarnąć bo inaczej tylko laweta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woda w serwo / padło serwo. Miałem bardzo podobny przypadek. Awaryjnie odblokujesz popuszczając odpowietrzniki, ale wtedy nie masz hebli. Odkręcasz je, spuszczasz ciśnienie i zakręcasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mogło zamarznąć? Myłem go przed sylwkiem a było tak zimno że dosłownie marzło mi na aucie, może gdzieś tam nalałem gdzie nie trzeba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Woda w serwo / padło serwo.

Dobrze prawi, miałem podobny objaw w kia sportage, stary płyn (wtrąciła się woda) Wymiana pomogła. W najgorszym wypadku będzie pompa albo serwo do wymiany :/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwo nie jest hermetycznie zamknięte po tylu latach, mogła dostać się woda w obudowę i ****. Najpierw spróbować "odmrozić" auto, jak nie pomoże to śmiało można demontować serwo... Padnięta pompa nie utrzymałaby wysokiego ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Padnięta pompa nie utrzymałaby wysokiego ciśnienia.

Fakt:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności