Gość b8tz Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2009 Poszukuję zegarów z obrotomierzem z diesla. Przeglądam oferty i dostaję oczopląsu.... Było tyle rodzajów zegarów że głowa mała.... Ale do rzeczy. Potrzebuję zegary które zagrają z silnikiem 1.9td.Zegary z paska b4 byłyby ok, z tym że tam szły silniki tdi które miały obrotek sterowany z kompa i td które mialy sygnał z alternatora. Jak je rozróżnić? Ponadto były zegary z elektronicznym licznikiem km, ale i były na linkę. czy była jakaś zasada typu linka =td a elektro =tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devilu Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2009 W B4 też były TD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2009 Kub zegary z b4 na linkę i powinno byc ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2009 no ja wlasnie mam TD, skrzynia ma impulsator a nie linkę. I szukam zegarów plug&play które u mnie zagrają bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oscar.fire Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2009 tak jak kolega wcześniej napisał..., pasuje p&p byleby prędkościomierz był na lince Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2009 (edytowane) no ale ja nie mam na linke tylko impulsator na skrzyni jest. A da się przerobić impulsator na to trybiko na linke? Edytowane 20 Czerwca 2009 przez b8tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2009 b8tz jaki ty w ogóle masz samochód? Jak masz na impulsator, czyli masz elektroniczny zegar od kilometrów? Jak tak to szukaj takiego z elektronicznym. Przerobić chyba się da (gdzieś kiedyś ktoś pisał na forum jak sie nie myle szukaj) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2009 Mam transportera T4 1.9TD 98 rok. Zegary z paska b4 benzyna pasują do t4 benzyna plug&play. Zegary z b4 td z obrotkiem pasują do t4 d/td do roku modelowego 96, ponieważ od modelu 96 szły zegary z elektronicznym licznikiem km i impulsatorem na skrzyni. Mój problem jest w tym że u mnie po założeniu zegarów od td zagra tylko obrotomierz, a po montażu zegarów od tdi bedzie dzialal predkosciomierz i kilometry, natomiast nie obrotomierz. No, chyba że się mylę i ktoś mnie naprostuje? A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 21 Czerwca 2009 A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora? Prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2009 A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora? a dodatkowo masz inaczej wyskalowany obrotek, diesel max 5 tyś obr/min a benzyna 7tyś obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 22 Czerwca 2009 Obrotomierzy są dwa rodzaje do diesla: przełożenie 3.0 i chyba 2.23. Trzeba dobrać w zależności od napędu alternatora (3.0 - pasek wieloklinowy, 2.23 - klinowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #12 Napisano 22 Czerwca 2009 Przełożenie obrotomierza? Pierwsze słyszę. A gdzie ono będzie podane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 22 Czerwca 2009 Na obrotomierzu pod wskazówką. pisze DIESEL 3.0 lub DIESEL 2.23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #14 Napisano 24 Czerwca 2009 (edytowane) Czyli już mi troszkę się rozjaśnia powoli.... Więc zegary z przełożeniem obrotomierza mają na pewno sygnał z alternatora, a więc obrotomierz z nich zadziała. Logicznie rozumując zegary bez przełożenia obrotka są do tdi bo on nie bierze sygnału z alternatora. A Czy da się przejść z linki na impulsator i odwrotnie? Kopię troszke po niemieckim internecie i znalazłem takie oto fotki Edytowane 24 Czerwca 2009 przez b8tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 24 Czerwca 2009 W Twoim przypadku wystarczy kupić linkę z przekładnią i wkręcić w miejsce czujnika prędkości pojazdu (VSS) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz Zgłoś #16 Napisano 19 Lipca 2009 Odświeżę troszkę temat jeszcze.... Bo dalej szukam i nie mogę znaleźc tego co chcę - a jeśli znajduję to za straaaaszne pieniądze. Mam pytanko jeszcze takie - czy z zegrami takimi jak na fotce da się połączyć VAGiem? One szły bodajże w roku 96 i 97. Czy da się tam w nich coś pozmieniać typu zamiana mil na km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
undefinedman Zgłoś #17 Napisano 14 Września 2010 witam serdecznie, ja mam pytanie. Kupiłem licznik do B4, w którym urwałem szpilke od obrotomierza i jakąś sprężynkę, czy istnieje możliwość przełożenia obrotomierza z licznika B3 do B4? Zaznaczam, że kontrukcyjnie różni się diametralnie. Ktoś mi coś poradzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2010 witam chciałbym założyć zegary z obrotomierzem do paska b3, obecnie mam z tym wielki zegarem a kupiłem zegaryz obrotomierzem i elektronicznym wyświetlaniem kilometrów i godziny jak to wszystko podłaczyć? pomocy i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2010 witam chciałbym założyć zegary z obrotomierzem do paska b3 Kliknij tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47039 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #20 Napisano 29 Września 2010 mam takie zegary z 3 pinowym wtykiem co gdzie podpiąć żeby na vagu była prędkość potrzbna do tempomatu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=572319#post572319 czy do czego są te 3 piny i 3 blaszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach