Skocz do zawartości
Gość b8tz

Zegary z obrotomierzem w b3/b4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość b8tz

Poszukuję zegarów z obrotomierzem z diesla. Przeglądam oferty i dostaję oczopląsu.... Było tyle rodzajów zegarów że głowa mała.... Ale do rzeczy.

 

Potrzebuję zegary które zagrają z silnikiem 1.9td.Zegary z paska b4 byłyby ok, z tym że tam szły silniki tdi które miały obrotek sterowany z kompa i td które mialy sygnał z alternatora. Jak je rozróżnić? Ponadto były zegary z elektronicznym licznikiem km, ale i były na linkę. czy była jakaś zasada typu linka =td a elektro =tdi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B4 też były TD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kub zegary z b4 na linkę i powinno byc ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

no ja wlasnie mam TD, skrzynia ma impulsator a nie linkę. I szukam zegarów plug&play które u mnie zagrają bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wcześniej napisał..., pasuje p&p byleby prędkościomierz był na lince

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

no ale ja nie mam na linke tylko impulsator na skrzyni jest.

 

A da się przerobić impulsator na to trybiko na linke?

Edytowane przez b8tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b8tz jaki ty w ogóle masz samochód? Jak masz na impulsator, czyli masz elektroniczny zegar od kilometrów? Jak tak to szukaj takiego z elektronicznym. Przerobić chyba się da (gdzieś kiedyś ktoś pisał na forum jak sie nie myle szukaj)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

Mam transportera T4 1.9TD 98 rok. Zegary z paska b4 benzyna pasują do t4 benzyna plug&play. Zegary z b4 td z obrotkiem pasują do t4 d/td do roku modelowego 96, ponieważ od modelu 96 szły zegary z elektronicznym licznikiem km i impulsatorem na skrzyni. Mój problem jest w tym że u mnie po założeniu zegarów od td zagra tylko obrotomierz, a po montażu zegarów od tdi bedzie dzialal predkosciomierz i kilometry, natomiast nie obrotomierz.

 

No, chyba że się mylę i ktoś mnie naprostuje?

 

A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora?

Prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A prawdą jest to że zegary od benzyny w dieslu nie zagrają - tzn nie zadziała obrotomierz bo on jest z cewki sterowany a nie z alternatora?

a dodatkowo masz inaczej wyskalowany obrotek, diesel max 5 tyś obr/min a benzyna 7tyś obr/min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrotomierzy są dwa rodzaje do diesla: przełożenie 3.0 i chyba 2.23. Trzeba dobrać w zależności od napędu alternatora (3.0 - pasek wieloklinowy, 2.23 - klinowy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

Przełożenie obrotomierza? Pierwsze słyszę. A gdzie ono będzie podane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obrotomierzu pod wskazówką. pisze DIESEL 3.0 lub DIESEL 2.23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

Czyli już mi troszkę się rozjaśnia powoli.... Więc zegary z przełożeniem obrotomierza mają na pewno sygnał z alternatora, a więc obrotomierz z nich zadziała. Logicznie rozumując zegary bez przełożenia obrotka są do tdi bo on nie bierze sygnału z alternatora.

 

A Czy da się przejść z linki na impulsator i odwrotnie?

Kopię troszke po niemieckim internecie i znalazłem takie oto fotki

Elektrik_KI_Tachowelle_Umruestung_3.jpg

 

Elektrik_KI_1991_Hallgeber_Einbau_Geber_verbaut.jpg

Edytowane przez b8tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku wystarczy kupić linkę z przekładnią i wkręcić w miejsce czujnika prędkości pojazdu (VSS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość b8tz

Odświeżę troszkę temat jeszcze.... Bo dalej szukam i nie mogę znaleźc tego co chcę - a jeśli znajduję to za straaaaszne pieniądze.

 

Mam pytanko jeszcze takie - czy z zegrami takimi jak na fotce da się połączyć VAGiem?

688547420_1

One szły bodajże w roku 96 i 97. Czy da się tam w nich coś pozmieniać typu zamiana mil na km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie, ja mam pytanie.

 

Kupiłem licznik do B4, w którym urwałem szpilke od obrotomierza i jakąś sprężynkę, czy istnieje możliwość przełożenia obrotomierza z licznika B3 do B4? Zaznaczam, że kontrukcyjnie różni się diametralnie. Ktoś mi coś poradzi? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym założyć zegary z obrotomierzem do paska b3, obecnie mam z tym wielki zegarem a kupiłem zegaryz obrotomierzem i elektronicznym wyświetlaniem kilometrów i godziny jak to wszystko podłaczyć? pomocy i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności