Skocz do zawartości
Gość paweluk1

ciezko pali gdy jest cieply

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paweluk1

Witam wszystkich jestem tu po raz pierwszy:), mam problem z passatem 1,9 tdi AWX, gdy jest cieply ciezko go zapalic tak jak bym mial pusty zbiornik paliwa i co dopiero go napelnil, musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby wskoczyl na normalny tryb pracy, dzieje sie to tylko na cieplym silniku, podczas jazdy nie zauwazylem zadnych zmian, czasem na biegu jalowym sa lekkie szarpniecia silnikiem i wskazowka obrotomierza lekko drgnie, najgorsze jest to ze jak zgasze silnik to czasem pali od razu a czasem ciezko go odpalic, a czasami wogole nie chce odpalic dopiero jak odczekam chwile i wtedy pokrece rozrusznikiem i z mozolem wkreci sie na normalny tryb pracy,

prosze o jakies wskazowki, z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwej to podłacz go pod Vag i błedy zczytaj

Potem sprawdz układa paliwowy filtry połaczenia itp moze łapac gdzies lewe powietrze potem aku czy nie konczy zywota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paweluk1

był podlaczony do vag i byl tylko jeden blad 17564- brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem, filtr paliwa wymienilem i pompe vacum bo miala pekniety jeden uchwyt i myslalem ze tam powietrze zaciaga ale nic nie pomoglo,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to jest w popmpo wtryskach, ale może kąt wyprzedzenia wtrysku jest nieodpowiedni?

w moim AFN-nie robi się to regulując pompę, w PD nie wiem jak to wygląda...

może ktoś coś skojarzy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odłączyć w tyczkę od temperatury cieczy z silnika i w tedy zapal ale jak będzie ciepły albo pompowtryski ci siadają ,rozrusznikowi trzeba przegląd zrobić , rozmawiałem z mechanikiem na ten temat i komputer jest tak zaprogramowany ze jak jest rozgrzany to dopiero podaje wtrysk paliwa na wtryskiwacze jak rozrusznik rozkręci sie na 200 obrotów i w tedy dopiero dostaje wtrysk paliwa i zapala a tak to kręcisz jak by bez paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paweluk1

w miedzy czasie jeszcze dodam ze jak pokrece nim dluzej to zapala sie komunikat alternator workshop, ogolnie to ze sluchu kreci dobrze

 

---------- Post added at 09:14 ---------- Previous post was at 09:10 ----------

 

ladowanie tez sprawdzalem i jest 13,8-14

co mam rozumiec jak zdejme wtyczke od czujnika temperatury i np. zapali normalnie to co to bedzie oznaczac?? bo czujniki temperatury cieczy i paliwa tez podmienilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U brata w turanie jest tak samo jak u ciebie tylko ze mu słabo pali nawet rano a jak ściągnę tą wtyczkę to pali dobrze rano i nawet jak jest rozgrzany mi sie wydaje ze może czujnik temperatury cieczy źle pokazuje temperaturę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny objaw był u szwagra w Toyocie D4D,po wymianie filtra paliwa objawy ustąpiły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paweluk1

witam wszystkich ponownie, zrobilem wykres pracy pompowtryskiwaczy cdif-em w momecie gdy ciezko pali i jest rozgrzany, bardzo bym prosil a zeby ktos spojzal na wykres i mogl sie wypowiedziec na ten temat, dodam ze przy normalnej pracy silnika gdy zrobilem kilka razy przygazowke to czesto linia czerwona dla cylindra 1 opadala z opoznieniem a czasami tez linia zolta dla cylindra 3, z gory wielkie dzieki

20062009222.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kotlet sześcioletni, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu.

Jak w temacie pasior jak się zagrzeje ciężej pali, zdarza mu się nie "łapnąć" za pierwszym razem, natomiast rano czy jak "ostygnie" pali od przysłowiowego strzała.

Pompki wyglądają tak że: pierwsza 0.07, druga 0.32, trzecia -0.04, czwarta 0.48, akumulator nowy, zero błędów na vag'u, filtr paliwa ma z 8.000 "przebiegu".

Szukać nowej pompy do baku czy czegoś innego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam identyko silnik i identyko problem. Oczywiście nierozwiązany... Wysłałem Ci prywatna wiadomość, odpisz, proszę.

Edytowane przez michalk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos rozwiazał problem, bo u mnie jest to samo:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przykro . Pomocy szuka na forum a rozwiązanie na priva .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście nierozwiązany...
a jeszcze bardziej przykro ze dwie osoby czytaja i nie wiedza co czytaja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem problem z odpalaniem na cieplym silniku, 1.9 awx 130 dodatkowo pomiedzy 1800 a 2000obrotow poszarpywal. Diagnoza - 4 wtryski do wymiany, ale zaproponowano mi wczesniej wymiane starej wiazki do PD ktora ponoc moze przeklamywac. Po wymianie okazalo sie ze tylko jeden leje- uzywka z allegro za 3 stowy i teraz smiga az milo :roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój problem polega na wysokiej temperaturze paliwa vag pokazuje 210 problem z odpaleniem na ciepłym brak błędow silnik 1.9 tdi 90 km ahu czujnik temperatury w pompie wymieniony dalej to samo problem z ustawieniem kata wtrysku wtdi timing wykres dochodzi do konca i zeby było na niebieskiej lini trzeba ustawić na ok 36 a nie 51 czyżby trzeba było przemapować go brak sił i pomysłów moze jeszcze coś sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo spróbuj przekodować na automat - kodowanie silnika.

Z 00002 zmień na 00001.

Możesz także spróbować odpalić na odłączonym czujniku temperatury.

 

Być może będzie trzeba zrobić mapy startowe - niektórzy twierdzą, że pomaga na 1-2 lata i trzeba regenerować pompę wtryskową.

Edytowane przez Bladiseer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mialem problem z odpalaniem na cieplym silniku, 1.9 awx 130 dodatkowo pomiedzy 1800 a 2000obrotow poszarpywal. Diagnoza - 4 wtryski do wymiany, ale zaproponowano mi wczesniej wymiane starej wiazki do PD ktora ponoc moze przeklamywac. Po wymianie okazalo sie ze tylko jeden leje- uzywka z allegro za 3 stowy i teraz smiga az milo :roll

 

Witam mnie też poszarpuję w granicach obrotów 1800-2000. Jednak nie mam problemu z odpaleniem na ciepłym silniku. Jak zdiagnozować czy problemem jest wiązka do PD ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze mi kros napisac jak wykonac przekodowanie na automat - kodowanie silnika.

Z 00002 zmień na 00001 niestety niewiem dzieki bardzo

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ok zrobione teraz musze przetestowac jade do pracy i zobaczymy czy zapali lepiej jak sie zagrzeje pozdrawiam dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności