Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety ale nic nie pomogło szukam dalej mało tego widzę ze wiele osób m problem z tym dziadowskim kablem , jutrom zadzwonie do kolesa co m i to sprzedał ciekawe co powie ....:taksobie
a może spróbuj na VCDS lite odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety ale nic nie pomogło szukam dalej mało tego widzę ze wiele osób m problem z tym dziadowskim kablem , jutrom zadzwonie do kolesa co m i to sprzedał ciekawe co powie ....:taksobie

Skoro na XP chodzi,to nie wina kabla.Powszechnie wiadomo że Vista jest gównianym systemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem wszystko... i jestem sczczesliwy miec vcds ori ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może spróbuj na VCDS lite odpalić

 

W jaki sposób ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jaki sposób ???

Po prostu ,zdobyć i wgrać program VCDS-lite i powinno pójść z tym kablem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam pytanie .jak zainstalować to coś na viscie
~Podpinasz kabelek do kompa, czekasz aż Windows ściągnie i zainstaluje sobie odpowiednie sterowniki, i to by było na tyle.

Czy może masz problem z zainstalowaniem programu do diagnostyki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpinasz kabelek do kompa, czekasz aż Windows ściągnie i zainstaluje sobie odpowiednie sterowniki, i to by było na tyle.

Czy może masz problem z zainstalowaniem programu do diagnostyki??

 

Po odpaleniu płyty i próbie zainstalowania programu odpala się instalacja lecz po kilku sekundach wyskakuje komunikat ze coś jest nie tak i trzeba wyłączyć instalacje .

Ten program który mi podsunęliście zainstalował się na vis cie bez problemu lecz nie można przeprowadzić testu bo komp nie widzi INTERFEJSU w menadżerze zadań nie pokazuje urządzenia wiec nie można aktualizować sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanko o te 2 kable czy coś je różni (chodzi mi o funkcjonalność).

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1288860#post1288860

http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-1-4-full-vw-audi-skoda-cd-i1528072751.html

 

Rozumiem że ten 2 VAG k + CAN ma wszytkie funkcje zwykłego KKL + odczytywanie immo , pinów, kodowanie kluczyków i korygowanie liczników? Oczywiście błędy i logi można bez problemu wykonywać? Jeżeli coś mówię nie tak proszę o korektę. W takim razie co potrafi ten pierwszy? Coś więcej? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem... no może nie 50% a chciałem się upewnić czy wszystko dobrze zrozumiałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra przeorałem od dechy do dechy owy temat.

Mam teraz pytanie czy może ktoś polecić jakiegoś sprzedawcę na allegro z kabelkiem VAG K+CAN COMMANDER 2.5 FULL?

Bo patrzę to chodzą w granicach od 90 do 150zł ale jeden gość np ma dwa takie same kabelki i za jeden woła 99 a za drugi 125zł i kij wie o co chodzi.

Nie chciałbym kupić bubla który potem się okaże, że nie działa za dobrze albo czegoś mu tam brakuje. Wiadomo jak jest na allegro niektórzy mają takie opisy tych kabli, że robi więcej niż może :)

Ten ziom ma dwa te same kable a dwie ceny:

http://allegro.pl/vag-commander-2-5-k-can-pin-crash-immo-klucz-tacho-i1524131967.html

http://allegro.pl/vag-k-can-commander-2-5-licznik-pin-immo-tacho-cd-i1566121682.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sie ma, :) a raczej sie nie ma VAga wiec stad pytanko, od razu zaznaczam ze przewertowalem caly watek i nie tylko ten, nie jestem specem od elektronki, wiec mam swiadomosc ze moje czytanie ze zrozumieniem moglo nie przyniesc 100% efektu, to tak w kwesti wyjasnienia żebyście mnie tu nie potyrali..... konkretnie :

nie bede cofal licznikow ani takich tam do mojego passata do zwyklej zabawy z diagnostyka powinien wystarczyc taki kabelek " http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html

a moje pytanko odnosi sie do odczytu km ( czy nie mam przekręconego licznika) bo wyczytalem i uslyszalem ze nie zawsze sie da odczytac ze czasem wyskakuje "cos tam cos tam ze sterownikiem" i jak to jest ??? ze wtedy potrzeba lepszego sprzetu aby odczytac stan licznika czy to wogle jakies bzdury???

jak sie komus chce prosilbym o uswiadomienie w tym temacie

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sie ma, :) a raczej sie nie ma VAga wiec stad pytanko, od razu zaznaczam ze przewertowalem caly watek i nie tylko ten, nie jestem specem od elektronki, wiec mam swiadomosc ze moje czytanie ze zrozumieniem moglo nie przyniesc 100% efektu, to tak w kwesti wyjasnienia żebyście mnie tu nie potyrali..... konkretnie :

nie bede cofal licznikow ani takich tam do mojego passata do zwyklej zabawy z diagnostyka powinien wystarczyc taki kabelek " http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html

a moje pytanko odnosi sie do odczytu km ( czy nie mam przekręconego licznika) bo wyczytalem i uslyszalem ze nie zawsze sie da odczytac ze czasem wyskakuje "cos tam cos tam ze sterownikiem" i jak to jest ??? ze wtedy potrzeba lepszego sprzetu aby odczytac stan licznika czy to wogle jakies bzdury???

jak sie komus chce prosilbym o uswiadomienie w tym temacie

pozdrawiam

Jeśli nie zapisuje w sterowniku silnika,to choćbyś miał nie wiadomo jaki kabelek,to i tak nie odczytasz nic innego niż to co masz na liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to znaczy ze dobrze wyczytalem i dobrze uslyszalem?:)

ale teraz mam pytanko czym sie roznia takie dwa kabelki (widze ze cena no i koncowka kabla jeden usb a drugi jakis inny)

http://www.telwis.pl/interfejs-vag-usb-we-wtyku-obd2-vw-audi-seat-skoda-do-2005r-p-60.html?osCsid=a287ecce5572ef72a0dc53797379a73b

i ten co wczesniej

http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to znaczy ze dobrze wyczytalem i dobrze uslyszalem?:)

ale teraz mam pytanko czym sie roznia takie dwa kabelki (widze ze cena no i koncowka kabla jeden usb a drugi jakis inny)

http://www.telwis.pl/interfejs-vag-usb-we-wtyku-obd2-vw-audi-seat-skoda-do-2005r-p-60.html?osCsid=a287ecce5572ef72a0dc53797379a73b

i ten co wczesniej

http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html

Jeden jest na USB drugi na RS232.Tym na RS 232 można zrobić w programie Dosowym domykanie szyb w Passatach przed liftem,tylko czy w laptopie masz gniazdo RS232?Bo w nowszych laptopach to raczej o nie trudno.Po za tym funkcjonalnie to to samo.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już nie trzeba, czeskim Module Komfort Managerem robisz to kable na USB, tak więc inwestycja w kabel na RS z punktu widzenia domykania już nie ma sensu.

W Passatach przed liftem do tej pory nie dało rady,czyżby wyszła nowsza wersja MKM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sipowitz

Czyli 2.5 nie działa ze wcześniejszymi modelami bo teraz to już zgłupiałem.

Wszędzie piszą że działają od 1995 do 2008 a niektórzy giganci do 2010 i że z magistralą CAN oraz linią K.

Teraz to mnie zastrzeliłeś tą informacją.

Przejrzałem wszystkie aukcje na allegro z tymi 2.5 i albo mają zamazane albo piszę 1.4 (china)

Więc większość to ściema jak nic.

Edytowane przez tysszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co z vag commanderem 3.6?? hula też tylko po CAN-ie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko odnośnie kabelka nie z grupy VCDS , mianowicie w moje rece wpadł SMPS MPPS V 3.0.2.37

 

z tego co sie oriętuje służy do modyfikowania map w ECU

czy ktoś już korzystał z niego wcześniej ????

prosze o wyjasnienie zasady jego działania z góry dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności