Gość Dexter25 Zgłoś #361 Napisano 10 Kwietnia 2010 Witam, jestem nowy na formu, potrzebuję kabelek do mojego pasata B6 rocznik 2006. Jaki kabel powinienem kupić i jaki soft do niego ? Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #362 Napisano 10 Kwietnia 2010 B6 2.0 TDI-CR 170KM do tego auta tylko ADAKO za 1.700PLN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #363 Napisano 10 Kwietnia 2010 Peczus Vag (can) commander robi auta po CANie tj od 2004. Vag Tacho auta do 2004 po linii K Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #364 Napisano 10 Kwietnia 2010 Peczus Vag (can) commander robi auta po CANie tj od 2004. Kolega ma CR 2007, więc Commander nie da tutaj żadnej korzyści. Tylko VCDS w tym przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiekk007 Zgłoś #365 Napisano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam. Mam prosbe o pomoc w wyborze kabelka. Przejrzalem kilka watkow na ten temat i w wiekszosci sa padniete linki, a dodatkowo mieszkam na wyspach i preferowalbym zakup z tutejszego sklepu. Chcialbym kabelek do do podstawowej diagnostyki, (generalnie szczytywac bledy). Znalazlem pare kabelkow ale nie wiem ktory wybrac. Prosze o rady. 1. [ame=http://www.amazon.co.uk/Diagnostic-Cable-409-1-Skoda-cable/dp/B001C97GQO]Amazon[/ame] 2. www.virtualvillage.co.uk 3. www.talktomycar.co.uk 4. www.autotec-direct.com Z gory dzieki PS. Ale sie trafilo dzisiaj z tym upamietnieniem katynia Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez misiekk007 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #366 Napisano 10 Kwietnia 2010 Moim skromnym zdaniem dla rocznika 2004 to problem - zależy który miesiąc produkcji: chodzi o to w skrócie czy tzw pełny CAN, czy jeszcze KKL1. Zestaw czyli kabel + legalny soft - nie kupisz!! ani KKL ani CAN 2. Zestaw czyli kabel + nielegalny soft - kupisz KKL pod warunkiem, że sprzedający zagwarantuje Ci przesłanie takiego softu z " witaminką". Często jest tak, że sprzedawca gwarantuje oprogramowanie a dostarcza wersję DEMO lub instrukcję obsługi. Potem na Forum są prośby o "odpowiednie oprogramowanie" 3. W/g mnie do podstawowej diagnozy zwykły kabel kkl + VAG-COM 311.2 z "witaminką" powinien wystarczyć Ci bez problemu. Nie zrobisz nim natomiast niektorych bardziej zaawansowanych adaptacji. (jakich - szczegóły na Forum) Jak chcesz kupić dobry kkl to wybierz od Telwisa albo Viakena (obaj to producenci - dystrybutorzy). Jak coś lepszego - to VCDS 908 EN (trochę droższy - "łyka" - praktycznie wszystko.) Pozdrawiam! Rok produkcji 2004 miesiąc 11 (listopad) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #367 Napisano 10 Kwietnia 2010 Rok produkcji 2004 miesiąc 11 (listopad) Modelowo 2005, czyli może być różnie, jak masz dostęp do KKLa, przetestuj, 50% szans, w przeciwnym razie szukaj VCDSa. Znalazlem pare kabelkow ale nie wiem ktory wybrac.Prosze o rady. Wybierz między 1,3 i 4. To co Ci najbardziej pasuje, wszystkie są to tzw. KKLe na USB. Do podstawowej diagnostyki wystarczą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #368 Napisano 10 Kwietnia 2010 Cytat:Napisał adamB5FL Rok produkcji 2004 miesiąc 11 (listopad) Modelowo 2005, czyli może być różnie, jak masz dostęp do KKLa, przetestuj, 50% szans, w przeciwnym razie szukaj VCDSa. Wystarczy kabel KKL, podlanczalem juz tym kabelkiem Paska B z 2005r, wiec napewno mozna go diagnozowac, niezaprzeczam jednak ze kabelkiem na CAN mozna zrobic wiecej, ale do samej diagnostyki wystarczy KKL. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #369 Napisano 11 Kwietnia 2010 Modelowo 2005, czyli może być różnie, jak masz dostęp do KKLa, przetestuj, 50% szans, w przeciwnym razie szukaj VCDSa. Wystarczy kabel KKL, podlanczalem juz tym kabelkiem Paska B z 2005r, wiec napewno mozna go diagnozowac, niezaprzeczam jednak ze kabelkiem na CAN mozna zrobic wiecej,ale do samej diagnostyki wystarczy KKL. Czy coś takiego będzie ok i czy to co piszą w opisie jest prawdą? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #370 Napisano 11 Kwietnia 2010 Czy coś takiego będzie ok i czy to co piszą w opisie jest prawdą? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74 Zacytuj o co dokładnie Ci chodzi... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #371 Napisano 11 Kwietnia 2010 O zastosowanie o jakim piszą Zastosowanie Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób: * kasować kody usterek (AIR BLAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.), * inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, * podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można: * adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonuitd.) * programować immobilizer A przy większym doświadczeniu: * korygować wskazania liczników * przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning Podstawowe funkcje interfejsu - Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku), - System ABS , - Poduszki powietrzne SRS, - Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków, - Centralny zamek, alarm, radio, - Automatyczna skrzynia biegów, - Liczniki i wskaźniki, - Klimatyzacja, - Regulacja zasięgu świateł (ksenony), - Szyber dach Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #372 Napisano 11 Kwietnia 2010 A przy większym doświadczeniu: * korygować wskazania liczników * przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning Jeśli mowa o KKL, to jest to bzdura. Jeśli mowa o korekcie dawki w minimalnym zakresie i jest to chiptuning, to... :debilPrzy odrobinie doświadczenia można: * adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonuitd.) * programować immobilizer Z tym bywa czasami różnie, wersja VAG-COM 311.2 lub czasami psocić (wisieć). Zapłonu się nie reguluje VAGiem, tylko odczytuje wartości, regulacji dokonuje się mechanicznie.dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę,Nie zawsze, gdyż przykładem może być tutaj czujnik temperatury, może dawać fałszywe odczyty, a VAG nie pokaże błędu z nim związanego, dopiero odczyt z bloków wartości mierzonych i porównanie z innymi wartościami da obraz pracy czujnika, więc wcale nie jest to takie szybkie i łatwe. To taki tylko przykład usterki jaką można zdiagnozować KKLem, a wcale nie robi się prędziutko jak sugerują. Generalnie reszta opisu ok, delikatnie jak widać naciągany, no ale... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #373 Napisano 11 Kwietnia 2010 Witam w ten ponury dzień - pada śnieg z deszczem - temp. +1 st! Czy coś takiego będzie ok i czy to co piszą w opisie jest prawdą? Oj Kolego!! Kombinujesz z tym fejsem jak "koń po górę". Pasia masz za ????dzieści tysięcy a na dobry kabelek skąpisz - jeszcze taki żeby wszystko pokazał - nie ma takiej możliwości. Kolega sipowitz próbuje Ci inteligentnie wytłumaczyć, że fejsy z niższej półki mimo że są funkcjonalne to posiadają pewne 'ograniczenia". Zainwetstuj w VCDS 908 EN, podłącz i zobaczysz jak ci pięknie "przetrzepie maszynę". Auta Koncernu VW, Audi Seat Skoda - do 2009 roku. Wybacz mi - to nie sarkazm to tylko czysta pragmatyka - sam to przerabiałem (te rozterki) - co kupić! Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #374 Napisano 11 Kwietnia 2010 Wszystko doskonale rozumiem i myślę, że zdanie już na ten temat mam. Dzięki za zainteresowanie. A tak na marginesie auto nie jest moje, tylko teścia (ja Paska używam od czasu do czasu i można powiedzieć, że zakochałem się nie tyle w Passacie co w tym silniku 130KM) a raczej trudno go przekonać do takich nowinek :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #375 Napisano 13 Kwietnia 2010 witam proszę o pomoć. czy tym kablem będzie można zdiagnozować, ewentualnie pokasować błędy itp w moim b5 2003 1.9tdi 130km? http://cgi.ebay.co.uk/016-VAG-K-KKL-1-4-CAN-VW-Diagnostic-Fault-Code-Reader_W0QQitemZ290424493955QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item439ea61783 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #376 Napisano 14 Kwietnia 2010 wczoraj spotkałem sie z bardzo dziwną żecza chciałem kupić kabelek dokładnie ten http://allegro.pl/item990498813_interfejs_vag_usb_2_linie_k_kkl_we_wtyku_obd2.html byłem po niego osobiście a koles mówi jakie mam auto ja passata 2002 on mówi ze auto jest już na CAN i kabel nie będzie pasował i daje sobie za to ręce uciąć mówie mu ze kabel jest wykorzystywany przez ludzi z forum i nikt nie narzeka a on że nie sprzeda mi go bo zwrotów nie przyjmuje a dba od dobro klientka no i wyszedłem bez kabla Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #377 Napisano 14 Kwietnia 2010 witamproszę o pomoć. czy tym kablem będzie można zdiagnozować, ewentualnie pokasować błędy itp w moim b5 2003 1.9tdi 130km? http://cgi.ebay.co.uk/016-VAG-K-KKL-...item439ea61783 To jest Commander, czyli diagnoza, o ile można tak w ogóle powiedzieć, częściowa. Dużo na temat Commandera pisałem wcześniej w tym wątku zresztą. byłem po niego osobiście a koles mówi jakie mam auto ja passata 2002 on mówi ze auto jest już na CAN i kabel nie będzie pasował i daje sobie za to ręce uciąć mówie mu ze kabel jest wykorzystywany przez ludzi z forum i nikt nie narzeka a on że nie sprzeda mi go bo zwrotów nie przyjmuje a dba od dobro klientka no i wyszedłem bez kabla Niepotrzebnie się przejąłeś, handlarz sam nie wie co ma i do czego służy, a poza tym: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=866109&postcount=468 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #378 Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) @Wojtas29 Jeżeli chodzi o odczyt błędów i kasowanie ich w większości przypadków daje radę. Ale do twego paska poleciłbym Ci : http://cgi.ebay.co.uk/VAG-COM-USB-KKL-OBD-2-Cable-AUDI-VW-Skoda-Seat-VAG-COM_W0QQitemZ300337505992QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item45ed82a6c8 I mogę Cię nawet zapewnić że do diagnozy twego paska wystarczy aż aż. @Falla_x Zamów sobie z viaken-a: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246 i będzie też ładnie hulać. Mam go osobiście i polecam. Pozdrawiam Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez dawid_18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #379 Napisano 14 Kwietnia 2010 I mogę Cię nawet zapewnić że do diagnozy twego paska wystarczy aż aż. Przesadziłeś... :lol2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #380 Napisano 14 Kwietnia 2010 @Wojtas29 napisał: zy tym kablem będzie można zdiagnozować, ewentualnie pokasować błędy itp w moim b5 2003 1.9tdi 130km ale tylko trochę Jeżeli chodzi o wymagania @Wojtas29 kabelek się sprawdzi.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach