Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Jest Polski VAG 4.9 ale nie polecany przez kolegów. VCDS w oryginale jest po polsku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazłem cos takiego niby wszytko po polsku jak myślicie warto kupić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kabelkiem i programem odczytam przebieg z edc-17 w passacie z CR ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli co?

 

oj sory zryłem z linkiem ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spora cześć kabli ma w opisie

 

wszystkie modele od 1994 do 2004 roku

 

jaki kabelek wybrać by połączyć się tez z autami po 2004 roku? bez udziwnień, proste kasowania, ustawienia, logi itp...

 

 

http://allegro.pl/vag-k-can-1-4-diagnoza-88-08-liczniki-klucze-immo-i3547426453.html ??

Edytowane przez adams

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG K + CAN Commander 1.4 to niewątpliwie narzędzie posiadające spore możliwości, ale ma co najmniej dwie wady, które go dyskwalifikują jeżeli chcesz przeprowadzać kodowanie:

1) niemieckojęzyczna obsługa programu (co prawda da się podłączyć VWtoola lub Polskiego VAGa, ale nie wiele to zmieni)

2) brak podpowiedzi podczas kodowania, a co gorsza, pozmieniane nr kanałów...! np. Instrument jest na 07, a nie na 17... itd itp. więc jakiekolwiek kodowanie nie ma sensu, ze względu na raczej przypadkową możliwość trafienia odpowiedniego kodu. Chyba, że podłączysz się przez wspomnianego wyżej Polskiego VAGa lub VW Toola (kabelek obsługuje te programy, ale zdobyć wersje działające musisz samemu!

 

PS

Mam ten kabel i w zasadzie nadaje się on tylko do korekty licznika i odczytu kodu IMMO, ale i tak nie we wszystkich licznikach, np. magneti marelli z Audi A3 ok 2000roku nie dał rady! :/

 

Pomyśl raczej nad kabelkiem z posta wyżej, lub VCDSem z niego byłbyś najbardziej zadowolony. Pozostaje tylko kwestia ceny ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B5 1.9 TDI ATJ rok 2000 - czy posiadam szynę CAN czy nie?

 

Czy taki kabelek będzie do mnie pasował bez problemu:

http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ch340-vw-seat-audi-skoda-obd-2-i3537890849.html ?

 

czy z CAN ten:

 

http://allegro.pl/vag-commander-hex-eeprom-k-can-diagnoza-licznik-i3608909465.html ?

 

Z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie nad takim czymś http://allegro.pl/vag-k-can-dominator-vw-audi-skoda-pl-1990-2012-i3537891164.html nie jestem profesjonalistą i raczej chodzi mi o odczytywanie i kasowanie błędów,menu w jezyku polskim,korzysta ktoś z czegoś takiego?warte to jest tych pieniedzy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy taki kabelek będzie do mnie pasował bez problemu:

http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ch3...537890849.html ?

Jak najbardziej ten

Ten drugi masz opisany w poście wyżej

 

---------- Dodano o 14:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:11 ----------

 

zastanawiam sie nad takim czymś http://allegro.pl/vag-k-can-dominator-vw-audi-skoda-pl-1990-2012-i3537891164.html nie jestem profesjonalistą i raczej chodzi mi o odczytywanie i kasowanie błędów,menu w jezyku polskim,korzysta ktoś z czegoś takiego?warte to jest tych pieniedzy?
to to zwykłym kabelkiem zrobisz za 29zł pytanie do jakiego auta chcesz się podpinać bo jak młodszego niż 2004 to musisz mieć to co podałem wyżej koledze ADAMS-owi lub VCDS.

Co do tego testera to nie tylko gr VW ogarnie ale niestety szału nie robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm no na razie to passat 99rok i golf 2000rok ale w przyszłym roku bede szukał golfa V i ciezko powiedziec jaki rok kupie wiec chyba sie wstrzymam zeby kupić raz a dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jestem szczęśliwym posiadaczem Paska B6 1.9 tdi z 2006

 

Chciał bym kupić kabel do diagnostyki a co najbardziej mnie interesuje:

 

-odczyt błędów i ich kasowanie

-odczyt faktycznego przebiegu

-sprawdzenie filtra cząstek stałych i jego dopalenie

-sprawdzenia wydajność turbo sprężarki

-wprowadzenie w stan serwisowy elektronicznego hamulca ręcznego

-elektronika ABS...

 

Przewertowałem trochę w tym temacie i się pogubiłem tera nie mam bladego

pojęcia co wybrać Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz A jest coś tańszego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic tańszego niestety do twojego auta, ale plus jest taki że tymi kablami podłączysz wszystkie auta które mają OBDII

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, możecie mi polecić kabel + soft do mojego passata (w rozsądnych pieniądzach).

Chciałbym, aby się dało aktywować moduł BT do zestawu premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego 3 posty wyżej :wmorde:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności