Skocz do zawartości

stevenpl

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O stevenpl

  • Urodziny 06.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. na pewno były na CAN, a nie na analog :-) ale można było wyłączyć w nich komunikacje z samochodem i zostawić tylko komunikacje z zegarkiem/telepilotem... tak żeby nie wywalało błędu W-BUS. - - - - - aktualizacja - - - - - sam piec pod zbiornikiem na płyn chłodniczy (pojawiają się na allegro uchwyty ok 80zł) a instalacje piec montujesz przed nagrzewnicą, a pompkę wody za nagrzewnicą. a najlepiej poszukaj sobie instrukcji montażu do Twojego samochodu i masz jak na dłoni, co prawda po ang lub niemiecku, ale to chyba nie problem...
  2. wojtf23 on sam sobie będzie sterował siłą nawiewu... niestety nie udało mi się jeszcze dobrać do kodowania klimatronika tak aby można było wybrać, kiedy ma załączyć się klimatronik. Ogólnie dzieje się to gdy temp. wody osiągnie ok.30-40st. C. Tylko niestety niektóre klimatroniki (kodowane 17000) załączają tryb AUTO 22st. przez co samochód nagrzewa się znacznie dłużej niż gdyby włączyć tryb ogrzewania przedniej szyby... A to z innej beczki :-) A mam jeszcze jedne pytanie. Mam WEBASTO TOP V zamontowane do Passata. Sam je montowałem. Kiedyś działało bez problemu, jednak od jakiegoś czasu wyłączało się po 3-5 minutach. Podłączyłem pod kabelek i mam 3 błędy: 1) zbyt niskie napięcie - no i to jest winowajca całego zajścia! Tzn. Webasto aby ochronić aku wyłącza się, ale kolejne 2) brak komunikacji W-BUS. To rozumiem, że jest Webasto top-V więc powinno być podłączone pod szynę CAN w samochodzie, a nie jest (sterowane z zegarka i telepilota). Jestem przekonany, że czytałem kiedyś, że z pozycji WTT można to wyłączyć, ale szukam i znaleźć nie mogę... Czy to nie zależy od wersji WTT? 3) błąd 152... za cholerę nie wiem o co z nim chodzi... Ale może ten błąd jest następstwem pierwszego, czyli braku komunikacji przez V-BUS. Acha a może w ogóle można TOP V podłączyć do CANa do Passata B5FL? Tylko gdzie i jak Passata do tego przyuczyć?
  3. kolego, wg mnie do B5FL max to 7½ J 17", ET 40 przy oponie 225... przynajmniej chodzi o to, aby kamyki nie obijały błotników - bo inaczej po dwóch latach ich nie będzie (tzn. będzie rdza zamiast błotników). Niestety do B5 przed liftem ET40 to za dużo, chyba że opona byłaby węższa (225 z przodu za bardzo wystawało - tył dał radę, ale przód musiałby być 215, a najlepiej 205... więc lepiej ET głębsze...)
  4. mi się zdaje, że podłączając się VAGiem czy VCDSem pod climatronic (HVAC) wyświetla się aktualna wersja oprogramowania
  5. Koledzy czy mieliście może już taki problem: Passat b6 2007 rok, 1) aktywowalem drl w trybie Ameryka północna Wszystko dziala jak nalezy 2) aktywowalem światła przednie przeciwmgielne jako drl Dziala jak należy - 0 błędów Ale: po włączeniu swiatel pozycyjnych, czyli jeden obrót przed mijają: pozycje zapalają się i gasną po chwili, w pozycji mijania pozycje świecą się... Co więcej Nie dzieje się tak gdy wyłączę swiatla do jazdy dziennej - w sensie wówczas mogę normalnie wlaczyc pozycje i one się świecą... Tak samo pozycje działają normalnie gdy włączę tryb Skandynawski... A szczerze powiem że jednak swiatła pozycyjne by się przydały :-)
  6. a ja uważam, że polerowanie jest bezsensu. Przynajmniej w moim przekonaniu. Bo po wypolerowaniu jednak usuwamy warstwę ochronną (której oczywiście i tak już nie było) i niestety po spolerowaniu po maksymalnie jednym roku reflektory wyglądają jak wcześniej. W moim przypadku wyglądały tak samo po 4 miesiącach (dużo jeżdżę). I jedynym rozwiązaniem jest nowe DEPO a jeszcze lepiej HELLA
  7. Kolego, naprawa samochodu przez Internet trochę mnie śmieszy :-) nie mniej jednak po to jest forum... ja bym odstawił na dolot, tzn. te rurki plastikowe pomiędzy wlotem powietrza w grilu, a obudową filtra powietrza... One są na wciski i po paru razach się wyrabiają. idealnie sprawdza się dwustronna taśma klejąca na gąbce. Tylko najpierw wymień sobie żarówki w prawej lampie. Bo jak na drodze przyjdzie Ci to robić to mnie przeklniesz :-) Albowiem tak złączone rury dolotowe bardzo ciężko potem rozłączyć
  8. OKi obniżę do 1.55... choć trochę specjalnie zrobiłem ok. 1,58 bo chętnie założyłbym od BRD, tyle że szkoda mi zdejmować sprawnego TURBA i dlatego czekałem aż się ukręci - a tu nic :-)
  9. tak mapy z doładowania też skopiowałem, ale potem jeszcze podciągnąłem... wg. VAGa dmucha mi do 1,57 i tak zostawiłem, ale SVBL zwiększyłem do 2650, limiter 2620, target 2585 (dla 70mg) ale ruszałem tylko górę, czyli zarówno dla niższego ciśnienia atmosferycznego jak i mniejszych dawek paliwa nie tykałem - tzn. zostawiłem Cupre. W paru miejscach przy mapach początku i długości wtrysków mapy różniły się "skalą" ale nieznacznie, choć i tak zamieniłem je... Acha największy problem miałem przy n75 i w sumie do chwili obecnej najmniej o tej mapie wiem... Ale na razie chcę ustawić poprawne dawki... :-)
  10. A mam takie pytanie, jakie macie u siebie dawki paliwa po korekcie? O co mi chodzi. Z programem bawię się od jakiś 4 miesięcy. Niestety nie mam dostępu do hamowni, a jedynym plusem jest fakt, że codziennie robię w trasie ok. 100km, więc mogę na bieżąco sprawdzać logi i przyspieszenie (z dymieniem gorzej w te mgliste dni ;p ). Nie mniej jednak, mam AVFa i przepisałem do niego mapy od 160KM Cupry. Było trochę lepiej, ale nieznacznie, więc spróbowałem podnieść dawki paliwa i rzeczywiście jest dużo lepiej. Robiłem to przez odblokowanie torque i podnoszenie Driver Wisha i smoke limitera ale tylko dla maxymalnych wartości (tzn. dla max powietrza lub TPSu.) Po prostu wyszedłem z założenia że dla codziennej jazdy 130KM, czy tam po przepisaniu 160KM w zupełności wystarczy, natomiast przy maksymalnym otwarciu przepustnicy chciałem mieć więcej mocy) Tylko tak: 1) jak miałem dawki max 64-65 przyrost mocy był nieznaczny ok. pół sekundy od 0-100 2) jak sprawdziłem na maxa ;p (a co mi tam) to zaczął kopcić ;p ale dawki w okolicy 73-74 za to przyspieszenie od 0-100 zeszło do ok.8s 3) więc schodziłem po woli do dołu i doszedłem do wartości 69,5-70,5 i w zasadzie nie dymi. Moc oczywiście jest - ile nie wiem, jak już pisałem hamowni nie mam, ale przyspieszenie porównywalne do 270cdi w E klasie 177KM. Więc tak odstawiam, że mam mniej więcej tyle. Jednak czy możecie się podzielić jak to u Was wygląda?
  11. Cześć :-) jakbyś miał ochotę mogę Ci dzisiaj lub jutro to aktywować, będę w Gdynii do czwartku rana w delegacji. Wiec jak masz ochotę to możemy się jakoś umówić. Co Ty na to? A może jeszcze ktoś się dołączy?
  12. VAG K + CAN Commander 1.4 to niewątpliwie narzędzie posiadające spore możliwości, ale ma co najmniej dwie wady, które go dyskwalifikują jeżeli chcesz przeprowadzać kodowanie: 1) niemieckojęzyczna obsługa programu (co prawda da się podłączyć VWtoola lub Polskiego VAGa, ale nie wiele to zmieni) 2) brak podpowiedzi podczas kodowania, a co gorsza, pozmieniane nr kanałów...! np. Instrument jest na 07, a nie na 17... itd itp. więc jakiekolwiek kodowanie nie ma sensu, ze względu na raczej przypadkową możliwość trafienia odpowiedniego kodu. Chyba, że podłączysz się przez wspomnianego wyżej Polskiego VAGa lub VW Toola (kabelek obsługuje te programy, ale zdobyć wersje działające musisz samemu! PS Mam ten kabel i w zasadzie nadaje się on tylko do korekty licznika i odczytu kodu IMMO, ale i tak nie we wszystkich licznikach, np. magneti marelli z Audi A3 ok 2000roku nie dał rady! Pomyśl raczej nad kabelkiem z posta wyżej, lub VCDSem z niego byłbyś najbardziej zadowolony. Pozostaje tylko kwestia ceny ;p
  13. Manetka nie ma znaczenia czy jest od kombi czy od sedana, ponieważ wymieniasz tylko tę od strony kierunkowskazów, a od wycieraczek zostawiasz... One są dzielone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności