mielke Zgłoś #1221 Napisano 15 Kwietnia 2011 Niestety ale nic nie pomogło szukam dalej mało tego widzę ze wiele osób m problem z tym dziadowskim kablem , jutrom zadzwonie do kolesa co m i to sprzedał ciekawe co powie .... a może spróbuj na VCDS lite odpalić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1222 Napisano 15 Kwietnia 2011 Niestety ale nic nie pomogło szukam dalej mało tego widzę ze wiele osób m problem z tym dziadowskim kablem , jutrom zadzwonie do kolesa co m i to sprzedał ciekawe co powie .... Skoro na XP chodzi,to nie wina kabla.Powszechnie wiadomo że Vista jest gównianym systemem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #1223 Napisano 16 Kwietnia 2011 Mam pytanie a mianowicie czy te kable coś różni? Chodzi mi o możliwości http://allegro.pl/vw-seat-audi-skoda-interfejs-vag-kkl-usb-gw-24h-i1546913044.html http://www.viaken.pl/pl/viaken-professional/interfejs-vw-audi-skoda-seat-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-104.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1224 Napisano 16 Kwietnia 2011 Mam pytanie a mianowicie czy te kable coś różni? Chodzi mi o możliwości http://allegro.pl/vw-seat-audi-skoda-interfejs-vag-kkl-usb-gw-24h-i1546913044.html http://www.viaken.pl/pl/viaken-professional/interfejs-vw-audi-skoda-seat-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-104.html Po za ceną i wyglądem nic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #1225 Napisano 16 Kwietnia 2011 przeczytalem wszystko... i jestem sczczesliwy miec vcds ori Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #1226 Napisano 17 Kwietnia 2011 a może spróbuj na VCDS lite odpalić W jaki sposób ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1227 Napisano 17 Kwietnia 2011 W jaki sposób ??? Po prostu ,zdobyć i wgrać program VCDS-lite i powinno pójść z tym kablem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #1228 Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam pytanie .jak zainstalować to coś na viscie~Podpinasz kabelek do kompa, czekasz aż Windows ściągnie i zainstaluje sobie odpowiednie sterowniki, i to by było na tyle.Czy może masz problem z zainstalowaniem programu do diagnostyki?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #1229 Napisano 17 Kwietnia 2011 Podpinasz kabelek do kompa, czekasz aż Windows ściągnie i zainstaluje sobie odpowiednie sterowniki, i to by było na tyle.Czy może masz problem z zainstalowaniem programu do diagnostyki?? Po odpaleniu płyty i próbie zainstalowania programu odpala się instalacja lecz po kilku sekundach wyskakuje komunikat ze coś jest nie tak i trzeba wyłączyć instalacje . Ten program który mi podsunęliście zainstalował się na vis cie bez problemu lecz nie można przeprowadzić testu bo komp nie widzi INTERFEJSU w menadżerze zadań nie pokazuje urządzenia wiec nie można aktualizować sterownika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #1230 Napisano 17 Kwietnia 2011 Mam jeszcze pytanko o te 2 kable czy coś je różni (chodzi mi o funkcjonalność). http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1288860#post1288860 http://allegro.pl/interfejs-vag-commander-1-4-full-vw-audi-skoda-cd-i1528072751.html Rozumiem że ten 2 VAG k + CAN ma wszytkie funkcje zwykłego KKL + odczytywanie immo , pinów, kodowanie kluczyków i korygowanie liczników? Oczywiście błędy i logi można bez problemu wykonywać? Jeżeli coś mówię nie tak proszę o korektę. W takim razie co potrafi ten pierwszy? Coś więcej? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #1231 Napisano 17 Kwietnia 2011 Czytałem... no może nie 50% a chciałem się upewnić czy wszystko dobrze zrozumiałem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #1232 Napisano 20 Kwietnia 2011 Dobra przeorałem od dechy do dechy owy temat. Mam teraz pytanie czy może ktoś polecić jakiegoś sprzedawcę na allegro z kabelkiem VAG K+CAN COMMANDER 2.5 FULL? Bo patrzę to chodzą w granicach od 90 do 150zł ale jeden gość np ma dwa takie same kabelki i za jeden woła 99 a za drugi 125zł i kij wie o co chodzi. Nie chciałbym kupić bubla który potem się okaże, że nie działa za dobrze albo czegoś mu tam brakuje. Wiadomo jak jest na allegro niektórzy mają takie opisy tych kabli, że robi więcej niż może Ten ziom ma dwa te same kable a dwie ceny: http://allegro.pl/vag-commander-2-5-k-can-pin-crash-immo-klucz-tacho-i1524131967.html http://allegro.pl/vag-k-can-commander-2-5-licznik-pin-immo-tacho-cd-i1566121682.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #1233 Napisano 20 Kwietnia 2011 sie ma, a raczej sie nie ma VAga wiec stad pytanko, od razu zaznaczam ze przewertowalem caly watek i nie tylko ten, nie jestem specem od elektronki, wiec mam swiadomosc ze moje czytanie ze zrozumieniem moglo nie przyniesc 100% efektu, to tak w kwesti wyjasnienia żebyście mnie tu nie potyrali..... konkretnie : nie bede cofal licznikow ani takich tam do mojego passata do zwyklej zabawy z diagnostyka powinien wystarczyc taki kabelek " http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html a moje pytanko odnosi sie do odczytu km ( czy nie mam przekręconego licznika) bo wyczytalem i uslyszalem ze nie zawsze sie da odczytac ze czasem wyskakuje "cos tam cos tam ze sterownikiem" i jak to jest ??? ze wtedy potrzeba lepszego sprzetu aby odczytac stan licznika czy to wogle jakies bzdury??? jak sie komus chce prosilbym o uswiadomienie w tym temacie pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1234 Napisano 20 Kwietnia 2011 sie ma, a raczej sie nie ma VAga wiec stad pytanko, od razu zaznaczam ze przewertowalem caly watek i nie tylko ten, nie jestem specem od elektronki, wiec mam swiadomosc ze moje czytanie ze zrozumieniem moglo nie przyniesc 100% efektu, to tak w kwesti wyjasnienia żebyście mnie tu nie potyrali..... konkretnie :nie bede cofal licznikow ani takich tam do mojego passata do zwyklej zabawy z diagnostyka powinien wystarczyc taki kabelek " http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html a moje pytanko odnosi sie do odczytu km ( czy nie mam przekręconego licznika) bo wyczytalem i uslyszalem ze nie zawsze sie da odczytac ze czasem wyskakuje "cos tam cos tam ze sterownikiem" i jak to jest ??? ze wtedy potrzeba lepszego sprzetu aby odczytac stan licznika czy to wogle jakies bzdury??? jak sie komus chce prosilbym o uswiadomienie w tym temacie pozdrawiam Jeśli nie zapisuje w sterowniku silnika,to choćbyś miał nie wiadomo jaki kabelek,to i tak nie odczytasz nic innego niż to co masz na liczniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #1235 Napisano 20 Kwietnia 2011 no to znaczy ze dobrze wyczytalem i dobrze uslyszalem? ale teraz mam pytanko czym sie roznia takie dwa kabelki (widze ze cena no i koncowka kabla jeden usb a drugi jakis inny) http://www.telwis.pl/interfejs-vag-usb-we-wtyku-obd2-vw-audi-seat-skoda-do-2005r-p-60.html?osCsid=a287ecce5572ef72a0dc53797379a73b i ten co wczesniej http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1236 Napisano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) no to znaczy ze dobrze wyczytalem i dobrze uslyszalem?ale teraz mam pytanko czym sie roznia takie dwa kabelki (widze ze cena no i koncowka kabla jeden usb a drugi jakis inny) http://www.telwis.pl/interfejs-vag-usb-we-wtyku-obd2-vw-audi-seat-skoda-do-2005r-p-60.html?osCsid=a287ecce5572ef72a0dc53797379a73b i ten co wczesniej http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-kkl-line-com-we-wtyku-obd2-i1534859960.html Jeden jest na USB drugi na RS232.Tym na RS 232 można zrobić w programie Dosowym domykanie szyb w Passatach przed liftem,tylko czy w laptopie masz gniazdo RS232?Bo w nowszych laptopach to raczej o nie trudno.Po za tym funkcjonalnie to to samo. Edytowane 20 Kwietnia 2011 przez riccardoa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1237 Napisano 20 Kwietnia 2011 Już nie trzeba, czeskim Module Komfort Managerem robisz to kable na USB, tak więc inwestycja w kabel na RS z punktu widzenia domykania już nie ma sensu. W Passatach przed liftem do tej pory nie dało rady,czyżby wyszła nowsza wersja MKM? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #1238 Napisano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) sipowitz Czyli 2.5 nie działa ze wcześniejszymi modelami bo teraz to już zgłupiałem. Wszędzie piszą że działają od 1995 do 2008 a niektórzy giganci do 2010 i że z magistralą CAN oraz linią K. Teraz to mnie zastrzeliłeś tą informacją. Przejrzałem wszystkie aukcje na allegro z tymi 2.5 i albo mają zamazane albo piszę 1.4 (china) Więc większość to ściema jak nic. Edytowane 20 Kwietnia 2011 przez tysszek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazaki Zgłoś #1239 Napisano 20 Kwietnia 2011 co z vag commanderem 3.6?? hula też tylko po CAN-ie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazaki Zgłoś #1240 Napisano 21 Kwietnia 2011 Witam mam pytanko odnośnie kabelka nie z grupy VCDS , mianowicie w moje rece wpadł SMPS MPPS V 3.0.2.37 z tego co sie oriętuje służy do modyfikowania map w ECU czy ktoś już korzystał z niego wcześniej ???? prosze o wyjasnienie zasady jego działania z góry dziekuje i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach