Gość gesio Zgłoś #1 Napisano 16 Czerwca 2009 witam ! nie znalazłem więc tworze nowy temat, czy ktoś z forumowiczów wie czym sie wyróżnia albo gdzie to znaleźć wersja sportline b6. ostatnio ktoś mi opowiadał że wersja sportline ma niższe zawieszenie, ale nie wiem na ile to wymyslone bajki a na ile prawda, na mój gust wersja sportline to tylko kwestia wyposażenia, poprawcie mnie jesli jest inaczej, co ja wyróznia od innych wersji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TC Zgłoś #2 Napisano 16 Czerwca 2009 Hi Tak na szybko podstawowe różnice: - niższe zawieszenie o ~1.5 cm (widać jak stanę na parkingu z nie Sportline) - kubełki - czarne obramowania szyb pozdr, TC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #3 Napisano 16 Czerwca 2009 (edytowane) witam wersja sportline różni się np. od trendline tym że ma dodatkowo: -sportowa kierownica trójramienna w skórze, -felgi aluminiowe Catalunya 7Jx16 215/55 R16, -tak jak wcześniej kolega pisał obramowanie szyb w kolorze czarnym, ale listwy boczne ozdobne i na zderzaku tylnym chromowane, -elektrycznie otwierane szyby z tyłu (co jest dla mnie bardzo śmieszne że w passku trendline są na korbkę !!!!) -sportowe siedzenia z przodu z regulacją pochylenia oparcia i podparcia odcinka lędzwiowego - dla fotela kierowcy elektrycznie, -obniżone o 15mm sportowe zawieszenie, -w standarcie tkaninowa tapicerka siedzeń Monza (czarna, popielata, latte macchiato) Edytowane 16 Czerwca 2009 przez Michał2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #4 Napisano 16 Czerwca 2009 Ja mam sportline z chromami wokół szyb. Jest obniżony o 15mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez1 Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2009 Ja rowniez posiadam sportline,zwlaszcza na trasie dobrze sie trzyma drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2009 ja też mam w sportline chromowane obramówki okien wspaniałym wręcz połączeniem jest zawieszenie sportline-a i 4MOTION.poprostu cudo.jeżdże już od roku i nie moge sie nacieszyć bardzo polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #7 Napisano 16 Czerwca 2009 A Sportline nie miał felg 17 cali? Przynajmniej wersje z Niemiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #8 Napisano 16 Czerwca 2009 A duża jest różnica w komforcie zawieszenia w porównaniu z nieobniżonym ??? [ bo mam zamiar sobie takie sprawdzić obniżone] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #9 Napisano 16 Czerwca 2009 ludzie mówią że to zawieszenie w sportline jest twardsze niż w reszcie wersji i mi sie zdaje że tak jest ale nie mam porównania bo nie jeżdziłem innymi paskami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #10 Napisano 16 Czerwca 2009 Nie zastanawiaj sie VW2008. Ja mialem standart zawieche i zmienilem sprezynki na KW -35mm i nie ma tragedii. Roznica jest wyczuwalna bezsprzecznie ale nie znowu zebys calkiem tracil komfort, tak wiec na sportowym zawieszeniu VW nie moze byc jakos mega sztywno ( zreszta amortyzatory chyba sa wszedzie te same, jesli sie myle poprawcie ) a auto nabiera charakteru szczegolnie w polaczeniu z wiekszymi felgami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 16 Czerwca 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aki Zgłoś #12 Napisano 16 Czerwca 2009 Ja mam sportline i chwale zawiecho bardzo według mnie jest różnica w prowadzeniu bo sportline trzyma się lepiej drogi i nie przechyla się tak na zakrętach tylko sportline lub s-line z audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #13 Napisano 16 Czerwca 2009 mój poprzedni passat był w wersji highline a teraz mam sportline. w pierwszej wersji mamy podczas podrózy efekt "płyniecia" czego nie ma w sportlinie, mniejsze przechyły na zakrętach oraz według mnie mniej buja na poprzecznych nierównosciach lecz komfort podrózowania pozostaje na wysokim poziomie.Fotele przednie sa wygodniejsze lepiej trzymaja i wyglądaja niz w wersjach comfortline i trendline. Wada według mnie jest twarda tylna kanapa jak sie siedzi na srodku a po za tym wszytsko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #14 Napisano 16 Czerwca 2009 Z tym sportowym zawieszeniem to nie przesadzajmy . Do sportu to mu duuuużo brakuje, jest po prostu trochę niższe i twardsze, ot co. Trochę kiedyś jeździłem w rajdach i passat nawet w wersji sportline to nadal zwykły tapczan i rewelacji w prowadzeniu nie ma co oczekiwać, brakuje mu sporo do forda, który akurat moim zdaniem robi najlepsze zawieszenia w autach cywilnych - szkoda, ze tylko zawieszenia . Passata Sportline można było sobie zamówić z 16", 17" lub 18" kołami niezależnie czy to Niemcy czy Polska. Standardowo nie było chromu wokół szyb ale też można było domówić. Ja dodatkowo mam np. chromowany grill oraz wewnętrzne aluminiowe wykończenia kokpitu z pieknym napisem "passat" (niby występujacy tylko w highline). Bez problemu przyjęli takie wymaganie i zamontowali w aucie. Aki, jeżeli już mowa o audi to nie s-line a wersja S . S-line podobnie jak w passacie ma kilka dodatków wpływajacych na wygląd mniej na jazdę, dopiero w wersjach S można poczuć różnicę - tam i zawieszenie i silnik są sportowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucjan Zgłoś #15 Napisano 17 Czerwca 2009 Też mam sportline i uważam że na polskie drogi (zwłaszcza moje pomorskie)jest trochę przytwarde, gdzieś zanika jednak trochę komfortu, w końcu passat to nie wiejskie gti tylko auto które zawsze słynęło z min. komfortu podróżowania. Ale to rzecz gustu. Niestety nie miałem możliwości wyboru, w grę przy zakupie wchodziły inne aspekty ($$$) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcelix Zgłoś #16 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam Czyli zabieg z tzw sportowym zawieszeniem polega na tym samym co kiedyś w Vectrze GTS - też jedyna różnica to krótsze sprężyny. Dysponuje może któryś z kolegów numerem katalogowym tych sprężyn ze sportline'a? I czy przy adaptacji z comfortline'a lepiej wsadzić te oryginały czy poszukać może czegoś na rynku o podobnej charakterystyce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicked Zgłoś #17 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam Czyli zabieg z tzw sportowym zawieszeniem polega na tym samym co kiedyś w Vectrze GTS - też jedyna różnica to krótsze sprężyny. Dysponuje może któryś z kolegów numerem katalogowym tych sprężyn ze sportline'a? I czy przy adaptacji z comfortline'a lepiej wsadzić te oryginały czy poszukać może czegoś na rynku o podobnej charakterystyce? Takie coś pokazuje Etka, ale które to sprężyny od sportline'a tego nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emdark Zgłoś #18 Napisano 18 Października 2009 wersja sportline ma odmienne amorki od reszty - pewne bo niedawno wymienialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oracz Zgłoś #19 Napisano 19 Października 2009 Chyba każdy Sportline ma jeszcze przyciemniane szyby z tyłu A zawieszenie owszem super na narmalne równe drogi... też wam tak stuka na dziurach ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #20 Napisano 19 Października 2009 Mam przyciemnione wszystkie szyby poza przednią ale tak nieznacznie, że dopiero na to zwróciłem uwagę jak zdekodowałem wyposażenie. Co do zawieszenia mam porównanie z poprzedniego B5 i audi A4 (2006r.) i oba wypadaja jak łajba na pełnym morzu (B5 i A4). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach