Skocz do zawartości
Gość gesio

B6 wersja sportline

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gesio

witam !

 

nie znalazłem więc tworze nowy temat, czy ktoś z forumowiczów wie czym sie wyróżnia albo gdzie to znaleźć wersja sportline b6. ostatnio ktoś mi opowiadał że wersja sportline ma niższe zawieszenie, ale nie wiem na ile to wymyslone bajki a na ile prawda, na mój gust wersja sportline to tylko kwestia wyposażenia, poprawcie mnie jesli jest inaczej, co ja wyróznia od innych wersji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hi

Tak na szybko podstawowe różnice:

- niższe zawieszenie o ~1.5 cm (widać jak stanę na parkingu z nie Sportline)

- kubełki

- czarne obramowania szyb

 

pozdr,

TC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam :)

 

wersja sportline różni się np. od trendline tym że ma dodatkowo:

 

-sportowa kierownica trójramienna w skórze,

-felgi aluminiowe Catalunya 7Jx16 215/55 R16,

-tak jak wcześniej kolega pisał obramowanie szyb w kolorze czarnym, ale listwy boczne ozdobne i na zderzaku tylnym chromowane,

-elektrycznie otwierane szyby z tyłu (co jest dla mnie bardzo śmieszne że w passku trendline są na korbkę !!!!)

-sportowe siedzenia z przodu z regulacją pochylenia oparcia i podparcia odcinka lędzwiowego - dla fotela kierowcy elektrycznie,

-obniżone o 15mm sportowe zawieszenie,

-w standarcie tkaninowa tapicerka siedzeń Monza (czarna, popielata, latte macchiato)

2638819288_10875748bd_o.jpg

3.medium.jpg

Edytowane przez Michał2008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sportline z chromami wokół szyb. Jest obniżony o 15mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez posiadam sportline,zwlaszcza na trasie dobrze sie trzyma drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam w sportline chromowane obramówki okien :) wspaniałym wręcz połączeniem jest zawieszenie sportline-a i 4MOTION.poprostu cudo.jeżdże już od roku i nie moge sie nacieszyć ;) bardzo polecam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Sportline nie miał felg 17 cali? Przynajmniej wersje z Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008

A duża jest różnica w komforcie zawieszenia w porównaniu z nieobniżonym ??? [ bo mam zamiar sobie takie sprawdzić obniżone]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie mówią że to zawieszenie w sportline jest twardsze niż w reszcie wersji ;) i mi sie zdaje że tak jest ale nie mam porównania bo nie jeżdziłem innymi paskami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zastanawiaj sie VW2008. Ja mialem standart zawieche i zmienilem sprezynki na KW -35mm i nie ma tragedii. Roznica jest wyczuwalna bezsprzecznie ale nie znowu zebys calkiem tracil komfort, tak wiec na sportowym zawieszeniu VW nie moze byc jakos mega sztywno ( zreszta amortyzatory chyba sa wszedzie te same, jesli sie myle poprawcie ) a auto nabiera charakteru szczegolnie w polaczeniu z wiekszymi felgami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sportline i chwale zawiecho bardzo według mnie jest różnica w prowadzeniu bo sportline trzyma się lepiej drogi i nie przechyla się tak na zakrętach :) tylko sportline lub s-line z audi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój poprzedni passat był w wersji highline a teraz mam sportline. w pierwszej wersji mamy podczas podrózy efekt "płyniecia" czego nie ma w sportlinie, mniejsze przechyły na zakrętach oraz według mnie mniej buja na poprzecznych nierównosciach lecz komfort podrózowania pozostaje na wysokim poziomie.Fotele przednie sa wygodniejsze lepiej trzymaja i wyglądaja niz w wersjach comfortline i trendline. Wada według mnie jest twarda tylna kanapa jak sie siedzi na srodku a po za tym wszytsko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym sportowym zawieszeniem to nie przesadzajmy :). Do sportu to mu duuuużo brakuje, jest po prostu trochę niższe i twardsze, ot co. Trochę kiedyś jeździłem w rajdach i passat nawet w wersji sportline to nadal zwykły tapczan i rewelacji w prowadzeniu nie ma co oczekiwać, brakuje mu sporo do forda, który akurat moim zdaniem robi najlepsze zawieszenia w autach cywilnych - szkoda, ze tylko zawieszenia :).

Passata Sportline można było sobie zamówić z 16", 17" lub 18" kołami niezależnie czy to Niemcy czy Polska. Standardowo nie było chromu wokół szyb ale też można było domówić. Ja dodatkowo mam np. chromowany grill oraz wewnętrzne aluminiowe wykończenia kokpitu z pieknym napisem "passat" :) (niby występujacy tylko w highline). Bez problemu przyjęli takie wymaganie i zamontowali w aucie.

Aki, jeżeli już mowa o audi to nie s-line a wersja S :). S-line podobnie jak w passacie ma kilka dodatków wpływajacych na wygląd mniej na jazdę, dopiero w wersjach S można poczuć różnicę - tam i zawieszenie i silnik są sportowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam sportline i uważam że na polskie drogi (zwłaszcza moje pomorskie)jest trochę przytwarde, gdzieś zanika jednak trochę komfortu, w końcu passat to nie wiejskie gti tylko auto które zawsze słynęło z min. komfortu podróżowania. Ale to rzecz gustu. Niestety nie miałem możliwości wyboru, w grę przy zakupie wchodziły inne aspekty ($$$)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcelix

Witam

 

Czyli zabieg z tzw sportowym zawieszeniem polega na tym samym co kiedyś w Vectrze GTS - też jedyna różnica to krótsze sprężyny.

 

Dysponuje może któryś z kolegów numerem katalogowym tych sprężyn ze sportline'a?

 

I czy przy adaptacji z comfortline'a lepiej wsadzić te oryginały czy poszukać może czegoś na rynku o podobnej charakterystyce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Czyli zabieg z tzw sportowym zawieszeniem polega na tym samym co kiedyś w Vectrze GTS - też jedyna różnica to krótsze sprężyny.

 

Dysponuje może któryś z kolegów numerem katalogowym tych sprężyn ze sportline'a?

 

I czy przy adaptacji z comfortline'a lepiej wsadzić te oryginały czy poszukać może czegoś na rynku o podobnej charakterystyce?

 

30158287.th.png

55659250.th.png

39277459.th.png

31054391.th.png

56848845.th.png

55524505.th.png

50383304.th.png

 

Takie coś pokazuje Etka, ale które to sprężyny od sportline'a tego nie wiem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wersja sportline ma odmienne amorki od reszty - pewne bo niedawno wymienialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba każdy Sportline ma jeszcze przyciemniane szyby z tyłu :)

A zawieszenie owszem super na narmalne równe drogi... też wam tak stuka na dziurach ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam przyciemnione wszystkie szyby poza przednią ale tak nieznacznie, że dopiero na to zwróciłem uwagę jak zdekodowałem wyposażenie.

 

 

Co do zawieszenia mam porównanie z poprzedniego B5 i audi A4 (2006r.) i oba wypadaja jak łajba na pełnym morzu (B5 i A4).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności