Kleko Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2009 Jak wyżej, kiedy VW usunął wadę silników 2.0 TDi. Wiem, że pierwsze silniki były wadliwe, ale podobno usunęli tą wadę, pytanie kiedy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2009 Koniec 2005 roku, chyba od listopada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2009 Jaka wade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #4 Napisano 6 Czerwca 2009 Czy masz na mysli pekajace glowice, padajace turbiny, problemy z wtryskami, maglownicami, pompami paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2009 Czy masz na mysli pekajace glowice, padajace turbiny, problemy z wtryskami, maglownicami, pompami paliwa? dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2009 pompami paliwa nigdy patrz PKN Orlen i jakos paliw problemy z wtryskami, j/w padajace turbiny, nie przypominam sobie ani hst ani akcji na turbiny co z nimi było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2009 nie przypominam sobie ani hst ani akcji na turbiny co z nimi było akcji może nie było, ale też leciały, a kiedy usunięto problem z kołem dwu masowym i głowicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2009 Problem z turbinami byl taki,ze te z poczatku byly made in romania i przeladowywaly ergo szybciej padaly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #9 Napisano 6 Czerwca 2009 http://www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=22421&Strona=4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SonY_Milk Zgłoś #10 Napisano 9 Czerwca 2009 http://www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=22421&Strona=4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #11 Napisano 9 Czerwca 2009 nigdy patrz PKN Orlen i jakos paliw A co jest nie tak z jakością paliw w Orlenie? Od dawna tankuję tylko na stacjach Orlen (teraz też Bliska) w mojej okolicy, najczęściej 3 te same stacje i żadne auto nie miało najmniejszych problemów po zatankowaniu... do Skody Superb lałem też Bioester. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #12 Napisano 9 Czerwca 2009 Ja również tankuje tylko na Orlenie. Bardzo ciekawy test passata w auto świecie. Ciekawy jestem jaki jest koszt czyszczenia ultradźwiękowego pompowtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plaski Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2009 A co jest nie tak z jakością paliw w Orlenie? Od dawna tankuję tylko na stacjach Orlen (teraz też Bliska) w mojej okolicy, najczęściej 3 te same stacje i żadne auto nie miało najmniejszych problemów po zatankowaniu... do Skody Superb lałem też Bioester. Bodajże w tą niedziele ogładałem w tvn turbo-kamera.Problem,jaki miał właściciel volvo(chyba C70)po zatankowaniu ze stacji `blis.a` diesel bioester.Skonczyło sie wizytą w servisie-uszkodzeniu uległ jeden z wtrysków.Koszt naprawy silnika około 50.000tyś pln. Teraz toczy sie sprawa,kto ma zapłacić za naprawe -servis- -stacja`blis..`-czy własciciel? W kazdym bądz razie,jak pokazali próbki,zwykłego oleju napędowego a bioester(a) -to w bioestrze pływały jakieś resztki z rzepaku czy coś tam podobnego. Moze będa powtórki,zachęcam do oglądania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #14 Napisano 9 Czerwca 2009 Tez to widzialem,ale sprawy nie bylo i nie bedzie,klient sam sobie nalal i zgodnie z przyslowiem "widzialy galy co braly" remoncilk facio sam sobie zrobi,....jak nastuka kase ....obok mial zwykly olej napedowy i nikt nie zmuszal go do lania 100% bioestru ,ktory fajnie sie spala w starych dieslach,ale w nowych troche zawala wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15 Napisano 9 Czerwca 2009 Przypominam tytuł wątku " Kiedy usunięto wadę silnika 2.0 TDi". Orlen chyba nic nie usuwał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajo50 Zgłoś #16 Napisano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Właśnie ją usuwa mój mechanik. Wymiana uszkodzonej pompy oleju oraz co za tym idzie turbosprężarki. Przejechane 85kkm. Dla pewności zmieniam rozrząd. Edytowane 11 Czerwca 2009 przez kajo50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach