-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O plaski
- Urodziny 05.10.1983
Informacje osobiste
-
Imię
marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
jaworzno-reading
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
plaski obserwuje zawartość → Klocki hamulcowe dzwonią! Luzy w jarzmie, brak blaszek?, Ubezpieczenie w UK, ESP - świeci przy obciążeniu i oraz 6 innych
-
-
U mnie tez kiedys,sporadyczie pojawiał sie problem z esp.A dokładnie,pojawiał sie wtedy gdy miałem komplet pasazerów lub mialem coś ciezkiego na tylnej kanapie.Okazało sie,ze pod tylna kanapą jest czujnik esp(który sie wyłaczał pod ciezarem pasazerów i pojawialo sie esp na wyswietlaczu.Wystarczyło zabezpieczyc wtyczke łącząca sie z tym ze czujnikiem,i problem znikł.
-
kolego Jacek,wielkie dzięki.
-
Szukam numerów(rozmiaru) uszczelniaczy wału skrzyni biegów,gdyż przymierzam się do wymiany,sprzęgła i chciałbym odrazu wymienić uszczelnienie na nowe. Zakupiłem oring w aso nr:n90354201-ale wydaje mi sie,ze czegoś(simering itp.) jeszcze brakuje?. A odnośnie uszczelnienia wału silnika(od strony skrzyni) czy w moim pasku,wymianie podlega,simering z kołnierzem czy sam simering? passat tak jak w opisie :awx vin:wvwzzz3bz3p058238 podrawiam
-
W moim przypadku także wystepował problem z szarpaniem,podczas przyspieszania na 3,4i 5biegu. A winowajcą okazał sie zbyt mięki węzyk dochodzacy do (gruszki) turbiny.Po wymianie na wezyk paliwowy z plecionką 3.5mm x 60cm.Problem znikł.Warto sprobować bo koszta niewielkie 10zl.
-
Cheba znalazłem rozwiazanie szarpania w przedziale 1600-2000obr.Problem tkwił w węzyku podciśnienia dochodzacym do gruszki turbiny.Węzyk był,zbyt mięki i go zasysało.Po wymianie na wezyk paliwowy(średnica 3.5mm dł.ok60cm z plecionką),problem z szarpaniem znikł.A wspomne ze wymieniłem juz wiekszość rzeczy które,znalazłem na forum a problem tkwił w węzyku za 10zł.
-
Co zrobić aby wyłączyć samozamykanie samochodu
plaski odpowiedział radas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego nie wiem czy to są jaja,nigdy tego nie sprawdzałem. Ale na YOu tube jest troche tego?. [ame] [/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=L_z4zX3BBHw&feature=related[/ame] -
Proszę posiadaczy ETKI o podanie numeru węża,zaznaczonego na zdjeciu czerwonym punktem.passat tak,jak w opisie. nie jestem pewien,ale na rysunku ponizej pozycja nr36
-
Dostaniesz go (Methylated Spirit)w kazdym sklepie budowalnym:Homebase,B&Q czy Focus.
-
u mnie passat (2002 rok),tak jak w opisie sa te grubsze sworzenie.
-
Kolego mialem to samo,wystarczylo przeczyscic,wtyczke w tym ze czujniku.Ewentualnie,popsikac jakims preparatem(do elektroniki)-przynajmiej u mnie pomoglo.
-
Przewody z pompki w baku zchodzą z krócow,po wcisnieciu małym śrubokretem blokady-oglądnij dokładnie te krócce jeszcze raz a znajdziesz to o czym pisze. Pózniej tylko musisz odkrecic wielką nakretke i wyjmujesz pompke.
-
W moim przypadku,tak jak koledzy wyzej piszą.Pomogło przelutownie (zimnych)lutów,i problem z otwieraniem dzwi po zamknieciu zniknął.
-
Najwiecej problemu przynajmiej w moim przypadku zeszło mi z podłokietnikiem,gdyz w środku znajdują sie trzy śruby,trzymające podłokietnik.I aby je odkrecic,musiałem po półobrotu odkrećać kluczem.Tak w kilku słowach to zaczynamy od:-Półka pasazera-Kierownica wraz z poduszką i manetkami kierunku\wycieraczek-Licznik-Półka pod kierownicą-Podłokietnik-Cd,radio,climatronic,Ramka konsoli wraz z przyciskami(awaryjne,esp itp..).Zostałe jeszcze kilka śrubek,które trzymają deske a znajdziesz je po wyciągniecu radia.Jeszcze czujnik od klimatyzacji (to jest ten na środku deski),który musisz rozpiąć zanim wyciąniesz deske.Deske delikatnie ciągniesz do siebie.I to by było,pokrutce,na tyle o ile nic nie pominąłęm.Na stronie poprzedniej jest link ze szczegółowym opisem,który moze być pomocny,przy rozbieraniu,poszczegulnych elementów.Zycze powodzenia