Skocz do zawartości

plaski

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O plaski

  • Urodziny 05.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    jaworzno-reading

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. U mnie tez kiedys,sporadyczie pojawiał sie problem z esp.A dokładnie,pojawiał sie wtedy gdy miałem komplet pasazerów lub mialem coś ciezkiego na tylnej kanapie.Okazało sie,ze pod tylna kanapą jest czujnik esp(który sie wyłaczał pod ciezarem pasazerów i pojawialo sie esp na wyswietlaczu.Wystarczyło zabezpieczyc wtyczke łącząca sie z tym ze czujnikiem,i problem znikł.
  2. Szukam numerów(rozmiaru) uszczelniaczy wału skrzyni biegów,gdyż przymierzam się do wymiany,sprzęgła i chciałbym odrazu wymienić uszczelnienie na nowe. Zakupiłem oring w aso nr:n90354201-ale wydaje mi sie,ze czegoś(simering itp.) jeszcze brakuje?. A odnośnie uszczelnienia wału silnika(od strony skrzyni) czy w moim pasku,wymianie podlega,simering z kołnierzem czy sam simering? passat tak jak w opisie :awx vin:wvwzzz3bz3p058238 podrawiam
  3. W moim przypadku także wystepował problem z szarpaniem,podczas przyspieszania na 3,4i 5biegu. A winowajcą okazał sie zbyt mięki węzyk dochodzacy do (gruszki) turbiny.Po wymianie na wezyk paliwowy z plecionką 3.5mm x 60cm.Problem znikł.Warto sprobować bo koszta niewielkie 10zl.
  4. Cheba znalazłem rozwiazanie szarpania w przedziale 1600-2000obr.Problem tkwił w węzyku podciśnienia dochodzacym do gruszki turbiny.Węzyk był,zbyt mięki i go zasysało.Po wymianie na wezyk paliwowy(średnica 3.5mm dł.ok60cm z plecionką),problem z szarpaniem znikł.A wspomne ze wymieniłem juz wiekszość rzeczy które,znalazłem na forum a problem tkwił w węzyku za 10zł.
  5. Kolego nie wiem czy to są jaja,nigdy tego nie sprawdzałem. Ale na YOu tube jest troche tego?. [ame] [/ame][ame]http://www.youtube.com/watch?v=L_z4zX3BBHw&feature=related[/ame]
  6. Proszę posiadaczy ETKI o podanie numeru węża,zaznaczonego na zdjeciu czerwonym punktem.passat tak,jak w opisie. nie jestem pewien,ale na rysunku ponizej pozycja nr36
  7. Dostaniesz go (Methylated Spirit)w kazdym sklepie budowalnym:Homebase,B&Q czy Focus.
  8. u mnie passat (2002 rok),tak jak w opisie sa te grubsze sworzenie.
  9. Kolego mialem to samo,wystarczylo przeczyscic,wtyczke w tym ze czujniku.Ewentualnie,popsikac jakims preparatem(do elektroniki)-przynajmiej u mnie pomoglo.
  10. Przewody z pompki w baku zchodzą z krócow,po wcisnieciu małym śrubokretem blokady-oglądnij dokładnie te krócce jeszcze raz a znajdziesz to o czym pisze. Pózniej tylko musisz odkrecic wielką nakretke i wyjmujesz pompke.
  11. W moim przypadku,tak jak koledzy wyzej piszą.Pomogło przelutownie (zimnych)lutów,i problem z otwieraniem dzwi po zamknieciu zniknął.
  12. Najwiecej problemu przynajmiej w moim przypadku zeszło mi z podłokietnikiem,gdyz w środku znajdują sie trzy śruby,trzymające podłokietnik.I aby je odkrecic,musiałem po półobrotu odkrećać kluczem.Tak w kilku słowach to zaczynamy od:-Półka pasazera-Kierownica wraz z poduszką i manetkami kierunku\wycieraczek-Licznik-Półka pod kierownicą-Podłokietnik-Cd,radio,climatronic,Ramka konsoli wraz z przyciskami(awaryjne,esp itp..).Zostałe jeszcze kilka śrubek,które trzymają deske a znajdziesz je po wyciągniecu radia.Jeszcze czujnik od klimatyzacji (to jest ten na środku deski),który musisz rozpiąć zanim wyciąniesz deske.Deske delikatnie ciągniesz do siebie.I to by było,pokrutce,na tyle o ile nic nie pominąłęm.Na stronie poprzedniej jest link ze szczegółowym opisem,który moze być pomocny,przy rozbieraniu,poszczegulnych elementów.Zycze powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności