beduin Zgłoś #41 Napisano 3 Listopada 2011 Silnik z 92 roku i na silniku wszystkie wtyczki zgadzają sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 3 Listopada 2011 Zatem wnioskuję z masz problemy z odpaleniem po zmianie silnika czy tak? Wszystko sprawdzone, pompa paliwa pracuje? zapłon jest? Zasilanie sterownika jest po zapłonie? kolejność zapłonu sprawdzona? Bezpieczniki nie poprzepalane? Silnik ma masę? itp itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #43 Napisano 3 Listopada 2011 Z wymienionych przez Ciebie tylko kolejność nie sprawdzona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #44 Napisano 4 Listopada 2011 jak po numerach na sterowniku rozpoznać że to sterownik RP jakie masz te numery sterownika? masz już wsadzony ten AAM zamiast ABS i nie chce odpalić ? a układ wydechowy podłączyłeś bez problemu do kolektora? bo przy AAM wydech też jest inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #45 Napisano 4 Listopada 2011 Sebam ja mam inny problem, wsadziłem RP zamiast AAM, i silnik nie chciał nawet złapać na chwile na sterowniku od AAM. I nie wiem jak wybrać po numerach sterownik na szrocie:taksobie:dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #46 Napisano 5 Listopada 2011 Sebam ja mam inny problem, wsadziłem RP zamiast AAM, i silnik nie chciał nawet złapać na chwile na sterowniku od AAM. I nie wiem jak wybrać po numerach sterownik na szrocie:taksobie:dolamam Jak cie to poratuje, to u mnie w garażu leży komp od tego starego RP (jeszcze na aparacie z podciśnieniem) i ma numery: 0 280 000 701 855 907 403 Jak to na pewno wina kompa, to podmień na taki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #47 Napisano 5 Listopada 2011 (edytowane) Czyli na pewno sterownik o nr 0 280 ... tak??? Mój nr silnika to 0 261 033 730 Czy ten będzie dobry http://allegro.pl/komputer-bosch-0-280-000714-i1910558193.html Edytowane 5 Listopada 2011 przez beduin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #48 Napisano 6 Listopada 2011 Czy ten będzie dobry http://allegro.pl/komputer-bosch-0-280-000714-i1910558193.html Ten to bedzie dobry, ale do opla kadeta, jak w aukcji jest napisane. Tu masz tego, co u mnie też gdzieś leży i na pewno jest od RP: http://allegro.pl/vw-golf-ii-passat-b3-jetta-1-8-rp-sterownik-i1912646239.html Jak chcesz to ci go moge sprzedać tanio :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 6 Listopada 2011 RP 91-92 (0 261 200 261 /0 261 200 262 inna numeracja 037 906 022 DB) AAM 91-94 (0 261 200 754 /0 261 200 755 inna numeracja 357907311 ) 0 280 000 701 Tak RP ale ile pinów? rocznikowo to 87-89 i dedykowany do Golfa. 0 261 033 730 Takiego numeru nie rozpoznaję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #50 Napisano 6 Listopada 2011 Tak RP ale ile pinów? rocznikowo to 87-89 i dedykowany do Golfa. Ile pinów to sprawdze jak bedzie trzeba, a ten komp jest na pewno z Passata 89rok i bedzie też pasował nie tylko do Golfa: 03/88-08/90 AUDI 80 1.8 66kW/90PS PM 01/88-12/90 AUDI 100 1.8 66kW/90PS PM 08/88-11/90 AUDI 100 quattro 1.8 66kW/90PS 4B 05/91-11/93 SEAT TOLEDO 1.8 66kW/90PS RP 11/87-10/91 VW GOLF II 1.8 66kW/90PS RP 11/87-10/91 VW JETTA 1.8 66kW/90PS RP 04/88-08/90 VW PASSAT 1.8 66kW/90PS RP Zależy jeszcze co tam za silnik kolega wsadził, czy ten starszy z aparatem na podciśnieniu, czy coś innego.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #51 Napisano 6 Listopada 2011 Takiego numeru nie rozpoznaję. A skąd sie odczytuje numer???? ---------- Post added at 20:00 ---------- Previous post was at 19:56 ---------- A jak rozpoznać ten aparat na podciśnieniu(sorry jestem zielony:dolamam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #52 Napisano 6 Listopada 2011 Aparat z podciśnieniowym wyprzedzeniem na taką "gruchę" do której jest podłączony wężyk 4mm. Jeśli gruchy nie ma, wyprzedzenie jest elektroniczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #53 Napisano 6 Listopada 2011 To chyba elektroniczny bo "gruchy" ani wężyka nie widać a jedynie jest 3-pinowa wtyczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #54 Napisano 6 Listopada 2011 Z wymienionych przez Ciebie tylko kolejność nie sprawdzona No to jak założyłeś źle kable to nigdy nie odpali, co najwyżej będzie strzelał w wydech. A skąd sie odczytuje numer???? Ze sterownika ...napisałeś .. Mój nr silnika ..więc nie wiem ...czy spisałeś ze sterownika czy z bloku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #55 Napisano 6 Listopada 2011 W wydechu właśnie nie strzelało, sterownik jest z AAM, a nr z bloku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #56 Napisano 6 Listopada 2011 Jeśli podałeś numer ze sterownika to ja nie mogę takiego znaleźć, numer z bloku to numer seryjny silnika, nie ma nic wspólnego z zastosowanym w nim sterowniku. Napisz jaką metodą podłączyłeś przewody i czy przed włożeniem silnika ingerowałeś w pasek rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #57 Napisano 6 Listopada 2011 Elektryka z AAM pasowała do RP, a rozrządu nie dotykałem bo nie umiem ustawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #58 Napisano 6 Listopada 2011 Okey, ale same kable mógł ktoś pozamieniać...lub nawet zdjąć przy montażu...tak czy nie? A moze źle podłaczyłeś przewody paliwowe...zamieniłeś zasilanie z odpływem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beduin Zgłoś #59 Napisano 6 Listopada 2011 Kable z RP wywaliłem bo były z jedną wtyczką, a podłączyłem tą co była w aucie. A zielony czy czarny jest zasilaniem?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #60 Napisano 6 Listopada 2011 Kable z RP wywaliłem bo były z jedną wtyczką Nie wiem czy myślimy o tym samym...ja sie pytam o kable WN od świec. A zielony czy czarny jest zasilaniem? Zaskoczyłeś mnie....całe są w innej barwie czy maja tylko paski...? łatwo sprawdzić..odkręć odpływ i przekręć stacyjkę jak wypłynie z węża to już wiesz ze źle złożyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach