garmul Zgłoś #61 Napisano 21 Października 2016 Marek to mnie zagiąłeś.... Aligator zrobił mi porządek z D.... ale nie pomyslalem o S... często go używam w górach, ale przydałoby się żeby nie kręcił aż do 3 tyś Też był zaskoczony moją prośbą (chyba byłem pierwszy). Ale tu pełen szacun dla niego - zrobił to naprawdę dobrze. Przy okazji - próbowałem zrobić to w Łodzi lub okolicach. Tuningowcy albo nie wiedzieli o co mi chodzi, albo było na zasadzie spróbujemy. A ja nie chciałem, żeby uczyli się na moim aucie. Trochę dziwne mi się wydaje, że nie mieli wcześniej zapytań o tuning DSG. W każdym razie nie żałuję tej wycieczki do Katowic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #62 Napisano 21 Października 2016 No i brawo Ty ! teraz ja się wybiore przy okazji.... żeby mi Ske podkręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #63 Napisano 21 Października 2016 A ktoś podpowie jak się podpina żeby zgrać/wgrać nowy soft? przez obd czy tez dobiera sie do sterownika skrzyni na stole? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #64 Napisano 21 Października 2016 Normalnie z kabla gdy bylem na poprawce drugi raz. Ale powiem Ci ze pierwszy raz gdy bylem u niego (wtedy bardzo agresywny tryb mi wlaczyl w dsg), To wyjmowal obudowe filtra powietrza. Czemu cos tam grzebał ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garmul Zgłoś #65 Napisano 27 Października 2016 U mnie też najpierw coś wyjął, potem włożył i dopiero coś zaczął grzebać w komputerze. Ciekawe dlaczego? Jak byś był u niego zapytaj się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #66 Napisano 27 Października 2016 ja pytałem nie chciał powiedzieć. a potem na poprawce juz z kabla to robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #67 Napisano 27 Października 2016 wystarczy wgrać soft ,wiecie na forum OCP ,kolega mój sam robi takie rzeczy i u siebie też zrobił bo jazda na D go wkurzała ,teraz po nowym sofcie (do ściągnięcia np. ze str. skody) wgrał programem ODIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #68 Napisano 27 Października 2016 Jak soft do sciagniecia ze strony Skody ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #69 Napisano 28 Października 2016 (edytowane) czy ze skody tak mi powiedział ,że stamtąd ściągał ,ale nie wiem co i jak to kolegi wątek i tam szukajcie odpowiedzi http://www.getriebe-forum....php?f=18&t=544 trzeba mieć głowicę VAS 5054 i do tego program ODIS w wersji Engeenering i tam po prostu się łączysz ze sterownikiem DSG i wgrywasz nowy soft kolega to krzynol Edytowane 28 Października 2016 przez sebastian7905 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #70 Napisano 9 Stycznia 2017 witam mam taką przypadłość że auto mi się ślizga na 2 biegu, jak mi się uda to nagram obroty tak trzymają się 1200 podskoczą 1400 potem troche opadną a prędkość auta wzrasta często rusza z 2 biegu ! dlaczego ? miałem robioną skrzynie nowe sprzęgła a jakie oprogramowanie powinno być (kod model) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #71 Napisano 10 Stycznia 2017 jak rusza z dwójki czesto to zrob reset...... na wyłączonym zapłonie nacisnij pedał gazu prawie do konca (nie do podłogi czyli nie do kickdowna), i tak trzymaj wciśnięty, włącz zapłon nie puszczając gazu i trzymaj jeszcze 10 sekund pedał wciśnięty. dla pewnosci 15. zwolnij pedał gazu. Wyłącz zapłon. i już normalnie odpal auto i się bujnij.... wróci Ci 1 bieg. Ale co z resztą... sam obadaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rolling Zgłoś #72 Napisano 8 Maja 2017 powrócę do pytania, mnie najbardziej irytuje jak skrzynia przy bardzo spokojnej jeździe wymusza prędkości obr. silnika pomiędzy 1100 a 1300 obr/min. Moim zdaniem przyspiesza to zużywanie sprzęgieł i dwumasy. W octavii 2,0 tdi dsg6, z tuningiem silnika zleciłem przeprogramowanie skrzyni. Moim życzeniem było by nie spadały obroty poniżej silnika 1300 podczas jazdy. Po tej modyfikacji auto na D jeździ o wiele żwawiej i reakcja na gaz jest niemal, że natychmiastowa. Zmiana charakterystyki DSG? Da się? moim zdaniem to nawet trzeba, szkoda, że tak mało o tym w sieci. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #73 Napisano 9 Maja 2017 O ile silnik nie jest obciążony tylko się toczy na tych 1300-1700 obr to nic mu się nie stanie. Gorzej gdy dasz mu na takich obrotach "w palnik" - wtedy dochodzi do drgań w układzie korbo-tłokowym i żegnajcie panewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #74 Napisano 9 Maja 2017 ale jak się da więcej gazu to i tak zaraz zdejmie bieg albo 2 w dół tak mam i tak na pewno wszystkie dsg maja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #75 Napisano 9 Maja 2017 Tak ma nawet multitronic czy inny tiptronic - jak jest w trybie małego obciążenia wbija wysokie przełożenie (w A6 2.0 TDI mtronic ~1200 obr). Ale każde dotknięcie gazu zmienia ten stan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #76 Napisano 9 Maja 2017 Super tylko co zrobić na ograniczeniu prędkości. Jak gazu dodać nie możesz a ten debil trzyma 1200 obrotów nawet jak jest lekko pod górkę.... Ja przy tuningu zaordynowalem 1400 obr jako minimalną wartość przy której skrzynia ma zredukować i spokój. Pali trochę więcej ale nie martwię się już tak o stan silnika i dwumasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #77 Napisano 9 Maja 2017 W takim przypadku to jedyne rozwiązanie. Tak czy inaczej, zawsze możesz trafić na taką prędkość, że będziesz na granicy tych obrotów - idealnych układów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamera Zgłoś #78 Napisano 2 Lutego 2018 Witam. Mam pytani do posiadaczy skrzyni DQ 250, przy jakich obrotach wam zrzuca z 3 na 2? Powiem ze ja mam 1000, 900, reszta od 6 do 3 jest 1300. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kingpin Zgłoś #79 Napisano 15 Lutego 2018 Panowie, poda ktoś namiar na tego aligatora z Katowic od dsg? Ten cały tryb d jest do duuuup.... Zresztą s też, kręci na obrotomierzu jak głupi. Tak przy okazji to w bmw 8 biegowych tryb d chodzi identycznie zamulasto. Przy spokojnej jeździe zmienia biegi między 1200, a 1400 obrotów. Wielka oszczędność paliwa, a silnik z ramy wyskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamera Zgłoś #80 Napisano 16 Lutego 2018 ponawiam panowie pytanie gdyz mnie to nurtuje,przy jakich obrotach wam zrzuca z 3 na 2? Powiem ze ja mam 1000, 900, reszta od 6 do 3 jest 1300obr/min. Mysle ze gdyby bylo wiecej 2 bez stuku by wchodzila. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach