kab1986 Zgłoś #1 Napisano 31 Maja 2009 witam, jeśli moglibyście mi pomóc i podpowiedzieć co mzoe byc tego przyczyną ze mi predkosciomierz nie działa i kilometry nei lecą? wiem ze mam elektroniczny licznik, czy to trzeba cos tam wlutowywac itp itd, czy wystarczy którys czujnik zmienic? :)mi kumpel mowil ze musiał kupic nowy czujnik w ASO:/ bo w uzywkach niby wszystkich tak jest:/ ale czy to prawda? jeśli ktoś miał juz takie problemy proszę o pomoc:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2009 Zalezy gdzie lezy problem Bo moze byc tak ze masz uszkodzone zegary albo impulsator w szkrzyni biegow No chyba ze instalacja chociaz co do tego to raczej watpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierzasty Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2009 Jesli jestes pewien ze masz elektroniczny to ok, ale jesli nie to rozkrec konsole i sprwdz czy linka Ci nie spadla z licznika, tez moze byc przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matrix2006 Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2009 WITAM, Prosze o pomoc mam vw 1.9Tdi silnik AFN Ostatnio wjechalem w duzą wode i po tym zdarzeniu przestal mi dzialac predkosciomierz, obrotomierz dziala, nie pokazuje mi spalania i km. czytam na forum juz 2 tyg i nie moge sobie z tym poradzic na vagu pokazuje speed sensor blad 00281 jak sie nie myle . wymienilem ten czujnik ale nie pomoglo. Wtyczki sa czyste nie zascniedziale i nie wiem juz co mam zrobic. Pisze na forum ze moze brak masy ale gdzie mam jej szukac ?? takze mowa jest o g68 g22 czujnikach jedni pisza ze to ten sam inni ze inny ale gdzie on jest to nie wiadomo. jeszcze jedno obok czujnika predkosci ten co sie wyjmuje ze skrzyni taki podluzny jest wyzej wtyczka czy tam tez jest czujnik ?? Prosz o Pomoc moje gg 149812 dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarnyy Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2009 ile kosztuje impulsator do linki od predkosciomierza? predkosciomierz na linke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2009 Jaki impulsator do linki o co ty pytasz przeczytaj co napisałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2009 320 zł w serwisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) Czarnyy !!!!!! Albo impulsator albo linka. Zdecyduj się. Nie ma impulsatora do linki ani odwrotnie. Edytowane 25 Listopada 2009 przez piero28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2009 Jest impulsator wtykany w licznik, tak jak pisaliśmy w tym temacie poza tym były też linki z impulsatorem np. do taxometru, mniej więcej w połowie długości był impulsator z gniazdkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #10 Napisano 2 Grudnia 2009 U mnie w liczniku z MFA idzie do 50, potem spada i nie działa... A czasem w ogole nie działa. Impulsator, czy któraś ścieżka na liczniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2009 Jaki impulsator do linki o co ty pytasz przeczytaj co napisałeś. Ja też mam impulsator w liczniku więc jest.Oczywiście licznik na linkę.Poczytaj forum a nie piszesz że nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesniak Zgłoś #12 Napisano 4 Grudnia 2009 mam ten sam model i rocznik, a napęd licznika jest poprzez linke. wypięcie jej lub uszkodzenie da takie objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łysy05 Zgłoś #13 Napisano 5 Grudnia 2009 mam paska 1991r bez obrotomierza czy będą mi pasować t Liczniki VW PASSAT B3 z MFA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 5 Grudnia 2009 Poczytaj TO. Dodam że jak masz na linkę to szukaj albo z linką albo z czujnikiem na skrzyni a jak chcesz mieć MFA to jeszcze czujnik temp. oleju, czujnik temp. zewnętrznej musisz dokupić + kawałek wężyka podciśnienia aby mieć wskazanie zużycia paliwa---o manetce też nie zapomnij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ferro Zgłoś #15 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Witam podlacze sie pod temat, moje auto to passat B4 1.9 tdi 90KM 1Z 95 rok, zegary elektroniczne bez MFA, jakis czas temu wskazowka predkosciomierza podskoczyla kilka razy opadla na 0 i tak juz stoi, od tego momentu nie nabija elektroniczny licznik kilometrow i nie dziala tempomat oraz wskazanie paliwa zaczelo plywac w zakresie 2 kresek zaleznie od poziomu w baku czasami miga kontrolka oleju ale nie ma zadnej reguly kiedy. Obrotomierz, wskaznik temperatury oraz zegarek i reszta kontrolek dzialaja bez problemu. Zwarlem srodkowa nozke wtyczki impulsatora do aku i predkosciomierz podskoczyl, natomiast na dwoch bocznych nie ma zasilania (zapomnialem przemierzyc czy nie dochodzi +, masa czy obu brakuje) wiec raczej wykluczam wade impulsatora, gdzies wyczytalem ze tempomat dostaje sygnal z zegarow wiec przelutowalem laczenie gniazda wiazki do plytki w liczniku w celu wyeliminowania zimnych lutow, nic to nie pomoglo, Zauwazylem ze jak szybko wlacze swiatla lub szyba w dzwiach (elektryka) zjedzie calkiem na dol lub do konca sie domknie auto jakby minimalnie zafaluje lecz nie wiem czy to czasem nie normalne bo nic uciazliwego sie nie dzieje napiecie w aku przy zgaszonym 12,68V natomiast przy ladowaniu 14,29V Czy moze byc uszkodzony ELMOS 10417A czy jakis stabilizator napiecia w zegarach, bo czytalem o takim ustrojstwie, czy te elementy nie maja wplywu na zasilanie impulsatora Ostatecznie Zakladam ze sygnal z impulsatora potrzebny jest nabijanym kilometrom, predkosci i tempomatowi tylko nie wiem jak sie ma do tego wskazowka paliwa i kont oleju, zatem skad zasilony jest impulsator i czy ktos ma rozpiske pinow z wtyczki przy silniku bo po kablu doszedlem do niej czy moze cos jeszcze posprawdzac? i ktory kolor od impulsatora to + a ktory masa zebym skonfrontowal je z aku przez miernik i sprawdzil czego brakuje Edytowane 8 Czerwca 2010 przez Ferro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Julku Zgłoś #16 Napisano 3 Września 2013 Nie mogę sam zacząć wątku więc podepne się pod ten. W moim b3 przestało kilkanaście dni temu naliczać kilometry na analogowym liczniku. Na elektronicznym MFA nalicza. Dodam też, że prędkościomierz i obrotomierz działa. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 3 Września 2013 Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Stoją obydwa, czyli i dziennych i przebiegu całkowitego? Jak tylko dziennych to wciśnij na początek reset. Jak obydwa to bez rozebrania się pewnie nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach