Skocz do zawartości
rumi

Warsztaty, fachowcy w mazowieckim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanko szukam jakiegoś taniego warsztatu albo speca do wymiany przegubów w moim pasku , warszawa i okolice.

dzieki z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koles naprawde zna sie na rzeczy

http://www.przegubyipolosie.pl/

 

dzięki,przeguby są już ogarnięte,pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie dobrze i tanio zrobię napinacz z łańcuchem faz rozrządu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki,przeguby są już ogarnięte,pzdr

 

a czy owy majster tanio i dobrze naprawia zawieszenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn, ja zrobiłem gdzie indziej , zmusiłem szwagra do roboty-w końcu to on musi się wkupić w moje łaski- ale od paru już osób słyszałem dobre opinie o tym mechaniorze z rezedowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebny jest PILNIE mechanik lub ktoś znający się na silnikach 1.8T aby zdiagnozować mój problem.

Po wielu oględzinach u mechaników, a było ich 7 nie wiem co mam myśleć.

U mnie dziwnym problemem jest dziwne tyrkotanie spod samochodu lub przy grodzi.

podobne jak na tym filmie

 

https://www.youtube.com/watch?v=2ZPOMtYC2ds

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciej, jak na moje oko to stuka napinacz łańcucha rozrzadu z tylu silnika co jest standardem w 1,8T. Podjedz np do Hubert Auto GT adres znajdziesz w necie

Edytowane przez darek_tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

darek_tz myslisz ze tam zaradza lub zdiagnozuja problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mysle, probuje Cie wpuscic w maliny...

Od jakiegos czasu serwisuje u niego auto i ogolnie jestem zadowolony. To co mi sie nie podoba to zdarzajaca mu sie niepunktualnsc jesli chodzi o umowiony termin naprawy ale to chyba jest wada wszystkich mechanikow.

Jesli chodzi o naprawy to z grubszych rzeczy wymienial mi rozrad a takze wyzej wspomniany napinacz wiec mysle ze jest w stanie to zdjagnozowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy w piątek wybieram się na polerowanie reflektorów. Już się umówiłem na Łodygowej 23 w Wawie. Może ktoś miał z nimi do czynienia? Albo gdzieś indziej robił polerkę?

Cena 110zł. Nie szlifują nic papierem ściernym tylko polerka, a na koniec pasta zabezpieczająca. Pokazali mi 2 lampy od B5. Jedna zżółknięta, a druga po polerce i efekt super.

Zobaczymy jaki będzie u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy w piątek wybieram się na polerowanie reflektorów. Już się umówiłem na Łodygowej 23 w Wawie. Może ktoś miał z nimi do czynienia? Albo gdzieś indziej robił polerkę?

Cena 110zł. Nie szlifują nic papierem ściernym tylko polerka, a na koniec pasta zabezpieczająca. Pokazali mi 2 lampy od B5. Jedna zżółknięta, a druga po polerce i efekt super.

Zobaczymy jaki będzie u mnie

ja robiłem w Klaudynie, cena 60 zł i efekt był zaje...ty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gołąb też robił polerkę w Klaudynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gołąb też robił polerkę w Klaudynie.

 

Ja robiłem w Wyszkowie i kosztowało mnie to koszt papieru 1000 i 2000 pasta do polerki i kilka kapselków plus 3-4godziny pracy. Za 60zł nawet nie ma co się zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po. Zrobiłem na Łodygowej w W-wie. Trwało to 1,5 h. Robił to dwoma papierami wodnymi i polerował trzema pastami i na koniec nałożył zabezpieczenie coś tam UV. Ta ostatnia miała kolor różowy. Jestem zadowolony i polecam.

Dla zainteresowanych daje linka http://www.autoszyby-zabki.pl/kontakt/kontakt-warszawa/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kto może mi pomóc w zrobieniu komplet logów do AFN 110koni. Objaw zimny silnik ok i muli, ciepły silnik strzał na 2000 schodzi na 900 i muli.. EGR odcięty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś w tym warsztacie i mógł by coś o nim napisac odradzić/polecic ul. Płowiecka 101 http://vwserwis.neostrada.pl/index2.html, wazne jest to dla mnie bo byłem juz u kilku wymieniaczy i nie potrafia zaradzić mojemu probelmowi( Stop check Coolant owner błąd wyskakuje zawsze po przejechaniu jakiegoś odcinka do rozgrzania silnika i po ponownym odpaleniu, mala przerwa w jezdzie ok 15/30min odpalenie silnika i piszczenie z komuniktatem a nawet wystepuje gdzy nie właćze silnika tylko gdy rozkręce nawiew, przy piszczeniu z komunikatem na włączone klimie oba wentylatory sie kreca/działają, km sie nabijaja a problem jest cały czas.

Dajcie swą rade jak ktos był w tym warsztacie lub miał podobny problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś dolać trochę płynu? Często brudzą się wąsy od czujnika i nie ma kontaktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wąsy czyste, płyn nie ucieka, ktoś był w/w warsztacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejedź wąsy jakimś śrubokrętem, żeby je dobrze wyczyścić. Druga sprawa jest taka, że jak masz za dużo płynu to też kontrolka wyskakuje, odessij strzykawką nadmiar i zobacz czy nadal będzie błąd się pojawiał. Robiłeś pomiar temperatury zamarzania płynu, to też jest ważne dla czujnika bo ma inną oporność niż prawidłowy płyn i musiałby być go więcej/mniej niż norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności