-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Pawlisek
- Urodziny 18.12.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Witam. Jakieś konkretne logi (bo rozumiem że chodzi o statyczne i dynamiczne).
-
Witam. Kto może mi pomóc w zrobieniu komplet logów do AFN 110koni. Objaw zimny silnik ok i muli, ciepły silnik strzał na 2000 schodzi na 900 i muli.. EGR odcięty...
-
Witam. Ja natomiast mam taki problem. Zimny silnik odpala jak trzeba, ale muli. Jeszcze jedynka i dwójka wchodzi na obroty jak go się długo "ciśnie", trzy,cztery ,pięć i 120 na szafie. Więcej to chyba że z górki. Na ciepłym odpala tak z kopyta na 2000 obrotów i spada na 900. Oczywiście muł. Najpierw stwierdziłem że to membrana podciśnienia puszcza to ją zatkałem, ale to nie to. Po podłaczeniu to VAG-a okazało się że jest błąd odcięcie paliwa, błąd stały. O co kamann? To nastawnik dawki paliwa, jak to ugryźć?