-
Liczba zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Stad
- Urodziny 22.06.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Stad obserwuje zawartość → 2.0 TFSI TIPTRONIC CHIPTUNING ??, Po tankowaniu cieżko odpala TFSI, Podświetlane nawiewy i oraz 4 innych
-
Na razie nie mam dostępu do komputera, ostatnio był podpinany miesiąc temu i nic nie było. Mogę prosić o jakiś schemat tego układu?
-
A czy mogę prosić o podpowiedź które to jest, może być jakieś zdjęcie ewentualnie rysunek techniczny z jakiejś serwisowki
-
Zaraz jadę tankować, tylko mi to sie dzieje przy tankowaniu nie pod korek. Bardzo to dziwne.
-
Jest bardzo mocne
-
Nie tylko po tankowaniu. Tak to mogę odpalić i gasić do woli. Obstawiam ze bardziej chodzi o odkręcenie korka od paliwa lecz totalnie nie wiem gdzie szukać problemu.
-
Długo kręci, a po odpaleniu tak jak by chodzi na trzy cylindry, przez kilka sekund.
-
Szukałem i szukałem, może kiepsko. Problem jest tego typu ze prawie za każdym razem kiedy odkręcenie korek od paliwa i tankuje auto to cieżko odpala. Wcześniej myślałem ze to cewki albo świece. Wymieniłem i to i to na nowe. Potem zacząłem dumac co to może być i zauważyłem pewna zależność ze problem z odpaleniem pojawia sie zawsze na stacji po tankowaniu. Dodam ze tankowane było na rożnych stacjach wiec to raczej nie problem paliwa. Gdzie mam szukać problemu? Z góry dziękuje za pomoc, a muszę sie sprężyć bo w sobotę wyjeżdżam.
-
Cewki i świece wymieniłem, myślałem ze po problemie, kilka dni było spokoju a dziś znowu nie mógł odpalić. Jeszcze chce wymienić tłok poopychacza pompy paliwa. Najlepsze jest to ze komp nie wyrzuca żadnych błędów.
-
Ja w innym VW miałem firesotny, jak dla mnie syf jakich mało. Głośne jak diabli kompletnie nie trzymały na mokrym, ale twój najważniejszy wymóg spełniają bo po 80 tys przejechanych miały jeszcze 3/4 bieznika
-
Dlaczego chcesz wracać przez Węgry? Jak nie autostradami to nie polecam bo maja fatalne drogi, a autostrady są płatne wiec dochodzi Ci koszt jeszcze autostrad węgierskich do tej wyprawy, i nie jest wcale szybciej jak dla mnie.
-
Dzięki adminie za przepięcia tematu, u mnie auto sie nie kwalifikuje do wymiany w ASO
-
Dziś na stacji po tankowaniu nie chciał mi zapalić samochód od strzała jak zawsze. Fakt odpaliłem go w garażu przejechałem 500 metrów do stacji i zgasilem. Za drugim razem odpalił ale tak jak by nie pracował na jednym cylindrze. Świece NGK czekają juz na wymianę w bagażniku ale z tego wszystkiego zamówiłem jeszcze dzisiaj cewki NGK o symbolu U5015 48042. Nie wiem czy sie nie pospieszylem i czy na pewno bedą pasować. Może jeszcze macie jakieś sugestie.
-
Panowie pod co podpisać zasilanie do centrali od niefabrycznych czujników parkowania, dzisiaj mam zamiar sie za to zabrać i tak kombinuje ze chyba najlepiej pod światło wsteczne.
-
Kupiłem ostatnio nawiewy z srebrnymi obwodkami i podświetleniem, wylicytowalem za 140zl z wysyłka. Wymieniłem juz sobie i doprowadziłem instalacje do puszek bezpiecznikow. Prawy nawiew mam kabel wypuszczony w prawej puszce bezpiecznikow, a lewy i środkowe nawiewy w lewej puszce. Nie mogę sie przekopac przez schematy z bezpiecznikami na forum jakoś nie znajduje nic sensownego. Macie może schematy obu puszek wraz z rozpiskami?
-
Może jakieś linki z niezależnymi testami dacie