Skocz do zawartości
Gość +jacek+

Dziwne drgania silnika

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie buczy najbardziej w przedziale 1800-2400. Szukam uszkodzenia w zawieszeniu silnika, ale za bardzo nie wiem jak można zauważyć że są uszkodzone poduszki.

 

Dodam film który obrazuje jak silnik się rusza:

-pierwszy moment przygazówka (praktycznie nic się nie rusza)

- drugi moment wbiłem jedynkę i ruszałem na ręcznym (silnik prawie wyskakuje):

 

 

Czy ktoś może powiedzieć czy to jest normalne zachowanie silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie buczy najbardziej w przedziale 1800-2400. Szukam uszkodzenia w zawieszeniu silnika, ale za bardzo nie wiem jak można zauważyć że są uszkodzone poduszki.

 

Dodam film który obrazuje jak silnik się rusza:

-pierwszy moment przygazówka (praktycznie nic się nie rusza)

- drugi moment wbiłem jedynkę i ruszałem na ręcznym (silnik prawie wyskakuje):

 

 

Czy ktoś może powiedzieć czy to jest normalne zachowanie silnika?

Chyba masz oberwany ODBIJAK który trzyma przód silnika , bynajmniej tak to wygląda.

Edytowane przez mlody24wp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]113221[/ATTACH] to jest chyba to.

 

Trudno się to wymienia?

Czy trzeba kupić oryginał czy są jakieś dobre zamienniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trudno się to wymienia?

Czy trzeba kupić oryginał czy są jakieś dobre zamienniki?

Zamienniki pewnie jakieś sie znajda ale osobiście nie polecam i pewnie większość forumowiczów ,wymiana pewnie raczej prosta. A sprawdzałes w jakim jest stanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

numer oryginału to 8D0199339M koszt w ASO to max ze 40 zł

 

a tu na allegro

http://allegro.pl/odbojnik-silnika-superb-8d0199339m-audi-vw-skoda-i3887407994.html

Edytowane przez KAWA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to może być w moim pasku. Na biegu jałowym drży kierownica, gałka zmiany biegów i drżenie a nawet takie mrowienie czuć jak się siedzie na fotelu. Nawet po przyłożeniu głowy do bocznej szyby czuć drżenie w głowie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem ze swoim paskiem 2003r 1.9tdi 131 km automat. Zaczne od początku kupiłem go jakieś 2 tygodnie temu w niemczech przyjechałem na kołach i było super.Nastepnego dnia jadąc na przegląd samochód wpadł w jakieś wibracje aż się trakcja zapaliła, jakoś dojechałem do stacji zgasiłem i po ponownym zapaleniu było ok. Po kilku dniach rano jadąc do pracy po około 4km znów ten problem i dzieje się to tak mi sie przynajmniej wydaje jak wzrasta temp. pózniej po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest z reguły ok. Po kilku rozmowach ze znajomymi wymieniłem sprzęgło hydro kinetyczne bo yo podobno miało być to ale niestety.

byłem u kumpla podłączył komputer i pokazało trochę błedów w różnych miejscach głowny błąd to 18263 nie dający sie wykasować, oraz prawie wszedzie błąd przerwania obwodu lub zwarcia poza tym dziwne według mnie wskazania wtrysków dwa na plusie i dwa na minusie. nie znam sie na tym pomóżcie bo już nie wiem co mam robić i nie mam kasy by pakować na niesprawdzone diagnozy.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
okazało trochę błedów w różnych miejscach
Podlaczyc kompa pare dni pozniej i spisac wszystkie bledy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oka. spróbuję poprosić kumpla jeszcze raz. ale i tak chyba oddam temu gościowi co wymieniał konwerter niech działa, skasował mnie 1350zł za regeneracje i zmine oleju i filtra w sumie konwerter nie potrzebnie bo nie w tym problem.

p.s dzieki za szybki odzew pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn drgania jest wiele i w miare mozliwosci kazda nalezy sprawdzic nie narazajac sie na dodatkowe koszta jak to juz doswiadczyles.

Zainwestuj w prostego Vaga za ok 30-50zl i z pomoca forum sam zdiagnozujesz auto.

U mnie vag na poczatku przydal sie przy wymianie termostatu, bo gdyby nie kabelek, to dlugo bym jezdzil ze zwiekszonym zuzyciem paliwa, a pozniej 50zl zaplacil bym za diagnostyke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

dawno nie pisałem bo problem zlokalizowałem sam po ilu rozmowach ze znajomymi

wszyscy ci fachowcy czekają tylko żeby kase wyciągnąć od ciebie.

Jesli chodzi o problem z drganiami to wystarczyło wyczyścić styki na pompowtrsyskach, psiuknąłem płynem do styków i w tej chwili przejechałem kilka tyś. km i spoko.

Także pozdrawiam wszystkich i jak to w życiu bywa " umiesz liczyć licz na siebie" no i internet i forumowiczów:roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie jest to samo tylko w innym zakresie obrotów bo od 1300 do 1700 silnik dziwnie drga i przy tym dziwny ma odgłos jak by rzęcholiło coś na wyższych obrotach wszystko jest ok samochód ma na dzień dzisiejszy przejechane 330 000 km wie ktoś może co go boli ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem w aso chłopaki stwierdzili tam że to wtrysk i dwumas wymienili i wszystko zanikło teraz będe mógł wirusować pastucha na 160 km :beach:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam u mnie jest to samo tylko w innym zakresie obrotów bo od 1300 do 1700 silnik dziwnie drga i przy tym dziwny ma odgłos jak by rzęcholiło coś na wyższych obrotach wszystko jest ok samochód ma na dzień dzisiejszy przejechane 330 000 km wie ktoś może co go boli ???

 

Widzisz u mnie takie właśnie objawy od jakiegoś czasu też się pojawiły, w sumie już rozmawiałem z mechanikiem aby podstawić auto na diagnostykę. Po lekturze opisów podobnych objawów byłem prawie pewien, że to pompowtryski. Ostatnio z róznych powodów pasek przestał 3- 4 tygodnie w garażu i też dodatkowo pojawił się odgłos głośnego stukania w silniku podczas przyspieszania wtedy odstawiłem go od razu i okazało się, że wytarł się wałek rozrządu a jeden z popychaczy miał nawet dziurę... Po wymianie wałka i wszystkich samoregulatorów ok.

A objawy od dłuższego czasu przypominały właśnie te niedomagające pompowtryski - czyli falowanie/bujanie na podzczas przyspieszania na obr. 1600-2000; 2100 obr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

objawy podobne natomiast usterka inna ale napewno mniej cię to wszystko kosztowało niż mnie:chory:telefonprovident

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
byłem w aso chłopaki stwierdzili tam że to wtrysk i dwumas wymienili i wszystko zanikło teraz będe mógł wirusować pastucha na 160 km :beach:

 

Wymieniałeś wtryski i dwumas w aso???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Problem dotyczy VW Passata b5 rocznik 99 silnik ahh 90km. *Objawia się tym że gdy silnik jest zimny są problemy podczas odpalania, gdyż praktycznie silnikiem rzuca. Po odpaleniu auto chodzi tak jak by miało zaraz zgasnąć. *Gdy silnik się rozgrzeje obroty są nadal nie równomierne natomiast mniej silnikiem rzuca, faluja między ok 850 a 900.* wrażenie jest jakby silnik pracował bez jednego cylindra

Przy jeździe wiadomo jakie są objawy szarpie autem. Wiem ze w ten sposób ciężko diagnozować auto, natomiast b. proszę o podsunięcie co to może być - dwumas został wykluczony sprzęgło tez sprawne. Na komputerze wyświetlony jest błąd uszkodzenie silnika, jutro prawdopodobnie zostanie podpięty pod vag, ale na ten moment proszę o podpowiedzi co to może byc. Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

podpinam się pod ten temat z trochę innym problemem.

Mam passata w automacie (4 biegowym) i mam z nim problem, mianowicie, podczas jazdy wszystko jest niby ok, biegi zmienia bez problemu itp.

Problem pojawia się gdy w celu wyprzedzenia dodam gaz do dechy (kickdown), skrzynia zredukuje do 3, wyprzedzę i zaczynają się jaja.

Przy odpuszczeniu gazu skrzynia wrzuca 4 (sprawdzam przy 120km/h) i auto zachowuje się tak jakby włączył się ABS od strony kierowcy, buczy strasznie i czuje to pod stopami.

Zmniejszenie prędkości czy zatrzymanie lub zgaszenie auta nic nie daje, skrzynia zmienia biegi na niższe ale nadal buczy w środku (z zewnątrz tak tego nie słychać).

Po przejechaniu kilku km ze stałą prędkością ucicha i jest spokój.

Nie dzieje się to przy przyspieszaniu bez kickdowna i najczęściej rano, gdy jadę do pracy.

Byłem z tym u mechanika, przejechałem się z nim i nic, nie udało mi się spowodować tego zachowania.

Sprawdziłem ABS, wszystko ok, pierścienie na przegubach czyste, czujniki też. Błędów jakichkolwiek brak.

Macie jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki przebieg i kiedy olej w skrzyni byl zmieniany? Ja bym zaczal lekture od serwisowek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności