Skocz do zawartości

Maciuś01

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maciuś01

  • Urodziny 08.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Nie chciałem zakładać odrębnego tematu ale mam pytanie co z przebiegiem (tzn.jak go sprawdzić) w passacie b7 rok 2011/2012 mam vcds 11,3 ale raczej lipa chyba będzie jest jakiś kabel co ogarnie tego paska?
  2. Wstawiłem czujnik zamiennik ale do tego modelu po vin. Co ciekawe vcds pokazuje tą samą wartość w czujniku obok ( przy tej samej odległości od przeszkody) który jest oryginalny. Więc pdc z nim współpracuje i nie wywala żadnych błędów. Aha i jeszcze jedno vcds w blokach pomiarowych ma odległość odczytaną przez czujnik podaną w cm ale to właśnie nie zgadza się z wymiarem rzeczywistym zarówno w czujniku wymienionym jak i oryginalnym. Piszę o czujnikach środkowych więc one pokazują przy ścianie to samo.
  3. Mam pytanie bo na forum nie mogę znaleźć nic o tym. Po wymianie jednego czujnika układ ruszył i wszystko ok ale układ działa z za duża tolerancją tzn sygnał ciągły pojawia się za daleko od przeszkody tzn ok 50 cm. Czy jest możliwa adaptacja układu PDC? Albo jakaś kalibracja czy coś takiego?
  4. Wymieniałeś wtryski i dwumas w aso???
  5. Widzisz u mnie takie właśnie objawy od jakiegoś czasu też się pojawiły, w sumie już rozmawiałem z mechanikiem aby podstawić auto na diagnostykę. Po lekturze opisów podobnych objawów byłem prawie pewien, że to pompowtryski. Ostatnio z róznych powodów pasek przestał 3- 4 tygodnie w garażu i też dodatkowo pojawił się odgłos głośnego stukania w silniku podczas przyspieszania wtedy odstawiłem go od razu i okazało się, że wytarł się wałek rozrządu a jeden z popychaczy miał nawet dziurę... Po wymianie wałka i wszystkich samoregulatorów ok. A objawy od dłuższego czasu przypominały właśnie te niedomagające pompowtryski - czyli falowanie/bujanie na podzczas przyspieszania na obr. 1600-2000; 2100 obr...
  6. Czy ktoś z Bydgoszczy ogarnął by temat tego domykania z kluczyka?
  7. .W moim passku mam oryginalne sterowanie radia z kierownicy i tutaj pytanie,czy po wymianie radia ta opcja zostanie???Trzeba szukac radia które ma to w opcji czy jak:)?Pozdrawiam:) Jeżeli chcesz mieć sterowanie to musisz dokupić dodatkowy interface który z reguły nie jest tani - rząd kilku stówek - lepszy chyba pilot dedykowany. Jak mogę coś poradzić to raczej szukaj modelu 7 calowego bo umieszczenie radia w pasku jest lekko drętwe (nisko) a sterowanie szczególnie menu dvd ciężkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności