-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Phaeton
- Urodziny 06.10.1989
Informacje osobiste
-
Imię
damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
bydgoszcz
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
Phaeton odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
który waszym zdaniem jest lepszy i trwalszy... 1.6 TDI 105KM CZY 1.9 TDI 105KM:ocochodzi NA PLUS dla mnie 1.6 ma euro 5 co daje już mniejsze opłaty w niemczech bo 1.9 ma euro 4 a co dalej...:pardon -
objawy podobne natomiast usterka inna ale napewno mniej cię to wszystko kosztowało niż mnie:chory:telefonprovident
-
u mnie też był błąd ale nie szło go skasować bo powracał po 10 s
-
Mocny zapach spalin i dymienie 1.9 (AVF)
Phaeton odpowiedział Barth → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
najgorsza opcja katalizator najlepsza uszcelnić układ wydechowy -
boczny czujnik poduszki powietrznej może mieć winę u mnie padł przez zawolgocenie bo znajduje się pod siedzeniem i pod wykładziną używanego nie kupisz bo graniczy to z cudem żeby znaleść uzywany z tym samym numerem a w aso nowy kosztuje 650 zł :sciana:sciana
-
byłem w aso chłopaki stwierdzili tam że to wtrysk i dwumas wymienili i wszystko zanikło teraz będe mógł wirusować pastucha na 160 km :beach:
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
Phaeton odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
witam wszystkich szukam intensywnie passka b6 z przedziału 2008-2009 gdyż ma to być traktorek na CR 2.0 tdi i tu moję pytanie który silnik jest bardziej trwały ten 140 km czy 170km do tego jak w nich sprawuję się filtr cząsteczek stałych gdyż mieszkam w niemczech i nie ma opcji żebym mógł go wyciąć jak to w polsce większość robi... chciałbym też automata w DSG ile one wytrzymują ??? i czy warto ryzykować czy jednak zostać w manualu.... trochę się naczytałem i stwierdziłem że kupiłbym też benzynkę 2.0 tfsi tą 200 konną trochę spalanie mnie przeraża bo podobno w 10l/100km ciężko się zmieścić w cyklu mieszanym przy normalnej jeżdzie teraz mam passka 5b fl 2003 rok 1.9 tdi 131km i pali mi od 5.8 do 7 i to przy normalnej jeżdzie na trasię 140-160 km/h z czego jestem zadowolony ale passka mam już prawię 5 lat na budziku 340 000 km i czas na zmianę auta prośze pomózcie coś wybrać optymalnego dla mnie dodam że rocznie robię 25 000 km -
też borykam się z tym problemem już od dwóch lat ... niby wszystkie kanaliki odprowadzające wode są udrożnione a i tak po obfitym deszczu albo po myjce z tyłu za kierowcą jest mokro i stoji tam woda ... z braku już pomysłów i chęci rozłożyłem ręce ... poszedem na łatwiznę może i to nie najlepsze rozwiązanie ale w moim przypadku skuteczne wziełem od spodu wywierciłem 5 małych dziur wiertłem ok 4.5 mm i woda sobię spływa i jest git
-
witam u mnie jest to samo tylko w innym zakresie obrotów bo od 1300 do 1700 silnik dziwnie drga i przy tym dziwny ma odgłos jak by rzęcholiło coś na wyższych obrotach wszystko jest ok samochód ma na dzień dzisiejszy przejechane 330 000 km wie ktoś może co go boli ???