Gość Robek 77 Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2009 (edytowane) sie macie wszyscy.Panowie kupiłem passata tydzień temu, wymieniłem oliwę, filtry i gumy tylne na przednich wahaczach. zatarło się też łożysko w lewym przodzie po jakiś 12 tyśiącach, zgodnie z książką z niemiec, coś za szybko co? byłem w serwisie, koleś odkręcił głowną śrubę i co, nie da się rozpiąć przegubu od piasty, podobno, bo mieli też już taki przypadek, jakiś gamoń wymieniając piastę z łożyskiem złożył to na pastę i zapiekło się tak lepiej, no nic spróbuje to ogarnąć może u blacharza gazami. moje pytanie jest takie, jakie łożysko kupić, żeby bez sensu nie wydawać forsy, a żeby nie mieć z tym kłopotu za kolejne parę tysiaków km. Pewnie przerobiliście już to na własnych furach. Dacie jakąś rade?. Robek 77 Edytowane 25 Maja 2009 przez Robek 77 Jakie kupić łożyska na przód w passacie 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #2 Napisano 26 Maja 2009 w passacie b6 łożysko występuje razem z piastą... cena w detalu oryginalu bo tylko taki bym montowal ok 800 zł daj znać na gg 6792683 - ile ma auto przebiegu i ile minelo od gwarancji samochodu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #3 Napisano 26 Maja 2009 Szukaj FAG-a na Aledrogo kupisz za 300 zł łożysko z piastą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #4 Napisano 26 Maja 2009 Szukaj FAG-a na Aledrogo kupisz za 300 zł łożysko z piastą szczerze, zastanowiłbym się tak czy inaczej nad oryginałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #5 Napisano 27 Maja 2009 Fag - jest dobrą firmą no mozna jeszcze kupić SKF ale fag jest użuwany w VW na pierwszy montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #6 Napisano 27 Maja 2009 szczerze, zastanowiłbym się tak czy inaczej nad oryginałem... Nie wiem czy warto się zastanawiać - oryginał oczywiście, ale ceny sa różne. Jakieś 10tys. km temu miałem problem z prawą przednią piastą. W ASO powiedzieli, że sama jej cena bez wymiany wynosi 600pln. "Niechcący" trafiłem na ASO skody (byłem oczyścić klimatyzację w Fabii żony) i na ten temat zgadałem się z serwisantem. Następnego dnia podjechałem do nich i wymienili mi za bodajze 450pln z robocizną . Piasta do passata jest identyczna jak do Skody Octavii II - ma ten sam numer, różni się tylko ostatnią literą - w VW bodajże C, w Octavii D. Mówili, ze podobna sytuacja jest z innymi częściami - niby to samo a cena... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 27 Maja 2009 350 ruvile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertRobin88 Zgłoś #8 Napisano 17 Czerwca 2011 (edytowane) Czy ma któryś z forumowiczów łożysko-(piastę) firmy meyle w swoim passacie? Czy ta piasta to dobry wybór? Edytowane 18 Czerwca 2011 przez robertRobin88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #9 Napisano 12 Lipca 2013 Czy łozysko z piastą na przód SKF VKBA 3643 podejdzie do passata B6 bo na roznych stronach roznie pisze. Na jednych że podejdzie na innych ze jest tylko do golfa audi A3 itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #10 Napisano 12 Lipca 2013 założylem łozysko Max gear ,znajomy mial ,dostalem za free ,i teraz wyskakuje mi błąd ESP, czy mozliwe ze cos nie teges z łożyskiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #11 Napisano 13 Lipca 2013 założylem łozysko Max gear ,znajomy mial ,dostalem za free ,i teraz wyskakuje mi błąd ESP, czy mozliwe ze cos nie teges z łożyskiem? Na temat firmy lozyska sie niewypowiem ,a co do esp to sprawdz polaczenie czujnika abs przy piascie byc moze cos z kostka niedolega lub zabrudziles czujnik smarem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2013 Na temat firmy lozyska sie niewypowiem ,a co do esp to sprawdz polaczenie czujnika abs przy piascie byc moze cos z kostka niedolega lub zabrudziles czujnik smarem . styki poprawione, poczyszczone i nic ,czujnik miga, na wyłaczonym wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camel456 Zgłoś #13 Napisano 20 Października 2013 Kolego, półoś wysuwa się z piasty a nie wypina. Przegub możesz rozpiąć od półośki ale musisz najpierw wyciągnąć całość, zdjąć gumę ochronną i dopiero wypiąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camel456 Zgłoś #14 Napisano 4 Listopada 2013 Kolego FAG jest nie drogi, VW zakłada FAG na pierwszy montaż. Koszt około 300zł. Jeżeli połączenie elektryczne jest ok, zmień piastę na FAG i problemy z ESP znikną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #15 Napisano 4 Listopada 2013 Kolego FAG jest nie drogi, VW zakłada FAG na pierwszy montaż. Koszt około 300zł. Jeżeli połączenie elektryczne jest ok, zmień piastę na FAG i problemy z ESP znikną. tak zrobilem i po klopocie ,nie kupujcie tanich wynalazkow bo i tak kupicie za chwile dedykowane ,mialo byc taniej a wyszlo jak zwykle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #16 Napisano 5 Listopada 2013 SKG bym raczej nie polecal. Kupilem SKF przeguby i okazalo sie ze SKF produkuje je w Chinach. Zreszta np poduszki gornego mocowania mac-persona Lemfordera tez sa produkowane w Chinach. Co do przegubow to po 700 km mialy takie luzy ze trzeba je bylo wymienic na inne niemieckie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #17 Napisano 5 Listopada 2013 SKG bym raczej nie polecal. Kupilem SKF przeguby i okazalo sie ze SKF produkuje je w Chinach. Zreszta np poduszki gornego mocowania mac-persona Lemfordera tez sa produkowane w Chinach. Co do przegubow to po 700 km mialy takie luzy ze trzeba je bylo wymienic na inne niemieckie. to że jest produkowane w chinach, w przypadku wiodących producentów nie jest żadnym wyznacznikiem i tym się nie sugerujcie, chyba że to jakis no name Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiba29 Zgłoś #18 Napisano 9 Czerwca 2014 Po zakupie samochodu wymieniłem piastę prawą na producenta OPTIMA (cena 270 zł za piastę). Po przejechaniu 10 tys km znowu problem powrócił, teraz jeszcze raz muszę wymienić. Nie warto kupować zamienników!!! Zastanawiam się nad SKF lub FAG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #19 Napisano 9 Czerwca 2014 Ja do poprzedniego auta zakładałem SKF i przez 40 tys km był spokój, a co później to nie wiem bo sprzedałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #20 Napisano 9 Czerwca 2014 SKF FAG SNR Ruville to pewne firmy Paweł, optimala zostaw w spokoju, szukaj wśród tych które podałem. Pozdrówki Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach