marek29 Zgłoś #601 Napisano 9 Lutego 2012 W Audi A3 2001 bez fis po otwarciu drzwi załączają się wyświetlacze. Chciałbym tak mieć w Passacie licznik 829A, który adres za taki myk odpowiada? W audi, jak zauważyłeś wyświetlacz świeci w "negatywie", tzn. passat podświetla tło-cyfry ciemne.W audi jest negatyw podświetlają się cyfry na czerwono -tło czarne. Dlatego w audi po otwarciu drzwi podświetla przebieg i zegarek ,bo inaczej nic byś nie widział (dopiero po włączeniu pozycjii ,lub stacyjki.Bo audi podświetla zegary po przekręceniu klucza). Myślę że w passacie nie będzie takiej opcji w eprom-e. Druga sprawa to fakt że dla audi zegary (w większości przypadków robi Motometer i Magneti-marelli ). Drugą firmę znają użytkownicy A3 bo to totalny bubel. Moim zdaniem wsady będą mocno się różnić, więc o kombinacji komórek można zapomnieć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #602 Napisano 9 Lutego 2012 Drugą firmę znają użytkownicy A3 bo to totalny bubel. MM w A6tkach też bywało-miałem nie przyjemność poznać się z takim delikwentem. Zakończyło się wymianą na vdo full fis i spokój... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #603 Napisano 9 Lutego 2012 (w większości przypadków robi Motometer i Magneti-marelli ) no a najlepszy to jest RBx w A4. tam to dopiero jaja sa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin434 Zgłoś #604 Napisano 9 Lutego 2012 Witam, jeżeli chodzi o negatyw to trzeba rozebrać licznik dostać się do wyswietlacza (zegarka i przebiegu ) delikatnie zerwać z niego folię (nie jest łatwo) i przykleić ją odwrotnie i mamy negatyw cyferki są białe a cała reszta czarna. P.S trzeba uważać przy zrywaniu foli żeby jej nie zagiąć bo będzie lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #605 Napisano 10 Lutego 2012 Jeszcze w sprawie Negatywa, zauważyłem że nakładając zerwaną wcześniej folię odwrotnie nie uzyskujemy idealnej czerni, idealna jest lekko pod kątem, nawet nakładając folie zdjęta z wyswietlacza Audi nie jest idealnie. Ja u siebie wykorzystałem kupioną folię polaryzacyjna[np. allegro], najpierw ustawiłem pod optymalnym kątem i dopiero wycinałem na wymiar. Minus taki że jest ona połyskliwa a nie matowa, ale pozyskując ją z jakiegoś większego wyświetlacza powinno być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a4tdi1234 Zgłoś #606 Napisano 10 Lutego 2012 witam mam pytanko w jakiej linijce zapisany jest przebieg licznik galaxy pol fis 7m5 920 920M.W nowszym jest mniejszy a potrzebuje zwiekszyc.Vag tacho nie daje rady.Wsad bez problemu mozna przegrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #607 Napisano 10 Lutego 2012 Jeszcze w sprawie Negatywa, zauważyłem że nakładając zerwaną wcześniej folię odwrotnie nie uzyskujemy idealnej czerni, idealna jest lekko pod kątem, nawet nakładając folie zdjęta z wyswietlacza Audi nie jest idealnie. Ja u siebie wykorzystałem kupioną folię polaryzacyjna[np. allegro], najpierw ustawiłem pod optymalnym kątem i dopiero wycinałem na wymiar. Minus taki że jest ona połyskliwa a nie matowa, ale pozyskując ją z jakiegoś większego wyświetlacza powinno być ok. Grzechu...dlatego pisałem odpowiedź dla kolegi. Ja też przerabiałem zegary na białe.Kombinowałem z filtrem polaryzującym na LCD ,udało mi się uzyskać dobry efekt (folię zdzierałem i potem naklejałem-pod kątem). Zrobiłem efekt audi tzn.świecące cyfry na czarnym "blacie" i co..... bez zapalonych świateł ,lub stacyjki nic nie widać. Dlatego pisałem że zegary paszteta w konfiguracji nie przewidują podświetlania lcd po otwarciu drzwi. W audi to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #608 Napisano 13 Lutego 2012 Dlatego pisałem że zegary paszteta w konfiguracji nie przewidują podświetlania lcd po otwarciu drzwi. Mylisz sie kolego. Swiecą się i to nawet można wybierać, tak jak w przypadku przekręcenia kluczyka jakie segmenty mają się swiecić. (wskazówki, zegarek, cała skala, albo wszystko na raz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #609 Napisano 14 Lutego 2012 Mylisz sie kolego. Swiecą się i to nawet można wybierać, tak jak w przypadku przekręcenia kluczyka jakie segmenty mają się swiecić. (wskazówki, zegarek, cała skala, albo wszystko na raz) zdradzisz sekret? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #610 Napisano 14 Lutego 2012 Hehe, kolega Rosiek to ma chyba opanowaną każdą komórkę licznika-szacunek dla kolegi (nie pierwszy raz zresztą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #611 Napisano 14 Lutego 2012 Zobacz to http://forum.vw-passat.pl/threads/34000-Zmiana-podswietlania-licznika-i-aktywacja-zasiegu-na-baku?highlight=podswietlenie%20wskazowek Czytałeś w ogóle pytanie,o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #612 Napisano 14 Lutego 2012 zwracam szacunek-tak to jest jak czyta sie po łepkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SirMirek Zgłoś #613 Napisano 15 Lutego 2012 Mylisz sie kolego. Swiecą się i to nawet można wybierać, tak jak w przypadku przekręcenia kluczyka jakie segmenty mają się swiecić. (wskazówki, zegarek, cała skala, albo wszystko na raz) Rosiek mam pytanie, czy ruszyło już coś w sprawie projektu testu licznika przed uruchomieniem samochodu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobii Zgłoś #614 Napisano 16 Lutego 2012 witam , przy liczniku dziennym pojawiają się co jakiś czas i są nadal różne symbole , które nie wiem co sygnalizują . Są to znaczki typu L , = , i coś jak c . I dopiero obok tego jest przebieg dzienny , ktoś wie co to jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CINEK GTI Zgłoś #615 Napisano 17 Lutego 2012 WITAM Pytanie do Rosiek w sprawie licznika mam Passata tak jak w opisie z 1/2 FIS i kupiłem licznik z W8 pełny FIS wszystko po kodowane licznik działa, obroty też ,temperatura też ,lecz nie działa wskaźnik paliwa nie podnosi się ani nie pokazuje na komputerze ile zostało do przejechania.A jak wsadzę stary licznik to jest normalnie,wszystko działa i pokazuje na komputerze.Podobno trzeba coś prze lutować ze starego licznika tylko nie wiem co. :ocochodziProszę o pomoc i z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #616 Napisano 19 Lutego 2012 Jakiś czas temu próbowałem pomóc koledze na forum co miał problem w Pasku W8 że mu nie wskazywał poziomu paliwa. Po analizie dokumentacji wyszło że w tej wersji jest specyficzny bak paliwa kilku-komorowy z 3 lub 4 pływakami które są podpięte do oddzielnego sterownika. Dopiero ten sterownik przesyła informacje o stanie paliwa po cyfrowej linii CAN a nie jak w zwykłych wersjach analogowo bezpośrednio z jednego pływaka. Nie wykluczam że może faktycznie po dolutowaniu brakujących elementów które odpowiadają za analogowy odczyt wskazań będzie to działać ale sam nic na ten temat nie czytałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #617 Napisano 7 Marca 2012 Witam w liczniku 1J0920821A potrzebuje zrobic zeby mi pokazywalo ile jeszcze moge przejechac na baku licznik z golfa 4 1/2 fis i podswietlanie wskazowek tylko niewiem pod jakim adresem szukac prosze o pomoc z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniels18 Zgłoś #618 Napisano 7 Marca 2012 Jak uruchomić komunikat "welcome" w liczniku 3B0920849A??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #619 Napisano 7 Marca 2012 Na youtube widzialem audi, w ktorym na duzym kompie wlaczone byly rozne tryby diagnostyczne silnika (temp. oleju, cisn. doladowania itp.. Da rade w passku to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #620 Napisano 12 Marca 2012 Na youtube widzialem audi, w ktorym na duzym kompie wlaczone byly rozne tryby diagnostyczne silnika (temp. oleju, cisn. doladowania itp..Da rade w passku to zrobic? Kolego ,jesteś "starym wyjadaczem" na forum ,oglądasz pierdoły na Y-T i nie możesz znaleźć : http://www.zzottel.de/index.php/en/car/fis-control Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach