Jericho Zgłoś #541 Napisano 24 Września 2012 radio sony ale zawsze bylo ok.ostatnio coś się porąbałoMoze na wszelki wypadek sprawdz jego podlaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek870918 Zgłoś #542 Napisano 26 Września 2012 koledzy jak pamieć radia pobiera ok 0.17A to jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #543 Napisano 22 Listopada 2012 Podepnę się pod temat: chłopy potrzebuje spiąć przekaźnik: Piny 30 87 85 86 Potrzebuję podpiąć: masę + +po stacyjcie + na odbiornik/urządzenie Z góry dziękuję :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #544 Napisano 22 Listopada 2012 85-masa 86-plus po stacyjce 30-plus 87- plus na odbirnik ---------- Dodano o 20:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:55 ---------- koledzy jak pamieć radia pobiera ok 0.17A to jest ok? Nie jest ok, radio do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiu Zgłoś #545 Napisano 26 Listopada 2012 Witam, jestem nowy dlatego też tu skieruje moje pytanie. Odłączyłem akumulator w pasku, przed odłączeniem odległość do przejechania +/- 600 km wedle komputera, przy +/- połowie baku, po ponownym podłączeniu akumulatora odległość do przejechania to 330 km, bez zmiany stanu paliwa. Czym jest to spowodowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #546 Napisano 27 Listopada 2012 Witam, jestem nowy dlatego też tu skieruje moje pytanie. Odłączyłem akumulator w pasku, przed odłączeniem odległość do przejechania +/- 600 km wedle komputera, przy +/- połowie baku, po ponownym podłączeniu akumulatora odległość do przejechania to 330 km, bez zmiany stanu paliwa. Czym jest to spowodowane? Skasowales odczyty kompa. Jak sie przejedziesz kawalek to wartosc urosnie badz zmaleje w zaleznosci od stylu jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZawaŁ Zgłoś #547 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam Od kilku dni mam problem z aku. Mianowicie auto stało mi w garażu od niedzieli do czwartku i jak chciałem go uruchomić to nie dałem rady, aku rozładowany... Wieczorem podłączyliśmy kable żeby choć minimalnie podładować aku i uruchomiliśmy auto. Potem zrobiłem nim rundkę po mieście i auto już normalnie paliło. Kolejnego dnia znowu to samo auto nie chce zapalić. Czy problem może leżeć po stronie wadliwego modułu czy może tego że uruchamiany na kable i nie był ładowany na maksa prostownikiem? Dodam także że mechanicy jakiś czas temu wymieniali mi przegub i od tamtej pory co jakiś czas gdy uruchamiałem silnik świeciła mi się kontrolka od absu (nie zawsze, raz świeciła i pipczała a raz cisza). ABSy działają normalnie, sprawdzałem praktycznie w każdych warunkach pogodowych Z góry dziękuję za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #548 Napisano 21 Grudnia 2012 pierwszy lepszy warsztat elektryczny lub nawet często sklep z akumulatorami i sprawdzenie własności rozruchowych akumulatora pod obciążeniem i od razu wiadomo czy warto ładować czy szmelc, dopiero potem szukanie innych przyczyn... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #549 Napisano 21 Grudnia 2012 Zobacz czy nie ma wybrzuszeń na ściankach , pewno ma zwarcie na celach i nie trzyma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #550 Napisano 21 Grudnia 2012 Kornel-świecąca kontrolka ABS'u to następstwo słabego aku.Sprawdź stan wody (elektrolitu) w celach-powinny być przykryte płytki około 0.8 cm ponad nie.Jeżeli jest mało-uzupełnij i naładuj aku prądem około 4A przez 6 godzin.Zamontuj go,pojeździj i znowu naładuj-4 godziny wystarczą.I tak ze 3 razy dopóki się nie odsiarczy ustrojstwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #551 Napisano 21 Grudnia 2012 to może troche inaczej ja ostatnio jak jeździłem to świeciła mi się kontrolka od ABS-u i migała kontrolka od ręcznego albo zamiast tych 2 kontrolek świeciła sie kontrolka od ASR który nie był wyłączony to też oznacza Patryk o słabym stanie aku. bo sprawdzałem już moduł komfortu tam jest sucho poprawiłem zimne luty w dzwiach kierowcy i zostały mi jeszcze do sprawdzenia drzwi przednie prawe i drzwi tylne lewe bo cały czas coś mi zjada prąd i rozładowuje aku. tylko że nie mogę znaleźć przyczyny tego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zygapro Zgłoś #552 Napisano 22 Grudnia 2012 Witam , ja mam taki problem ( mam passata b6 2.0tdi 2005r. przebieg 260.000km ) 09.2012 po wymianie wszystkich pompo wtryskow w ASO , zaraz po tym jak pasek wyjechał z ASO padła pompa paliwa wymieniłem na zwykłym warsztacie ( + wylanie całej zupy i płukanie baku oraz wymiana filtra paliwa , jeździłem nim ok 2tygodnie i było wszystko ok postawiłem paska i stał do wczoraj ( ponieważ jest to drugie auto w domu ) więc stał ponad 2miesiące wsiadam no i akumulator padł do zera, podłączyłem go na kable no i psikus wkładam kluczyk kontrolki OK świece się zagrzały naciskam żeby odpalić i nic tylko tryk...tryk...tryk i kontrolki też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora .... ma ktoś jakiś pomysł ??? dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #553 Napisano 22 Grudnia 2012 też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora ....ma ktoś jakiś pomysł ??? dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje . Zainwestuj w porządne kable i dopilnuj , żeby był dobry styk z klemami jak odpalasz na kable Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZawaŁ Zgłoś #554 Napisano 22 Grudnia 2012 Z tym że lampka od ABSu nie zapalała się przed wymianą przegubu. Z akumulatorem też nie miałem problemów. Zawsze palił a auto czasem stało tydzień w garażu. Tak czy siak wybiorę się do mechanika który robił mi przegub bo może faktycznie coś spartolił i gdzieś ciągnie prąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kazik74 Zgłoś #555 Napisano 27 Grudnia 2012 530 A - 62 A.h(akumulator) do passata b5 1.9TDI. 99 r. może być ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex101 Zgłoś #556 Napisano 11 Stycznia 2013 Dzięki kolego za porade w najbliższym czasie poprosze kogoś o sprawdzenie elektorniki bo już raz mi padł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #557 Napisano 20 Stycznia 2013 Mam pytanie bo musiałem odłączyć akumulator w moim passacie b6 i teraz świecą mi się kontrolki z wspomagania, ciśnienia opon oraz esp. Czy problem tkwi ze pojawiły się błędy w komputerze? To w niczym nie koliduje nam rozumieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danjel Zgłoś #558 Napisano 1 Lutego 2013 witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #559 Napisano 1 Lutego 2013 witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcie Przeczytaj pierwszy post w tym temacie. Tam jest wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #560 Napisano 1 Lutego 2013 witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcieZuzyty aku, albo przebicie na masie i wciaga prad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach