Skocz do zawartości
pakafoto

Akumulator rozladowuje sie

Rekomendowane odpowiedzi

radio sony ale zawsze bylo ok.ostatnio coś się porąbało
Moze na wszelki wypadek sprawdz jego podlaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat: chłopy potrzebuje spiąć przekaźnik:

hella4ra003510157.jpg

 

Piny

30

87

85

86

 

Potrzebuję podpiąć:

masę

+

+po stacyjcie

+ na odbiornik/urządzenie

 

Z góry dziękuję :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

85-masa

86-plus po stacyjce

30-plus

87- plus na odbirnik

 

---------- Dodano o 20:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:55 ----------

 

koledzy jak pamieć radia pobiera ok 0.17A to jest ok?

Nie jest ok, radio do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiu

Witam, jestem nowy dlatego też tu skieruje moje pytanie. Odłączyłem akumulator w pasku, przed odłączeniem odległość do przejechania +/- 600 km wedle komputera, przy +/- połowie baku, po ponownym podłączeniu akumulatora odległość do przejechania to 330 km, bez zmiany stanu paliwa. Czym jest to spowodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jestem nowy dlatego też tu skieruje moje pytanie. Odłączyłem akumulator w pasku, przed odłączeniem odległość do przejechania +/- 600 km wedle komputera, przy +/- połowie baku, po ponownym podłączeniu akumulatora odległość do przejechania to 330 km, bez zmiany stanu paliwa. Czym jest to spowodowane?
Skasowales odczyty kompa. Jak sie przejedziesz kawalek to wartosc urosnie badz zmaleje w zaleznosci od stylu jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Od kilku dni mam problem z aku. Mianowicie auto stało mi w garażu od niedzieli do czwartku i jak chciałem go uruchomić to nie dałem rady, aku rozładowany... Wieczorem podłączyliśmy kable żeby choć minimalnie podładować aku i uruchomiliśmy auto. Potem zrobiłem nim rundkę po mieście i auto już normalnie paliło. Kolejnego dnia znowu to samo auto nie chce zapalić. Czy problem może leżeć po stronie wadliwego modułu czy może tego że uruchamiany na kable i nie był ładowany na maksa prostownikiem?

Dodam także że mechanicy jakiś czas temu wymieniali mi przegub i od tamtej pory co jakiś czas gdy uruchamiałem silnik świeciła mi się kontrolka od absu (nie zawsze, raz świeciła i pipczała a raz cisza). ABSy działają normalnie, sprawdzałem praktycznie w każdych warunkach pogodowych :)

 

Z góry dziękuję za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy lepszy warsztat elektryczny lub nawet często sklep z akumulatorami i sprawdzenie własności rozruchowych akumulatora pod obciążeniem i od razu wiadomo czy warto ładować czy szmelc, dopiero potem szukanie innych przyczyn...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kornel-świecąca kontrolka ABS'u to następstwo słabego aku.Sprawdź stan wody (elektrolitu) w celach-powinny być przykryte płytki około 0.8 cm ponad nie.Jeżeli jest mało-uzupełnij i naładuj aku prądem około 4A przez 6 godzin.Zamontuj go,pojeździj i znowu naładuj-4 godziny wystarczą.I tak ze 3 razy dopóki się nie odsiarczy ustrojstwo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to może troche inaczej ja ostatnio jak jeździłem to świeciła mi się kontrolka od ABS-u i migała kontrolka od ręcznego albo zamiast tych 2 kontrolek świeciła sie kontrolka od ASR który nie był wyłączony to też oznacza Patryk o słabym stanie aku. bo sprawdzałem już moduł komfortu tam jest sucho poprawiłem zimne luty w dzwiach kierowcy i zostały mi jeszcze do sprawdzenia drzwi przednie prawe i drzwi tylne lewe bo cały czas coś mi zjada prąd i rozładowuje aku. tylko że nie mogę znaleźć przyczyny tego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja mam taki problem ( mam passata b6 2.0tdi 2005r. przebieg 260.000km ) 09.2012 po wymianie wszystkich pompo wtryskow w ASO , zaraz po tym jak pasek wyjechał z ASO padła pompa paliwa :( wymieniłem na zwykłym warsztacie ( + wylanie całej zupy i płukanie baku oraz wymiana filtra paliwa , jeździłem nim ok 2tygodnie i było wszystko ok :) postawiłem paska i stał do wczoraj ( ponieważ jest to drugie auto w domu ) więc stał ponad 2miesiące wsiadam no i akumulator padł do zera, podłączyłem go na kable no i psikus :(

wkładam kluczyk kontrolki OK :) świece się zagrzały naciskam żeby odpalić i nic tylko tryk...tryk...tryk i kontrolki też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora ....

ma ktoś jakiś pomysł ???

dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora ....

ma ktoś jakiś pomysł ???

dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje .

Zainwestuj w porządne kable i dopilnuj , żeby był dobry styk z klemami jak odpalasz na kable ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym że lampka od ABSu nie zapalała się przed wymianą przegubu. Z akumulatorem też nie miałem problemów. Zawsze palił a auto czasem stało tydzień w garażu. Tak czy siak wybiorę się do mechanika który robił mi przegub bo może faktycznie coś spartolił i gdzieś ciągnie prąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kazik74

530 A - 62 A.h(akumulator) do passata b5 1.9TDI. 99 r. może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za porade w najbliższym czasie poprosze kogoś o sprawdzenie elektorniki bo już raz mi padł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo musiałem odłączyć akumulator w moim passacie b6 i teraz świecą mi się kontrolki z wspomagania, ciśnienia opon oraz esp. Czy problem tkwi ze pojawiły się błędy w komputerze?

To w niczym nie koliduje nam rozumieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcie

Przeczytaj pierwszy post w tym temacie. Tam jest wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wczoraj ladowalem akumlator w nocy bo padł mi rano i dziś rano o dziwo znów padł co jest nie tak pomozcie
Zuzyty aku, albo przebicie na masie i wciaga prad ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności