Lukas23 Zgłoś #1361 Napisano 3 Czerwca 2014 Panowie mam takie pytanie. A jak u mnie wskazowka przeskoczyla za 90 stopni na kilka sekund i od razu wrocila do normy. Nie zapalila sie kontrolka stop czy cos. Podlaczalem pod kompa i wszystko ok. Czujnik temperatury i termostat wymienialem z pol roku temu. Dodam, ze mam paska b5 fl 130 km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1362 Napisano 3 Czerwca 2014 Panowie mam takie pytanie. A jak u mnie wskazowka przeskoczyla za 90 stopni na kilka sekund i od razu wrocila do normy. Nie zapalila sie kontrolka stop czy cos. Podlaczalem pod kompa i wszystko ok. Czujnik temperatury i termostat wymienialem z pol roku temu. Dodam, ze mam paska b5 fl 130 km.A pytanie gdzie , nie wiżu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas23 Zgłoś #1363 Napisano 3 Czerwca 2014 A pytanie gdzie , nie wiżu ? Na blacie wskazowka skoczyla na kilka sekund i teraz nie wiem czy ti cos powaznego czy tylko blad kompa. Dodam ze stalo sie to podczas jazdy( przyspieszania). Mechanik mowi ze wsztstko w porzadku i ze to moze byc blad kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1364 Napisano 3 Czerwca 2014 Na blacie wskazowka skoczyla na kilka sekund i teraz nie wiem czy ti cos powaznego czy tylko blad kompaŁukasz... ? :fajny Tu na prawdę nie ma problemu. Wsio w parjadkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gładzilla Zgłoś #1365 Napisano 4 Sierpnia 2014 Cześć! Pozwolę sobie "odgrzać kotleta" Temperatury mamy teraz jakie mamy (u mnie dzisiaj w okolicach 10-ej w cieniu 30 st. Celsjusza). Po tym jak zmuszony byłem postać trochę w korkach i jeździć z prędkością nie większą niż 20km/h miałem na OBD 105 stopni. Pytanie me brzmi - czy to akceptowalne w takich warunkach? Pytanie uzupełniające brzmi - czy przy tej temperaturze powinny działać obydwa wiatraki czy tylko wiskoza(po stronie kierowcy)? Ze szczegółów: tak, jest gaz. Z góry dziękuję za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1366 Napisano 4 Sierpnia 2014 Akceptowalne bo niby jak ma się schłodzić , tylko że już przy takiej temp. powinien działać wiatrak od klimy, chyba że klimę miałeś włączoną to siłą rzeczy sam już działał. Gorzej jak miałeś klimę włączoną a nie działał to już trzeba szukać usterki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gładzilla Zgłoś #1367 Napisano 4 Sierpnia 2014 Akceptowalne bo niby jak ma się schłodzić , tylko że już przy takiej temp. powinien działać wiatrak od klimy, chyba że klimę miałeś włączoną to siłą rzeczy sam już działał. Gorzej jak miałeś klimę włączoną a nie działał to już trzeba szukać usterki. Jestem więc spokojniejszy. Klima była wyłączona. Podczas pracy działa także drugi wentylator. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1368 Napisano 5 Sierpnia 2014 Jestem więc spokojniejszy. Klima była wyłączona. zatem nie powinieneś być spokojniejszy bo przy 105* już drugi wentylator powinien się sam załączyć poprzez drugi czujnik w obwodzie wody ( płynu chłodniczego) co jest w wężu obok chłodnicy na dole po prawej ( patrząc z przodu auta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1369 Napisano 19 Listopada 2014 Czy to normalne jest, że silnik mi sie tak długo nagrzewa ? Co może być przyczyną, że temperatura silnika nagrzewa się do 81-83 stopni, a nie do pełnych 90 stopni ? Czy to coś też szkodzi silnikowi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1370 Napisano 19 Listopada 2014 (edytowane) Czy to normalne jest, że silnik mi sie tak długo nagrzewa ? Co może być przyczyną, że temperatura silnika nagrzewa się do 81-83 stopni, a nie do pełnych 90 stopni ? Czy to coś też szkodzi silnikowi ? powinien mieć 87 i więcej. ja miałem tak jak Ty ale przy uszkodzonym termostacie. mi przy takich temp. palil minimalnie wiecej ale czy to cos więcej szkodzi silnikowi - raczej nie Edytowane 19 Listopada 2014 przez dariusz198012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #1371 Napisano 22 Listopada 2014 czy w tych FL ma tak być Nie, zy termostat do wymiany lub czujnik? Pewnie termostat do wymiany ale najlepiej najpierw sprawdzić czujnik Vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1372 Napisano 23 Listopada 2014 Witam, nabyłem passata b5 fl 101 KM , na białych zegarach temperatura zaczyna się od 50 stopni. Po przejachaniu kilku kilometrów widzę, że wskazówka się podnosi i oscyluje w okolicy 90 stopni. Jest to nie pełne 90. Przy dłuższym postoju z zapalonym silnikiem jeszcze troszkę się dźwiga. Nie testowałem jak będzie przy dłuższej jeździe ( ponad 30km ). Nie mogę znaleźć jak w poprzednim passacie kodu na klimatroniku więc nie wiem czy w tych FL ma tak być czy termostat do wymiany lub czujnik? Masz dobrze. Wskazówka na liczniku pokazuje temp. zbliżoną-roboczą. Dokładną możesz odczytać na klimatroniku. Nie wiem na którym kanale jest u Ciebie, ale można odnaleźć przed odpaleniem silnika rano. Będzie kilka stopni wyższa od otoczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1373 Napisano 23 Listopada 2014 wskazówka się podnosi i oscyluje w okolicy 90 stopni. Jest to nie pełne 90. Przy dłuższym postoju z zapalonym silnikiem jeszcze troszkę się dźwiga. A jak zaczniesz jechać to zapewne spada do 70 i niżej. Żaden czujnik. Termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1374 Napisano 23 Listopada 2014 Spada, bo więcej powietrza przepływa przez żeberka nagrzewnicy i płyn się schładza :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1375 Napisano 23 Listopada 2014 Podczas jazdy temperatura byla na rownej kresce 80 stopni, na postoju lekko wzroslo do 82-3. Co moze byc przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1376 Napisano 23 Listopada 2014 Podczas jazdy temperatura byla na rownej kresce 80 stopni, na postoju lekko wzroslo do 82-3. Co moze byc przyczyna ? Do wymiany termostat. - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]125548[/ATTACH] Tak to wygląda. Wskazówka oscyluje od pierwszej kreski przed 90* do 90*. Przejechałem ok 30 km i wskoczyła na 90* ale wydaje mi się ,że trwało to długo za długo. Również coś nie tak z termostatem nie zamyka się do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1377 Napisano 23 Listopada 2014 Podczas jazdy temperatura byla na rownej kresce 80 stopni, na postoju lekko wzroslo do 82-3. Co moze byc przyczyna ? Do wymiany termostat. Powoli, ja też tak myślałem, w dodatku co parę dni było coraz mniej i zeszło po 3 tygodniach do 70. Więc nowy termostat a tu .... bez zmian, winny okazał się czujnik. Trzeba dokładnie to sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1378 Napisano 23 Listopada 2014 Gdzie ten czujnik sie znajduje i jak go sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1379 Napisano 25 Listopada 2014 (edytowane) jak go sprawdzic? Wstawić nowy [podróbka 25 zł, praca własna], nie potrzeba kanału. Robimy to z góry. Gdzie ten czujnik sie znajduje Na bloku silnika z tyłu.Dokładnie Ci nie powiem, bo mam inny silnik. Edytowane 25 Listopada 2014 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1380 Napisano 25 Listopada 2014 Zrob zdjecie jak mozesz gdzie jest on umiejscowiony, z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach