Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Kod 45. Tak jest miarodajne, a wskaźnik temp pokazuje jako 90st wszystko z przedziału między 75-110st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze zrozumialem na blacie moge miec 90 st. a na climatroniku 75 ,76 ...etc. Eh w taki razie dale jestem w punkcie wyjscia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj odpalilem autko i przejechalem jakies 20km i temp pokazala wiecej niz 90 st (ok 100stopni) co moze byc przyczyna czy to termostat nawala czy czujnik? czy sie nie martwic tym...dodam ze wczesnij bylo norma 90 stopni..

 

---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 15:41 ----------

 

moze ktos na powyzsze zapytanie mi odpowiedziec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamkniety masz termostat caly czas wiec wymien na nowy... jak czujnik nawala to sa inne objawy kolego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kod 45. Tak jest miarodajne, a wskaźnik temp pokazuje jako 90st wszystko z przedziału między 75-110st

 

Dzisiaj to sprawdzałem, u mnie na kodzie 45 jest cały czas wartość 05 :eek:

Wchodziłem w tryb econ+nawiew w dol+temperatura. Na innych kodach podaje wartosci w stopniach, ale pasowaly do temperatury zewn etc, nie mialem nic zblozonego do temperatury silnika. Może u mnie nie da sie tego zdiagnozować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim jest tak samo tylko ze ja mam na tym kanale wartosc 04

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak Wy w to wchodzicie? Naciśnijcie w jednym czasie econ, zimne powietrze, zmniejszenie wiatraka i wtedy wchodzicie na 45 i u mnie bynajmniej tam jest temp cieczy chłodzącej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, nie wyświetla się na kanale 45 temperatura płynu chłodzącego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale jak Wy w to wchodzicie? Naciśnijcie w jednym czasie econ, zimne powietrze, zmniejszenie wiatraka i wtedy wchodzicie na 45 i u mnie bynajmniej tam jest temp cieczy chłodzącej

 

No inaczej sie nie da wejsc w tryb diadnozy z kanałami, test klimatronica robi sie tak samo tylko zamiast wiatrak wciska sie obieg wewnetrzny. No i wywaliło mi 4f7 faken szit :zly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi rowniez na kanale 45 pokazuje inne wartosci niz temp a dokladnie 02.

Pasowal mi kanal 24 ale po wczorajszym sprawdzeniu na zupelnie zimnym silniku wskazywal za wysoka temp wiec to pewnie tez nie kanal 24.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja nie wiem jak to u Was jest. U mnie pokazuje dokładną temperaturę cieczy. Jak zrobiłem liniowy wskaźnik temperatury to to co na kimatroniku idealnie pokrywa mi się e wskazaniami wskaźnika na desce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez chcialem sobie sprawdzic ta temperature a climatronicu i na kanale 45 pokazuje mi 02 czyli tak jak u Krzyska, wiecie dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze sa jakies rozne wersje clomatronica, jest taka mozliwosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grzeje kotleta grzeje ... :D

 

Wymienialem termostat i czujnik jakies 7 tysi temu i mam ten sam objaw co adams i pol7777

 

jest to wiec typowe dla niektorych ATJ/AJM

 

Silnik nagrzewa sie elegancko do 90 stopni i trzyma zdrowo 90 na trasie. Na postoju ma tendencje do spadku temp do 70-80C przy ogrzewaniu kabiny.

 

ajm, termostat wymieniono dwa tygodnie temu, od zapalenia na zimnym ladnie, rowno trzyma 90 C, by po dluzszej jezdzie w korkach na desce pokazywal zakres 70-80 C, wskazowka temperatury sobie wedruje plynnie z 80 na 70 i z powrotem, czasem wyrowna idealnie na 90 by po chwili znow wejsc na 80. Czujnika temp nie wymienialem, ale jak czytam posty innych uzytkownikow ATJ, AJM to zastanawiam sie, czy sa tacy posiadacze tych motorow, ktorzy nie obserwuja anomalii? Dajcie znac, amoze ktos wie "o co loto"... Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktos ile kosztuje nowy termostat w aso do avf-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że jest ten sam co do avb-jeśli tak to w sierpniu kupowałem w aso w Zabrzu za 119zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiej firmy kupiles ten termostat w aso?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było na nim firmy-był tylko numer części, a pudełko ze znaczkami vw,audi. Identyczny kupiłem w angielskim serwisie za 18 funtów miesiąc później. Obydwa trzymają idealnie 90, czasami delikatnie ponad(wskaźniki temp. przerobione na prawdziwą temp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności