ideally Zgłoś #641 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Czytaj proszę dokładniej. Napisałem, że pompa była wymieniana parę tygodni temu (panowie z serwisu Seata - u mnie na miejscu w Głogowie - podobnie myśleli, że to słaby obieg). Ponadto pompa wraz z rozrządem była wymieniana przy 180tys. km (obecnie 210tys), teraz była wymieniana ponownie (w ramach gwarancji, choć nie byli pewni czy to ona, i dali ma darmowy, już 3 termostat) przy 208tys. Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz. Visco włączy się dopiero po jakimś czasie, gdy gorąca ciecz zostanie przepchnięta przez cały układ dodając gazu. OK. Idę spać, jutro trzeba wstać, yyy, tj. dzisiaj przed 7 Dobrej nocy! Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #642 Napisano 13 Kwietnia 2010 Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz. problem z obiegiem jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #643 Napisano 13 Kwietnia 2010 to ja już nie wiem co u mnie z tą temp., jutro bardziej to obadam, bo dziś już nie było czasu, ale coś mi ten wentylator nie daję spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #644 Napisano 13 Kwietnia 2010 mam to samo, szczególnie przy dodaniu gazu na drugim biegu, ale to podkreślam rzadkość termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala? sprawdzę jeszcze jutro wiatrak od chłodnicy, bo coś go dziś nie słyszałem na postoju, zazwyczaj po mocnym nagrzaniu chodził z parę minut. moze masz walniety termostat nie otwiera sie do konca pisales tez ze ze miales poziom plynu ponizej minimum moze ci sie zapowietrzyl uklad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #645 Napisano 13 Kwietnia 2010 No przecież już kilka razy pisał, że już ma trzeci termostat: termostaty (jak już pisałem wcześniej) wymieniane (mam już trzeci). Jeden Vernet, później vw group, a teraz oryginał vw/audi z aso vw, wymiana w samym aso wraz z pompą wody. Błędów czujników nie ma, bo też o tym myśleli. Termostaty były (dwa pierwsze) gotowane w wodzie i sprawdzane ich temp. otwarcia - równe 87,3st. Mam dwa dobre, może ktoś chce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #646 Napisano 13 Kwietnia 2010 No przecież już kilka razy pisał, że już ma trzeci termostat: wotek nie wymienial:wsciekly termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #647 Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Panowie szukacie dziury w całym i chyba macie za dużo pieniędzy. Temperatura cieczy jest za wysoka wtedy jak wskazówka pójdzie na czerwone pole i na wyświetlaczu pojawi się STOP oraz w czasie jazdy będzie na zegarze migać lampka temp. a jeszcze trzykrotny sygnał dźwiękowy. Wtedy pasek na hol i do warsztatu. Dla poprawy obiegu płynu okresowo odpowietrzyć układ [ samoodpowietrzanie w starszych pojazdach jest zawodne] Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #648 Napisano 14 Kwietnia 2010 wotek nie wymienial:wsciekly termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala? Faktycznie-przepraszam:doh ---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:36 ---------- Panowie szukacie dziury w całym i chyba macie za dużo pieniędzy.Temperatura cieczy jest za wysoka wtedy jak wskazówka pójdzie na czerwone pole i na wyświetlaczu pojawi się STOP oraz w czasie jazdy będzie na zegarze migać lampka temp. a jeszcze trzykrotny sygnał dźwiękowy. Wtedy pasek na hol i do warsztatu. Dla poprawy obiegu płynu okresowo odpowietrzyć układ [ samoodpowietrznie w starszych pojazdach jest zawodne] Może i szukają, ale chyba lepiej sprawdzić o co chodzi i mieć pewność, że wszystko jest w porządku, aniżeli jeździć, aż padnie jak proponujesz...Tylko, że wtedy to już za późno i raczej zaboli po kieszeni. No ale każdy ma swoje podejście do sprawy, ja jednak wolę mieć pewność co do kondycji mojego auta, dzięki temu bez obaw wsiadam i jadę 1700km.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #649 Napisano 14 Kwietnia 2010 no u mnie nastąpił całkowity brak obiegu cieczy, pompa wodna padła 4 dni przed planowaną wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #650 Napisano 14 Kwietnia 2010 no u mnie nastąpił całkowity brak obiegu cieczy, pompa wodna padła 4 dni przed planowaną wymianą. czyli trafilem ? nie ciesze sie przykro mi mam nadzieje ze tylko pompa do wymiany i nic wiecej ? ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:39 ---------- Czytaj proszę dokładniej. Napisałem, że pompa była wymieniana parę tygodni temu (panowie z serwisu Seata - u mnie na miejscu w Głogowie - podobnie myśleli, że to słaby obieg). Ponadto pompa wraz z rozrządem była wymieniana przy 180tys. km (obecnie 210tys), teraz była wymieniana ponownie (w ramach gwarancji, choć nie byli pewni czy to ona, i dali ma darmowy, już 3 termostat) przy 208tys. Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz. Visco włączy się dopiero po jakimś czasie, gdy gorąca ciecz zostanie przepchnięta przez cały układ dodając gazu. OK. Idę spać, jutro trzeba wstać, yyy, tj. dzisiaj przed 7 Dobrej nocy! kolego a nie dodawal ktos kiedys do twojego auta tych srodkow cud do uszczelniania chlodnic ? moze sprobuj wyplukac uklad srodkiem do czyszczenia chlodnic napewno nie zaszkodzi a moze pomoze poprawi sie obieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #651 Napisano 14 Kwietnia 2010 Panowie mam problem z temperaturą w audi a4 po wymianie termostatu, wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku), przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza, ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod, teraz wyczyscilem styki w kostce i go podpiąłem, niestety nie załącza się. Zmierzyłem równiez temp plynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym, wynosiła 80st a na klimatroniku pokazywało 96.. Układ odpowietrzylem, termostat wahlera, dolny wąz chłodnicy robi się letni. Gdy stoje w korku temp rosnie nawet do 105st, po przytrzymaniu przez chwilę na np 3k obrotow temperatura bardzo szybko spada o kilka stopni. Co mi drodzy koledzy poradzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #652 Napisano 14 Kwietnia 2010 czyli trafilem ? nie ciesze sie przykro mi mam nadzieje ze tylko pompa do wymiany i nic wiecej ? dokładnie, przyznał bym punkt ale nigdy nie mogę dojść gdzie sie to przyznaje;) wszystko wskazuję na pompę, gdyż grzanie silnika nastąpiło nagle, jechałem w trasie kiladziesiat km dosyc szybko i nic, później ruszyłem znów i zaczęło się grzanie, gdzie nigdy przez 178 tyś km wskazówka powyżej 90 stopni nie wychyliła się, no cóż na piątek jestem ustawiony na wymianę amortyzatorów, rozrządu + pompy oraz płynów, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #653 Napisano 14 Kwietnia 2010 tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #654 Napisano 15 Kwietnia 2010 tutaj: normalnie to ja widze ale na twojej miniaturce troszke slabo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #655 Napisano 15 Kwietnia 2010 To ja Wam pomogę Łapka z napisem THANKS Stawiacie piwo za to Ok,EOT pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #656 Napisano 15 Kwietnia 2010 To ja Wam pomogę Łapka z napisem THANKS Stawiacie piwo za to Ok,EOT pozdrawiam e tam dla tych lapek nie pomagam bardziej sie ciesze ze udalo mi sie trafic z diagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #657 Napisano 15 Kwietnia 2010 Zmieniałem na VB standart, cały czas używam Tech Two i na tej skórce nie było tego;) było też, jakoś tego nie zauważałem:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #658 Napisano 15 Kwietnia 2010 Do TW185: masz dokładnie to samo co ja. U mnie jeszcze nie ma 105st, maks widziałem 102, ale jadąc pod górkę, w korku mam 98-99, z klimą 1-2 więcej. I nie ma rozwiązania... hmm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #659 Napisano 15 Kwietnia 2010 normalnie to ja widze ale na twojej miniaturce troszke slabo Bo miniaturkę się klika żeby powiększyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #660 Napisano 3 Maja 2010 (edytowane) Koledzy mam pytanko! Jadę wczoraj ponad 300km wieczorem - temperatura na zewnątrz 9 stopni, w kabinie klima ustawiona na 21 stopni - zerkam na wskazówkę temperatury silnika a tam ok. 70 stopni. Sprawdzałem go kilka dni temu na VAG-u (brak błędów). Jak myślicie, czy to podgrzewanie kabiny do 21 stopni mogło go aż tak schłodzić. Wcześniej silnik w trakcie jazdy nawet na krótkich dystansach pokazywał ok. 90 stopni. Zastanawiam się czy mam szukać nowego termostatu czy to normalne? Pozdrawiam. 31.5.2010r. Koledzy już po wymianie - termostat Wahler, trzyma 90 stopni jak trzeba. Edytowane 31 Maja 2010 przez rycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach