Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Czytaj proszę dokładniej. Napisałem, że pompa była wymieniana parę tygodni temu (panowie z serwisu Seata - u mnie na miejscu w Głogowie - podobnie myśleli, że to słaby obieg). Ponadto pompa wraz z rozrządem była wymieniana przy 180tys. km (obecnie 210tys), teraz była wymieniana ponownie (w ramach gwarancji, choć nie byli pewni czy to ona, i dali ma darmowy, już 3 termostat) przy 208tys.

 

Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz.

 

Visco włączy się dopiero po jakimś czasie, gdy gorąca ciecz zostanie przepchnięta przez cały układ dodając gazu.

 

OK. Idę spać, jutro trzeba wstać, yyy, tj. dzisiaj przed 7 :)

 

Dobrej nocy!

Edytowane przez ideally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz.

problem z obiegiem jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja już nie wiem co u mnie z tą temp., jutro bardziej to obadam, bo dziś już nie było czasu,

ale coś mi ten wentylator nie daję spokoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam to samo, szczególnie przy dodaniu gazu na drugim biegu, ale to podkreślam rzadkość

 

termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy

jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala?

sprawdzę jeszcze jutro wiatrak od chłodnicy, bo coś go dziś nie słyszałem na postoju, zazwyczaj po mocnym nagrzaniu chodził z parę minut.

moze masz walniety termostat nie otwiera sie do konca pisales tez ze ze miales poziom plynu ponizej minimum moze ci sie zapowietrzyl uklad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież już kilka razy pisał, że już ma trzeci termostat:

termostaty (jak już pisałem wcześniej) wymieniane (mam już trzeci). Jeden Vernet, później vw group, a teraz oryginał vw/audi z aso vw, wymiana w samym aso wraz z pompą wody. Błędów czujników nie ma, bo też o tym myśleli. Termostaty były (dwa pierwsze) gotowane w wodzie i sprawdzane ich temp. otwarcia - równe 87,3st. Mam dwa dobre, może ktoś chce :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No przecież już kilka razy pisał, że już ma trzeci termostat:

wotek nie wymienial:wsciekly

 

termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy

jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie szukacie dziury w całym i chyba macie za dużo pieniędzy.

Temperatura cieczy jest za wysoka wtedy jak wskazówka pójdzie na czerwone pole i na wyświetlaczu pojawi się STOP oraz w czasie jazdy będzie na zegarze migać lampka temp. a jeszcze trzykrotny sygnał dźwiękowy. Wtedy pasek na hol i do warsztatu.

Dla poprawy obiegu płynu okresowo odpowietrzyć układ [ samoodpowietrzanie w starszych pojazdach jest zawodne]

Edytowane przez mirek-pas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wotek nie wymienial:wsciekly

 

termostat mam sprawny, bo gdyby nie był to główny, wąż byłby zimy

jestem przed wymianą pompy wody, może ona coś nawala?

 

 

Faktycznie-przepraszam:doh

 

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:36 ----------

 

Panowie szukacie dziury w całym i chyba macie za dużo pieniędzy.

Temperatura cieczy jest za wysoka wtedy jak wskazówka pójdzie na czerwone pole i na wyświetlaczu pojawi się STOP oraz w czasie jazdy będzie na zegarze migać lampka temp. a jeszcze trzykrotny sygnał dźwiękowy. Wtedy pasek na hol i do warsztatu.

Dla poprawy obiegu płynu okresowo odpowietrzyć układ [ samoodpowietrznie w starszych pojazdach jest zawodne]

 

Może i szukają, ale chyba lepiej sprawdzić o co chodzi i mieć pewność, że wszystko jest w porządku, aniżeli jeździć, aż padnie jak proponujesz...Tylko, że wtedy to już za późno i raczej zaboli po kieszeni. No ale każdy ma swoje podejście do sprawy, ja jednak wolę mieć pewność co do kondycji mojego auta, dzięki temu bez obaw wsiadam i jadę 1700km....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie nastąpił całkowity brak obiegu cieczy, pompa wodna padła 4 dni przed planowaną wymianą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no u mnie nastąpił całkowity brak obiegu cieczy, pompa wodna padła 4 dni przed planowaną wymianą.
czyli trafilem ? nie ciesze sie przykro mi mam nadzieje ze tylko pompa do wymiany i nic wiecej ?

 

---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

 

Czytaj proszę dokładniej. Napisałem, że pompa była wymieniana parę tygodni temu (panowie z serwisu Seata - u mnie na miejscu w Głogowie - podobnie myśleli, że to słaby obieg). Ponadto pompa wraz z rozrządem była wymieniana przy 180tys. km (obecnie 210tys), teraz była wymieniana ponownie (w ramach gwarancji, choć nie byli pewni czy to ona, i dali ma darmowy, już 3 termostat) przy 208tys.

 

Poza tym, gdy się dodaje na luzie gazu temperatura od razu maleje o parę stopni, a po minucie nawet o 6-8st. Powraca do wysokiej, gdy tylko puszczę gaz.

 

Visco włączy się dopiero po jakimś czasie, gdy gorąca ciecz zostanie przepchnięta przez cały układ dodając gazu.

 

OK. Idę spać, jutro trzeba wstać, yyy, tj. dzisiaj przed 7 :)

 

Dobrej nocy!

kolego a nie dodawal ktos kiedys do twojego auta tych srodkow cud do uszczelniania chlodnic ? moze sprobuj wyplukac uklad srodkiem do czyszczenia chlodnic napewno nie zaszkodzi a moze pomoze poprawi sie obieg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z temperaturą w audi a4 po wymianie termostatu, wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku), przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza, ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod, teraz wyczyscilem styki w kostce i go podpiąłem, niestety nie załącza się. Zmierzyłem równiez temp plynu chłodniczego w zbiorniku wyrownawczym, wynosiła 80st a na klimatroniku pokazywało 96.. Układ odpowietrzylem, termostat wahlera, dolny wąz chłodnicy robi się letni. Gdy stoje w korku temp rosnie nawet do 105st, po przytrzymaniu przez chwilę na np 3k obrotow temperatura bardzo szybko spada o kilka stopni. Co mi drodzy koledzy poradzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli trafilem ? nie ciesze sie przykro mi mam nadzieje ze tylko pompa do wymiany i nic wiecej ?

dokładnie, przyznał bym punkt ale nigdy nie mogę dojść gdzie sie to przyznaje;)

wszystko wskazuję na pompę, gdyż grzanie silnika nastąpiło nagle, jechałem w trasie kiladziesiat km dosyc szybko i nic, później ruszyłem znów i zaczęło się grzanie, gdzie nigdy przez 178 tyś km wskazówka powyżej 90 stopni nie wychyliła się,

 

no cóż na piątek jestem ustawiony na wymianę amortyzatorów, rozrządu + pompy oraz płynów,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj:

untitled3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tutaj:
normalnie to ja widze ale na twojej miniaturce troszke slabo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja Wam pomogę :lol Łapka z napisem THANKS :) Stawiacie piwo za to :) Ok,EOT pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja Wam pomogę :lol Łapka z napisem THANKS :) Stawiacie piwo za to :) Ok,EOT pozdrawiam
e tam dla tych lapek nie pomagam bardziej sie ciesze ze udalo mi sie trafic z diagnoza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem na VB standart, cały czas używam Tech Two i na tej skórce nie było tego;)

było też, jakoś tego nie zauważałem:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Do TW185:

 

masz dokładnie to samo co ja. U mnie jeszcze nie ma 105st, maks widziałem 102, ale jadąc pod górkę, w korku mam 98-99, z klimą 1-2 więcej. I nie ma rozwiązania... hmm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
normalnie to ja widze ale na twojej miniaturce troszke slabo :)

Bo miniaturkę się klika żeby powiększyć :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko! Jadę wczoraj ponad 300km wieczorem - temperatura na zewnątrz 9 stopni, w kabinie klima ustawiona na 21 stopni - zerkam na wskazówkę temperatury silnika a tam ok. 70 stopni. Sprawdzałem go kilka dni temu na VAG-u (brak błędów). Jak myślicie, czy to podgrzewanie kabiny do 21 stopni mogło go aż tak schłodzić. Wcześniej silnik w trakcie jazdy nawet na krótkich dystansach pokazywał ok. 90 stopni. Zastanawiam się czy mam szukać nowego termostatu czy to normalne? Pozdrawiam.

 

31.5.2010r.

Koledzy już po wymianie - termostat Wahler, trzyma 90 stopni jak trzeba.

Edytowane przez rycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności