Jericho Zgłoś #1061 Napisano 23 Stycznia 2012 Koledzy a ja mam pytanie odnoscie szybkosci nagrzewania sie u was autka (silnika). Ile czasu przy obecnych temp. (ok. 0 do -2) wam sie nagrzewa? Ostatnio zamontowalem gaz w pasku i 30stopni mi czesto lapie po ponad 5min (w trasie, a mistrz z gazowni cos mamrotal ze 2-3 min powinien max lapac te 30 stopni) fakt ze od 30 do 90 nagrzewa sie w +/- 30-60sec. O kuzwa to chyba ja mam cos skopane Bo u mnie 90C to przy temp. zewn. 0C mam po ok 5-7km na zegarach, a faktycznie po 10km na VAGu.30C mam po ok 1,5-2 min. Opalam auto, popracuje z 20-30sek, wyjezdam z osiedla 300m, staje na swiatlach i cyk sie wlacza LPG Pokonuje kolejne 3km z czasami z jednym postojem na swiatlach i max mam 60-70C. Ogrzewanie zawsze na 18C i pierwszy stopien nawiewu. Ostatnio zrobilem mala przerobke w ukl. chlodzenia - ograniczylem przeplyw przewodu odpowietrzajacego do zbiorniczka i jest lekka poprawa w szybkosci nagrzewania, ale nadal niezadowalajaca w porownaniu do innych aut z 1.8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #1062 Napisano 24 Stycznia 2012 to przyczyna tego ze tak dlugo lapie mi te 30stopni moze byc czujnik g2/62 ? Bo termostat mam nowy marki vernet (sprzedawca go zachwalal) ps. mi jak mowilem te 30stopni lapie przy tych temp zawsze po ok. 5 min (no zdaza sie ze troche dluzej, ale z reguly jest to ciut ponad 5 min jazdy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1063 Napisano 24 Stycznia 2012 Bo termostat mam nowy marki vernet (sprzedawca go zachwalal) Gorszego już chyba by się nie dało kupić niestety... ---------- Dodano o 22:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:27 ---------- Co egzemplarz to zupełnie inne parametry-lata świetlne od prawidłowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #1064 Napisano 24 Stycznia 2012 Bo termostat mam nowy marki vernet (sprzedawca go zachwalal) Sprzedawcy dobrze z oczu patrzyło Kolego??Ori,bądź Wahler i tyleż w tematyce termostatów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dorocha112 Zgłoś #1065 Napisano 24 Stycznia 2012 Koledzy mam pytanie odnośnie temperatury> Mam Passata B5 1.8 20v , od pewnego czasu ( a prawdopodobnie od wymiany płynu chodzącego ) kiedy mam włączony nawiew ( nieważne czy klima czy nie ) to nie dogrzewa mi się silnik. Kiedy wyłączę całkowicie dmuchawę silnik łapie normalną temperaturę. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1066 Napisano 24 Stycznia 2012 Sprzedawcy dobrze z oczu patrzyło Kolego??Ori,bądź Wahler i tyleż w tematyce termostatów... Chyba coś Ci się źle zacytowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1067 Napisano 25 Stycznia 2012 :wmorde:wmorde Koledzy mam pytanie odnośnie temperatury> Mam Passata B5 1.8 20v , od pewnego czasu ( a prawdopodobnie od wymiany płynu chodzącego ) kiedy mam włączony nawiew ( nieważne czy klima czy nie ) to nie dogrzewa mi się silnik. Kiedy wyłączę całkowicie dmuchawę silnik łapie normalną temperaturę. Proszę o pomoc. Przeczytaj temat od poczatku. Odpowiedz juz padla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xdamos Zgłoś #1068 Napisano 18 Maja 2012 Witam posiadam Passata B5 1.8 20v i podczas jazdy miejskiej na krótkich dystansach wszystko jest ok samochód nagrzewa się do 90* i trzyma niestety przy dłuższej trasie podczas szybkiej jazdy autostradą temperatura spada do zera czasami wskoczy by znowu spaść do zera i tu pytanie czy obstawiać termostat czy któryś z czujników szwankuje ? od czego zabrać się za sprawdzanie jakieś rady ? jeżeli się powtarzam to z góry przepraszam .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeelazny Zgłoś #1069 Napisano 18 Maja 2012 Sprawdzałeś wtyczkę pod zbiorniczkiem wyrównawczym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1070 Napisano 18 Maja 2012 Witam posiadam Passata B5 1.8 20v i podczas jazdy miejskiej na krótkich dystansach wszystko jest ok samochód nagrzewa się do 90* i trzyma niestety przy dłuższej trasie podczas szybkiej jazdy autostradą temperatura spada do zera czasami wskoczy by znowu spaść do zera i tu pytanie czy obstawiać termostat czy któryś z czujników szwankuje ? od czego zabrać się za sprawdzanie jakieś rady ?jeżeli się powtarzam to z góry przepraszam .. Raczej czujnik Sprawdzałeś wtyczkę pod zbiorniczkiem wyrównawczym? Wtyczka pod zbiorniczkiem jest od sygnalizacji braku płynu chłodzącego a do temp. nic nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xdamos Zgłoś #1071 Napisano 18 Maja 2012 (edytowane) Raczej czujnik mówimy o Czujniku temperatury G62 i G17? mam dodatkowe pytanie wiem że nie jest to temat właściwy ale gdyby ktoś mógł mi powiedzieć co to jest dokładnie na tym zdjęciu ? gdyż wydaje dziwne cyk cyk cyk, i może wskazał temat na forum gdzie o tym szukać ? dziękuje z góry !!!! Edytowane 18 Maja 2012 przez xdamos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1072 Napisano 18 Maja 2012 mówimy o Czujniku temperatury G62 i G17? tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #1073 Napisano 18 Maja 2012 U mnie 90' stopni mam po około 7 km jadac srednio 80-110 km/h , odpalam autko i od razu wyjeżdzam na drogę i jadę..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1074 Napisano 18 Maja 2012 (edytowane) co to jest dokładnie na tym zdjęciu Najprosciej to spisac nr z czesci i wrzucic w wujka google. Znajduje sie przy obudowie filtra powietrza. Sluzy to do odpowietrzenia zbiornika paliwa z opar spalin, czy jakos tak. Przy porannym odpaleniu halasuje przez jakies 30sek. Edytowane 19 Maja 2012 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xdamos Zgłoś #1075 Napisano 19 Maja 2012 Najprosciej to spisac nr z czesci i wrzucic w wujka google. Znajduje sie przy obudowie filtra powietrza. Sluzy to do odpowietrzenia zbiano ornika paliwa z opar spalin, czy jakos tak. Przy porannym odpaleniu halasuje przez jakies 30sek. Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pecu Zgłoś #1076 Napisano 28 Maja 2012 Przepraszam ze podpinam sie pod temat ale moj pasek to zalamka. Ciagle cos sie dzieje i teraz ta temperatura. Samochod chodzil super do przedwczoraj a dzis zauwazylem ze temperatura silnika nie rosnie podczas jazdy. Zegar pokazuje 60 st. chlodnica jest zimna, zbiorniczek tez a silnik jest goracy chociaz wyswietlacz pokazuje 60 st. Zeby troche schlodzic wlaczylem ogrzewanie i otworzylem okna a z nawiewow lecialo gorace powietrze. Pomozcie, prosze. Podejrzewam pompe lub termostat. Gorny waz goracy od silnika ale nie od chlodnicy. Dolny zimny, zbiornik zimny a temp 60st. Co robic? Pomozcie. Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1077 Napisano 28 Maja 2012 Na początek odczyt temperatury VAG'em, podmiana czujnika temperatury i wymiana termostatu. Można także zrobić VAG'em test zegarów czy wskaźnik działa. Sądząc po opisie stawiam na termostat. Jeśli płyn się nie gotował i jego poziom jest OK, to z nawiewów zawsze będzie leciało gorące powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #1078 Napisano 28 Maja 2012 u mnie w ogóle dziwota, sprawdzając na vagu temperature zewnętrzną przed odpaleniem auta...wlasciwie idealnie ponad 20 C. A na wyswietlaczu CAN i climatronic skacze, albo -3 nagle na plusie potem na minusie i czasem dobrze... a temperatura silnika wlasciwie na ideal , i na vagu i samochodzie 90-91 C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1079 Napisano 29 Maja 2012 u mnie w ogóle dziwota, sprawdzając na vagu temperature zewnętrzną przed odpaleniem auta...wlasciwie idealnie ponad 20 C. A na wyswietlaczu CAN i climatronic skacze, albo -3 nagle na plusie potem na minusie i czasem dobrze... a temperatura silnika wlasciwie na ideal , i na vagu i samochodzie 90-91 C Bo to sa dwa rozne czujniki. Prawdopodobnie padl ci czujnik temp. zewn., ten co znajduje sie na dole przed chlodnica. Na poczatek rozlaczyc wtyczke, przeczyscic styki i podlaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #1080 Napisano 29 Maja 2012 Oczywiście wiem, że to są dwa różne czujniki,lecz ciekawe czemu na vagu pokazuje dobrze a w pasku juz nie ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach