Skocz do zawartości
marekg

Trzeszczące plastiki

Rekomendowane odpowiedzi

i zapytałe o te słynne trzeszczące plastiki.

Znajomy ma to samo(plaga :[ )

Jednak prawdą jest to co kiedyś napisał

hha, "nie kupuj samochodu z początku i z końca produkcji" :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki

Hej, mam Paska od niedawna, 170km tdi kombi, zrobione 7tys km, auto od dwoch miesiecy i,,,,, fatalnie trzeszczy!! auto za taką kasę a jesli chodzi o wyciszenie, (czyt plastiki) to po prostu porażka, moja kobieta dostaje białej gorączki jak nim jedziemy, to już moja MeganeII trzyletnia przy tym passacie to cichutka lalunia!!

 

VW zrobil kichę jesli chodzi o plastiki i to okrutną!

 

odrazu pierwszego dnia juz slyszalem pykanie w desce rozdzielczej, po tygodniu masakryczne napierrrrdzielanie/pykanie/trzaski z schowka przed pasażerem! pozniej zaczela konsola wokol nawigacji pykac jak glupia, pojechalem do ASO i,,,, ZROBILI !!! cichutko jak makiem zasial,,,, lecz po tygodniu znowu sie zaczeło, powoli powoli teraz już wszystko napierdziela! cos w slupkach, konsola glowna, kolo zegarów, drzwi pasażera z przodu, no po prostu cyrk, jak w starym żuku!

 

bylem już w ASO po raz drugi z tym ale prosili kilka godzin na to nie mialem czasu wiec przełożyłem wizytę,,,,, niestety nie sądzę że to usuną na stałe, po prostu TEN TYP TAK MA :( przykre ale prawdziwe.

 

Auto oprócz tych trzasków rodem z żuka jest R E W E L A C Y J N E, zamiata fatalnie, skrzynia DSG demonicznie boska!!!! fotele przepiękne i rewelacyjnie wygodne, no i bardzo ładne w środku na każdym robi wrażenie, ale te trzaski,,,, PORAŻKA !!

 

ja serio myśle już o tym żeby go sprzedac bo to coraz gorzej napierrrdziela i nie sądzę że to naprawią na dobre, za dużo tego i za duzo osob ma ten problem, wiosek jeden, nie daja sobie z tym rady.

 

Najlepsze jest to że czasem jest taki dzień że nic, dosłownie cisza jak makiem zasiał, innym razem, aż włosy z głowy rwę i to na tej samej trasie, żeby nie było że to wina drogi.

 

na tą chwile jedyne co zauważyłem to że gdy się auto nagrzeje to zaczyna się mocna zabawa, przy średniej temperaturze jak jest tak z 15-20stopni jest ok, no i przy małych prędkościach i łagodniej jeździe jest znośnie, a jak zaczynam leciec ponad 140 to juz orkiestra napierrr......la. albo jak ostro przyspieszasz i hamujesz to samo, wniosek dla mnie jest taki że auto ma mało sztywną konstrukcję, co oczywiste Kombi bedzie zawsze bardziej trzeszczec, bo jest duzo mniej sztywne do sedana, mocno odczuwa obciązenia i stąd ten syf, miałem zamiast Pasata brac bmw3, co prawda dużo słabiej wyposażone, w porownaniu z paskiem malutkie, ale tam byłby pewnik ciszy na pokładzie, zaczynam żałowac czasem ze wziolem paska niestety.

 

Na jezdzie probnej tez Passat pykal, pytam kolesia czy tak kazdy ma, on ze nie nie i w ogole to tutaj jest ten probel bo wymeiniali okleinę, czy te plastiki aluminiowe na drewniana i kolo co to robil zalozyl zle spinki, za to powinien dostac w pape, gdyby mi powiedzial ze tak jest to jakis tam problem, nie wziąlbym bo strasznie zwracam na to uwagę, a moja kobieta to już ma szajbę na tym punkcie, jezdzimy teraz paskiem zawsze z mocno podgloszona muzą :) do doopy panowie z plastikami, auto jak juz pisalem od strony foteli, wnętrza, silnika skrzyni reewelacja, bo zawieszenie to ok ale bez rewelki, ale zeby w aucie za ponad 140tys tak napierrrdzielaly plastiki to troszke bardzo hańba i jak dla mnie nie do przyjęcia.

 

a spędzac co miesiac 3h w ASO zeby mi spinki wymianiali wszystkie na nowe (bo to zrobili za pierwszym razem i poskutkowalo, na tydzień :P) i smarowali wszystko smarem a po tygodniu to samo to sorry ale dziekuję.

 

To moj pierwszy VW i mam mocno mieszane uczucia, z jednej strony chwalę i wynosze pod niebiosa z drugiej, niby maly problem a jednak, przy takiej cenie auta to dla mnie nie do przyjęcia!!

 

dla mnie na to jest jeden sposob, zgadac sie w 10 osob i jednocześnie w kolektywie (hahaha) uderzyc do VW do centrali z tym problemem! Moze wtedy sie za to porzadnie wezma bo pojedynczego klienta w jakimkolwiem ASO beda tam co miesiac odsylac i witac po chwili z tym samym problemem.

 

 

Pozdro i spokojnych nerwow bo będą wam potrzebne.

A ja się szukuję na centralę VW na Polskę z tym problemem. A jak nie sprzedaję tą orkiestrę i już nigdy nie kupię VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

piki, poproś swoje dziecko, żeby poprawiło błędy w twoim poście - tego sie czytać nie da! :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki
piki, poproś swoje dziecko, żeby poprawiło błędy w twoim poście - tego sie czytać nie da! :krzeslem:

 

nie mam dzieci biedrona i juz poprawilem co tam zauważyłem, ups. jak szybko pisze to potrafię hita zrobi, niestety Word mnie rozpuscił

 

a błędy klawiaturowe (nei mówię o ortografach) przy szybkim pisaniu to standard,

 

no i jak już pisałem coś tam poprawiłem, a Passat jak trzeszczał tak trzeszczy, nic nie dał twój post :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym reklamował,u mnie w B5 nie trzeszczą ale się łamią ,wyłamały mi się mocowania deski,skrytki itd auto od nowości u mnie,chyba kolor beżowy jest poprostu dodupy bo się kruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Castor1495

Niestety potwierdzam - sedan z września 2006, 2.0 TFSI, Highline - trzeszczy w konsoli środkowej i w okolicach schowka po prawej stronie. Zawsze na dziurach i nierównościach. Jeszcze nie zgłaszałem, ale zrobię to w przyszłym tygodniu. Dźwięk co najmniej żenujący - jedziesz furskiem zwalającym z nóg na pierwszy rzut oka, a po 15 km pytają Cię, czy to składak i czy bardzo był bity, bo nikt nie wierzy, że VW mogło wypuścić coś takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie wszyscy jest na to najprostrzy patent na świecie za parę zł.

 

Przed przykręceniem elementu do elementu nakleić kawałek taśmy izolacyjnej materiałowej (parcianej) natomiast na elementy pracujące taśmę zamszową i jest cisza jak w grobie.

 

jedną rolką za 5 zł wyciszyłem pół miasta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Thommas

Kwestia trzasków, pisków, itp. niemiłych dźwięków w Passatach B6 jest bardzo szeroko opisywana na forach zagranicznych.

 

Link do vwvortex dot. trzasków w słupkach bocznych (w jęz. Shakespeare'a) ;) :

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2788655

 

Podobno w Niemczech już pracują nad jakimś ulepszeniem, które zlikwiduje te żenujące trzaski w bryce za ponad 100 kawałków - tylko nie wiem, czy także te w drzwiach, desce i siedzeniach... :zdegustowany:

 

Co do pomysłu Marka dot. użycia taśmy izolacyjnej, to może być niezły, tylko nie wiem, czy zawsze zadziała - piki pisał coś o wymianie spinek, więc nie wiem, czy te elementy są mocowane tylko na spinki, a nie na wkręty/śruby? Wtedy byłby chyba problem z taśmą, no bo spinek chyba nie da się okleić?...

 

Ja tydzień temu zamówiłem B6 z silnikiem benzynowym w sedanie - ma iść do produkcji i być w Polsce w styczniu. Mam nadzieję, że Niemcy do tego czasu wiedzą już jak zrobić "cichego" paska... :niepewny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tmpiotrowscy

No przyznaje, że ostatnio jeździłem Paskiem po bruku podczas jazdy testowej no i niestety a coś sobie stukało w desce rozdzielczej, a samochód miał ok 500km. Natomiast silnik 170KM rewelacyjny. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Thommas

Chciałbym zapytać wszystkich właścicieli B6 - jak tam problemy z trzeszczącymi plastikami? Udało się je rozwiązać - przez serwis albo we własnym zakresie? Ktoś skorzystał z pomysłu Marka z taśmą izolacyjną?

 

Odwiedzam amerykański vwvortex i niestety stwierdzam, że tam wciąż ten problem nie został rozwiązany i dotyczy to take niedawno odebranych modeli - czyżby VW nie wiedział, jak sobie z tym poradzić? ... :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bart1976

WITAM

U MNIE JAK NA RAZIE SPOKÓJ, MIMO ŻE CODZIENNIE JEŻDŻĘ PO PÓŁPOLNEJ DRODZE 3 KILOMETRY I NIC NIE TRZESZCZY, PASEK MOICH RODZICÓW MA 14 TYS. KM I TEŻ JEST ZUPEŁNY SPOKÓJ A JEŻDŻĄ PO TERENACH ZNACZNIE GORSZYCH NIŻ JA. JESTEM BARDZO CIEKAWY OD CZEGO TE TRZASKI ZALEŻĄ - WERSJA WYPOSAŻENIA, LINIA W FABRYCE ??? MY MAMY COMFORTLINY 2.0 TDI.

JAK NA RAZIE NAJBARDZIEJ WKURZAJĄ OCIERAJĄCE PRZEDNIE CHLAPACZE, ZWŁASZCZA PO WYMIANIE OPON NA ZIMÓWKI :kwasny:

A POZA TYM SAMA RADOŚĆ :evil:

 

//większych liter sie nie dało? - jedrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie jak na razie spokoj nic nie trzeszczy. (500 km)

Ale dzisiaj znalazlem srubke na przednim dywaniku (mala czarna na imbusik)

Stawiam ze wypadla mi gdzies ze schowka pasażera.

Bede lookal wieczorem skad :evil:

 

TC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sulim

U mnie jest to samo :zalamany: Samochód ma przejechane dopiero 600 km, a juz stuka i trzeszczy coś w okolicy schowka :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bori
W piątek odebrałem VARIANTA 20.TDI 170KM i trzeszczy mi w środku od nowości ... prawdopodobnie w okolicy obu słupków bocznych ...

 

Miał ktoś podobne doznania ? :[

 

W lipcu tego roku odebrałem passata 250KM V6 3.2l i mam dokładnie to samo. Mam otwierany dach myślałem, że może to od tego. Powiedz czy też masz otwierany dach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki
W piątek odebrałem VARIANTA 20.TDI 170KM i trzeszczy mi w środku od nowości ... prawdopodobnie w okolicy obu słupków bocznych ...

 

Miał ktoś podobne doznania ? :[

 

W lipcu tego roku odebrałem passata 250KM V6 3.2l i mam dokładnie to samo. Mam otwierany dach myślałem, że może to od tego. Powiedz czy też masz otwierany dach.

 

nie to nie ma nic wspolnego z otwieranym dachem.

 

ja akurat sadzilem ze ma to zwiazek z nawigacja, ktorej ekran jest ciezki i na wybojach wywoluje wieksze przeciazenia plastikow i stad sie bierze skrzypienie trzaski pykanie, sadzilem tez chwie ze to moze kombi jako mniej sztywna konstrukcja od sedana jest przyczyna, niestety, kazdy passat tak ma, no moze nie kazdy ale i ze zwyklym radiem i sedan i bez szyberdachu i z, po prostu jakies mocowania czy cos jest, moze jakis material jest do dupy i chyba bedzie sie trzeba do tego przyzwyczaic :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bori
ja akurat sadzilem ze ma to zwiazek z nawigacja

 

Nie wiem czy masz drewno przy nawigacji czy aluminium. Bo od początku 2006 roku nie ma już w środkowej konsoli do wyboru drewna. Ja podejrzewam, że to „drewno” tak trzeszczało, że je wycofali. Najpierw byłem zły, że go brak ale jak potem usłyszałem to trzeszczenie przy desce rozdzielczej gdzie jest go mało to złość mi przeszła, że gdzie indziej mam aluminium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki

 

mam aluminium

 

na marginesie w vw nie ma drewna, jest plastik imitujacy drewno co dla mnie jest mega obciachem, straszliwie mi sie nie podoba plastik w aucie udajacy drewno, nawet dwa dni przed odbiorem auta w panice dzwonilem do dealera ob skladajac zamowienie zapomnialem powiedziec ze nie chce drewnopodobnych cudaków w aucie i ze chce aluminiowe i jesli jest plastikowedrewno to zeby mi koniecznie wymienili bo nie odbiore auta :-D na szczescie byl aluminium, chociaz to tez chyba nie aluminium a plastik :-D

 

a juz najgorsze co moze byc to polaczenieu ktore najczesciej serwuje vw w passatach, u gory pasek drewna na konsoli aluminium, gdzie tu ręce i nogi ? jak juz "drewno" to "drewno" a nie troche tego troche tamtego ehhh.

 

ale o gustach sie nie dyskutuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W piątek odebrałem VARIANTA 20.TDI 170KM i trzeszczy mi w środku od nowości ... prawdopodobnie w okolicy obu słupków bocznych ...

 

Miał ktoś podobne doznania ? :[

 

W lipcu tego roku odebrałem passata 250KM V6 3.2l i mam dokładnie to samo. Mam otwierany dach myślałem, że może to od tego. Powiedz czy też masz otwierany dach.

 

Tak mam szyberdach z bateriami słonecznymi ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bori
Tak mam szyberdach z bateriami słonecznymi ...

 

mam taki sam szyberdach więc może ma z tym związek ??? trzeba by sprawdzić u innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Thommas

Obawiam się, że to jednak problem ze spawami na złączeniach słupków z dachem - wklejałem w tym wątku link do portalu w US, gdzie jest to szeroko opisywane. Podobno w Stanach serwisy VW wstrzykują w złączenie słupków z dachem jakąś piankę, która likwiduje lub co najmniej znacząco zmniejsza te dźwięki...

 

Sam się boję co do mnie trafi :niepewny:

Najwidoczniej jest problem z którąś z lini produkcyjnych, bo nie wszystkie Passaty trzeszczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności