vwtdi90 Zgłoś #421 Napisano 27 Września 2016 Ucho do holowania zasloniete?Halogeny sie mieszczą? Halogeny bez problemu się mieszczą Co z uchem przecież Passaty się nie psują odpukać zdejmuję opaskę i mam dostęp do ucha :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #422 Napisano 28 Września 2016 Ale czasem kogos trzeba wyciągnąć Tak... przodem już holowalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #423 Napisano 30 Września 2016 Przeraża mnie trochę to wyjście z turbo... Przecież w oryginale rura "S" jest po to, by pracowała gdy silnik się przestawia podczas jazdy góra - dół...A tu zero amortyzacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #424 Napisano 30 Września 2016 U mnie jest ten wąż od turbiny S podłączony jest do tej rury. - - - - - aktualizacja - - - - - Jak będę na podnośniku zrobię fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #425 Napisano 1 Października 2016 Cześć Vwtdi90 skąd zdobyłeś te rury metalowe i niebieskie . Podoba mi sie ten pomysł z ic od audi a5. Tylko brak opisu co gdzie zdobyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #426 Napisano 1 Października 2016 CześćVwtdi90 skąd zdobyłeś te rury metalowe i niebieskie . Podoba mi sie ten pomysł z ic od audi a5. Tylko brak opisu co gdzie zdobyłeś. Fmic Allegro Ori Behr Silikony Fmic.pl Rury część zamawiałem i spawanie trochę mi zostało po wydechu ala W8 Opaski fmic.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #427 Napisano 1 Października 2016 Jak jest możliwość to zrób duzo zdjęć bo chcebzrobic taki projekt jak Ty masz podoba mi sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #428 Napisano 21 Grudnia 2016 Wrzuciłrm turbinę BRD, kat poszedł out i teraz czas na korektę ale jeszcze myślę o fmic. I pytanie... fmic'a robić przed czy może być po korekcie softu? Jego obecność/nieobecność będzie miała jakiś wpływ na strojenie i wynik hamowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1803 Zgłoś #429 Napisano 22 Grudnia 2016 Wrzuciłrm turbinę BRD, kat poszedł out i teraz czas na korektę ale jeszcze myślę o fmic.I pytanie... fmic'a robić przed czy może być po korekcie softu? Jego obecność/nieobecność będzie miała jakiś wpływ na strojenie i wynik hamowania? Oczywiście, że strojenie po montażu fmic-a. Gdyby obecność fmic-a nie miała wpływu, to chyba nie było by sensu go montować. Ori intercoler nie poradzi sobie z schładzaniem takiej ilości powietrza jaką będzie pompowało BRD, a co za tym idzie nie wykorzystasz potencjału turbiny i nie osiągniesz pożądanej ilości kuni, korekta w Twoim przypadku bez zamontowanego fmica da może 170- 180 ps max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #430 Napisano 22 Grudnia 2016 Wrzuciłrm turbinę BRD, kat poszedł out i teraz czas na korektę ale jeszcze myślę o fmic.I pytanie... fmic'a robić przed czy może być po korekcie softu? Jego obecność/nieobecność będzie miała jakiś wpływ na strojenie i wynik hamowania? Możesz spokojnie jechać wystroić auto bez ic. Obecnie jest na tyle zimno, że spokojnie tuner wystroi Ci autko na seryjnym ic, powiesz mu, ze docelowo będzie założony fmic. Jak nie założysz to porostu będzie dymił i będzie słabszy jak się zrobi cieplej. Aktualnie FMIC nie da Ci praktycznie nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #431 Napisano 24 Grudnia 2016 Obie wypowiedzi trochę sprzeczne;) Skoro i tak go kiedyś założę to wstrzymam się trochę z korektą i w pierwszej kolejności zmodze dolot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #432 Napisano 7 Kwietnia 2017 witam panowie! Mam pytanie, przyszedł mi zestaw z fmic . pl co w zestawie: IC 700x140x65mm (rdzeń 550x140x65mm); szybkozłączka do turbo 38mm; kolano 135' silikon 51/38mm długość 300mm; kolanko 135' silikon 57/51mm długość 300mm; kolanko 90' silikon 57/51mm długość 300mm; kolanko 113' silikon 51/51mm długość 254mm; kolanko 90' silikon 63/51mm długość 254mm; kolanko 135' alu 51/51 długość 250-300mm; 2x złączka prosta alu 51/51 długość 60-80mm. Co prawda jeszcze tego na żywo nie widziałem tylko na zdjeciach (po za granicą jestem) to zastanawiam się czy tu nie jest za mało części? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #433 Napisano 7 Kwietnia 2017 skoro to dedykowany zestaw to czemu by miało być mało? może porównaj z tym: http://forum.vw-passat.pl/threads/122647-FMIC-AVF-cz%C4%99%C5%9Bci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #434 Napisano 7 Kwietnia 2017 Widziałem właśnie to, przy moich elementach to ja mam połowę z tego Dedykowany, ale chce sie upewnić czy się nie pomylili przy pakowaniu np. fotka podglądowa: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszLDZ Zgłoś #435 Napisano 11 Lipca 2017 Koledzy a czy jest sens zmniejszyc przekrój orurowania z 57 np na 51mm czy nie zawracac sobie głowy tym. Chodzi o jak najmniejsza pojemnosc układu. Cooler to 550x140x65. Rury postaram sie pociagnac w poblizu starych wiec długością pi razy oko bedzie podobnie. Plastikowa rure zostawiam. Auto to b5 afn pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
~mer Zgłoś #436 Napisano 3 Listopada 2017 Dnia 7.04.2017 o 21:37, M@jsteR napisał: Widziałem właśnie to, przy moich elementach to ja mam połowę z tego Dedykowany, ale chce sie upewnić czy się nie pomylili przy pakowaniu np. fotka podglądowa: I jak to kolego u Ciebie podeszło? Aktualnie dostałem od nich podobny zestaw i spoglądam na to, i nie widzę sposobu jak to skomponować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #437 Napisano 3 Listopada 2017 Moim zdaniem? Nie da się, chyba że jakoś z dużym wykorzystaniem starych rur od IC itd. Ale nie mam pojęcia, jak to spasować. Musiałem poobliczać sobie jakie kolanka itd i zamówiłem osobno, jakbym zrobił tak od razu około 700zł i bym miał całość, od turbo po sam kolektor, w alu i silikonie. A tak trochę kasy mi na to poszło. Ale człowiek uczy się na błędach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #438 Napisano 3 Listopada 2017 @M@jsteR to w czym był problem? Zestaw DEDYKOWANY a większość elementów dorabiałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
~mer Zgłoś #439 Napisano 6 Listopada 2017 (edytowane) @jihadDostarczają Ci tylko 5 silikonów, dwa łączniki i jedna dłuższa rurka plus oczywiście obejmy. Taki zestaw dostałem - kwota w stosunku do zawartości wydaje się zawyżona. W mojej opinii zawartość ta nie wystarcza na wykonanie pełnego przelotu od turbo przez IC po wąż dolotowy. Rozmawiałem z przedstawicielem w kontekście w ogóle innego problemu, natomiast na pytanie; czy mają instrukcję, bo imho coś tutaj nie gra - odpowiedział, że dlatego sugerują montaż w warsztacie tuningowym. Dziś mają dosłać właściwą paczkę, zobaczymy co z tego wyjdzie, poprzednia doszła z innym rozmiarem silikonów. EDIT. Zrobiłem symulację, wszystkie elementy zestawu wrzuciłem osobno. No i witki mi opadły. Poprosiłem o podanie części składowych. Za dedykowany zestaw montażowy bez gniazda map sensora - 900zł. Za te same elementy wrzucone osobno - jak widać poniżej 750. Zadałem pytanie o skład takiego zestawu zgodnie z ich rozpiską. Jeżeli się okaże, że wygląda tak jak wygląda - będę zwracał i zamawiał osobno. Być może w innym miejscu.... EDIT2. Zapomniałem o przejściówce z turbo na silikon - 51 lub 38mm, nie pamiętam dokładnie, koszt ten sam -65pln brutto, tyle należy doliczyć do koszyka. To wciąż daje nam kwotę 100pln mniejszą, niż Dedykowany zestaw montażowy. Edytowane 6 Listopada 2017 przez ~mer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #440 Napisano 6 Listopada 2017 @jihad dedykowany to jest tylko z nazwy. Nie dorabiałem, tylko dokupiłem kolanka i silikony, oraz obejmy zeby to poskręcać. Z tego dedykowanego przydał mi się intercooler (wiadomo) i chyba 2 silikony max i 2 obejmy nic więcej. Dlatego podliczając to wszystko osobno wychodzi taniej i masz cały dolot od turbo do kolektora z silikonu i alu, zero oryginału Polecam stronę D1spec taniej trochę niż na FMIC.pl ale nie mówię że to zła firma bo i tak w niej zamawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach