IzzyHool Zgłoś #3521 Napisano 1 Stycznia 2017 Przeglądając ostatnio allegro natrafiłem na zegary z SUPERB I o numerze 3U0920941E lub 3U0920942D oprócz podświetlenia maja to samo co 849(949) lub 847(947)? data produkcji niby od 2002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3522 Napisano 1 Stycznia 2017 Działać będą. Ale będzie problem jak byś chciał zmienić tarcze na passata, bo wsad jest inny i passatowski nie działa na tych zegarkach, a z przerobieniem jakiś problem był. Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #3523 Napisano 1 Stycznia 2017 Ciekawe czy struktura wsadu jest podobna lub identyczna. Edit: doszukalem się wsadu zaraz porownam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3524 Napisano 1 Stycznia 2017 No właśnie jest jakaś inna i był problem z przerobieniem skalowania predkosciomierza. Musiałbyś poszukać, w którymś z tematów licznikowych było to poruszane Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #3525 Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Czy ktoś ogarnął temat samoczynnego resetowania się mfa1 i 2, bo zmieniłem licznik z 3B0920822A na 3B0920829A i właśnie tak się dzieje, raz wcześniej raz później. Myślę, że wsady dobrze połączyłem, ale dla pewności jakby mógł ktoś zerknąć: 822-eprom_822A.rar, 829 orginalny-eprom_829_org.rar, połączony-Eprom_822-829org_wsady.rar i po zakodowaniu kluczyków i zmianie kodowania na 5125, dzisiaj zgrany -eprom_822-829_pol.rar, na starym liczniku nic takiego nie miało miejsca więc raczej to wina licznika (wsadu). Jeszcze jedno: czym różnią się panele klimatronika 3B1907044J od 3B2907044J, bo przewody już podłączyłem, brakuje mi tylko panelu i nie wiem który kupić. Dojrzałem na zdjęciach na Aledrogo, że czujnik temp. wewn. w panelach 3B1 jest po lewej a w 3B2 po prawej stronie, to może 3B2 jest z anglika? Edytowane 5 Stycznia 2017 przez emart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3526 Napisano 5 Stycznia 2017 3b2 to angol. A co do restartow to już ktoś z tym walczył. Nie pamiętam kto, ale jest to chyba wina licznika. Na pewno nie pomaga znana wsadów. A nawet jeżeli coś dawała to na bardzo krótko. I tez było to chyba na 829. Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszlbn Zgłoś #3527 Napisano 6 Stycznia 2017 Tak kontrolnie spytam - jeżeli przepisałeś wsady (patrzyłem na Immo i moim zdaniem wpisałeś OK) to po co musiałeś kodować klucze ponownie? Przecież po to się edytuje wsady poprzed dopisanie PINu, kluczy, przebiegu by licznik podszedł Plug and Play bez żadnych manipulacji i zadziałał odrazu. Przynajmniej tak doczytałem na forum. Swój licznik będę wkładał po tych mrozach, bo przy -18 to nie robota. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #3528 Napisano 7 Stycznia 2017 Nie próbowałem odpalać po podłączeniu licznika, ale migała kontrolka od immo a po zakodowaniu kluczyków przestała, tak samo miałem jak założyłem licznik 3B0920827A tylko, że musiałem go oddać ze względu na wyświetlacz i teraz ten się resetuje - ręce opadają, a fajnie wygląda ten 829 w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszlbn Zgłoś #3529 Napisano 7 Stycznia 2017 No rozumiem, czyli jednak edycja wsadu jest nie potrzebna bo i tak trzeba kodować klucze, co najwyżej nie trzeba logować licznika do ECU. A jak wygląda to resetowanie? pytam bo mam 946 (przerobiony na 846) na razie na stole z manetkami podpiętymi i śmiga ok, nic się nie zawiesza, przełącza dobrze, resetuję przyciskiem ten MFA na którym jestem obecnie. Czym się objawia reset? zgaśnięcie i zawieszenie? czy sam reset wartości po wył/wł zapłonu? dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #3530 Napisano 7 Stycznia 2017 Reset mfa czyli kasują się dane z przebiegu, czasu jazdy i średniego spalania w mfa2 a nie powinny, natomiast mfa1 działa normalnie tzn.kasuje się po ok. 2 godzinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #3531 Napisano 9 Stycznia 2017 A co do restartow to już ktoś z tym walczył. Nie pamiętam kto, ale jest to chyba wina licznika. Na pewno nie pomaga znana wsadów. A nawet jeżeli coś dawała to na bardzo krótko. I tez było to chyba na 829. Wytapane z 1+3 Z tym wsadem to chyba się zgadza, że nie ma nic do resetów, bo wygrałem 829AX i też się zresetował. Może ktoś potwierdzić, że po zmianie 822A na 829A działa dobrze, tzn.nie resetuje się mfa2? Bo nie wiem czy próbować z następnym licznikiem czy wymienić sam wyświetlacz z jakiegoś anglika albo z olx-a bo też ostatnio pokazał się sam wyświetlacz. I druga sprawa to zasięg na paliwie: przy 3/4 baku pokazywał 420 km, co prawda po kilkudziesięciu km wzrósł do 500 km, ale to i tak dużo za mało. Te wskazania też można poprawić we wsadzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszlbn Zgłoś #3532 Napisano 10 Stycznia 2017 Według mojej wiedzy wgranie wsadu z 822 do 829 i na odwrót nie zadziała. A jak zadziała to z błędami. Jeden jest Immo2 i to dość stary, drugi Immo3 i to nowy. Zupełnie odmienna struktura wsadów. Chyba, że mówimy o zgraniu z 822 przepisaniu wartości do 829 to wtedy ok. Ja przepisałem z 802 do 846 i nic się nie resetuje, mogę oddzielnie kasować MFA itp. Tak więc pozostaje albo się przyzwyczaić, albo szukać innego licznika. Co do spalania? Moim zdaniem jak są to zegary x920x to wszystko leci po CANie, więc spalanie też. W 919 szło po kabelku analogowo do zegarów i tu zegary same liczyły zasięg mniej więcej na podstawie baku itp. Dziś wszystko wie komputer... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3533 Napisano 10 Stycznia 2017 Z tym wsadem to chyba się zgadza, że nie ma nic do resetów, bo wygrałem 829AX i też się zresetował. Może ktoś potwierdzić, że po zmianie 822A na 829A działa dobrze, tzn.nie resetuje się mfa2? ? Numer licznika nie ma tu nic do rzeczy. Masz po prostu licznik gdzieś uszkodzony. Wymień ma inny i będzie po problemie. . I druga sprawa to zasięg na paliwie: przy 3/4 baku pokazywał 420 km, co prawda po kilkudziesięciu km wzrósł do 500 km, ale to i tak dużo za mało. Te wskazania też można poprawić we wsadzie? Pojezdzisz trochę to się ułoży. On to sobie przelicza na podstawie spalania i przejechanych km. Jak masz zrobione mało km to on też tego dokładnie nie obliczy. Im więcej km przejechanych tym dokładniejsze wskazanie. Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emart Zgłoś #3534 Napisano 10 Stycznia 2017 Numer licznika nie ma tu nic do rzeczy. Masz po prostu licznik gdzieś uszkodzony. Wymień ma inny i będzie po problemie. Już go odesłałem, kupię nastepny, jak też coś będzie z nim nie tak to przekładam sam wyświetlacz z anglika do starego 822A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
josephx Zgłoś #3535 Napisano 13 Stycznia 2017 Witam koledzy. Mam paska kombi fl z 2002 1.9 tdi avf. tempomat. Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl Control Module Part Number: 3B0 920 827 A Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Software Coding: 05115 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E421331 VWZ7Z0B5208323 VCID: 224C72A7AEDC562E6B-5000. I mam 1/2 fis i chce zmienić na pełen fis czy ten licznik będzie pasować 3B0920847E czy inny mam szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3536 Napisano 13 Stycznia 2017 Bedzie pasować. Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
josephx Zgłoś #3537 Napisano 13 Stycznia 2017 A wsad z licznika muszę wgrywać swój czy nie ?czy tylko kodowanie i immo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3538 Napisano 13 Stycznia 2017 Bedziesz musiał wsad przerobić, skopiować informacje o immo do nowego wsadu. Chyba ze kupisz sobie nową pestke do kluczyka i od nowa zakodujesz wszystko. Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
josephx Zgłoś #3539 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Comanderem sobie zczytam immo bo mam kabel i vcds tez mam,wiec chyba niema problemu. tylko ten wsad wystarczy przekopiować ze starego na nowy? a i jeszcze pytanko jak zczytam pin z nowego licznika po instalacji w aucie i podłączenie kabla?czy muszę kombinować z pinem? Edytowane 13 Stycznia 2017 przez josephx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3540 Napisano 13 Stycznia 2017 Nie możesz wsadu całego przerzucić z jednego licznika do drugiego, bo to sa inne liczniki. Musisz ze starego licznika przekopiować odpowiednie komórki do nowego wsadu w odpowiednie miejsce i wtedy odpali ci bez problemu i bez zmieniania pestki w kluczyku. Wystarczy przeczytać pierwszy post, jest wszystko opisane co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach