CULTUS3 Zgłoś #3381 Napisano 10 Lipca 2016 Audi ma jakiś dodatkowy moduł radiowy podpięty pod licznik A dalej nie zgłębiałem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3382 Napisano 10 Lipca 2016 A ikonka jest pewnie dlatego, że są używane te same wyświetlacze w audi i vw. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3383 Napisano 10 Lipca 2016 Czy da się to aktywować tak jak jest w audi? Passat nie ma zegarka radiowego, ani nawet wyjścia w liczniku do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #3384 Napisano 12 Lipca 2016 Witam. Zamierzam wymienic licznik w swoim FL na pelnego FISa. Przegladalem temat ale nie moge znalezc odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie (za duzo postow). Czy licznik musze kupic konkretnie do diesla EU czy moze byc to obojetnie jaki (benzyna, anglik) i wystarczy przekodowanie go w odpowiedni sposob tak zeby dzialal poprawnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3385 Napisano 12 Lipca 2016 Generalnie możesz jaki kolwiek. Jednakże przerobienie benzyny na diesla w przedliftowym wiązało się z brakiem kontrolki świec zarowych. Polifta nie przerabialem, ale z informacji wyczytanych na forum wynika, ze juz z tym problemu nie ma, wszystko działa. Sprawa druga, czy potrzebujesz pelnego fisa. Masz ori radio, albo cos co będzie się wyświetlało na górnej części? Bo jeśli nie, to jest on i tak niewykorzystany, bo świeci tylko 2/3 i jedynie podczas chwilowych komunikatów całość. A ciężko trafić nie uszkodzony ff w dobrej kasie. W tym przypadku lepiej 1/2. Ale jeżeli masz mfd, albo ori radio to wtedy FF wykorzystasz. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3386 Napisano 12 Lipca 2016 Nie zapomnij że może on chcę mieć bryłę auta przy otwartych drzwiach. Dla mnie drugim plusem jest fakt że żebraczka pali się przez chwilę, a nie cały czas Jak będzie cierpliwy to za ok 120zł kupi. 1/2 fis też już swoje ma nalatane i raczej nie będzie chciał wymieniać liczników aż trafi dobry, a wymienić LCD na nowy jest łatwiej full fis bo są łatwiej dostępne. Pomijam kwotę ok 300zł na ten zabieg. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3387 Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) No więc właśnie o tych kosztach piszę. Co z tego że kupisz nawet za 150 eu jak nowy ekran 300. Nawet jak sam sobie ściagniesz z chin, to już nie jest to ta sama jakość, a i tak ze 150 poplyniesz. A co do tej "żebraczki" dla mnie to jest minus akurat, bo jak już mi się zapali to by się chociaż na miejscu pola radia świeciło na żółto jak to było w 919, bo człowiek przynajmniej pamięta. A tak mi na trasie mrygnie, po chwili zapomnę i po stukilku km niespodzianka. Już się nauczyłem, że od razu wchodzę w car status I żeby nie było nie odradzam, czy coś, tylko z doświadczenia już wiem, że niektórzy potem są zdziwieni, że tyle kasy zapłacili, a tu nie ma nic ciekawszego niż na 1/2 [emoji2] Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Lipca 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3388 Napisano 12 Lipca 2016 Ja np nie miałem oryginalnego radia, ale mi zależało na bryle auta bo od razu wiedziałem ktore dziecko nie zamknęło drzwi Aktualnie mam ori radio więc RDS już działa. Co do zamienników to widziałem jak święci i jedyny problem jaki był to świecił dużo jaśniej od oryginalnego i dołożenie dodatkowej folii ze starego LCD rozwiązało problem. Ja akurat trafiłem na sprawne LCD No to teraz kolega ma wyjaśnione wszystkie za i przeciw i może decydować Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3389 Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) Nie wiem jak twój, ale te chinskie, które ja oglądałem mają jakby mniejsze pole wyświetlania. Ori wyświetla od brzegu do brzegu, a w chrl zostaje taka 1mm jakby ramka. Oczywiście sygnalizacja drzwi robi robotę. Nie jeździ człowiek z niedomknieta maską, albo bagażnikiem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Lipca 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3390 Napisano 12 Lipca 2016 To kolega wymieniał i nic takiego nie miało miejsca po za tą jasnością. Pewnie więcej małych rączek klapie te wyświetlacze. Technologia stara a ceny nadal nie małe. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #3391 Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) Radyjko mam 2DIN ale nie VW wiec wyswietlane nic z radia nie bedzie. Mimo wszystko chce zalozyc full poniewaz mam porownanie calosci z 1/2. Powiedzmy w takim razie ze licznik od benzyny sobie odpuszcze z racji na kontrolke swiec, ale juz od anglika moge smialo zakladac? Wystarczy wtedy tarczki przelozyc, przekodowac licznik z mil na km i bedzie hulac bez problemu? Jeszcze co do wyswietlacza to jak mozna go sprawdzic w przypadku jakbym odbieral osobiscie? Czy jesli odpowiednio podepne ktores z pinow na stole to wszystko sie zapali i bede mogl skontrolowac? Edytowane 13 Lipca 2016 przez M4R71N Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3392 Napisano 13 Lipca 2016 Żeby sprawdzić licznik to musisz podłączyć na stole i podpiąć się vagiem i zrobić test zegarów. Któryś z kolei będzie test LCD i wyjdzie jak święci, czy narożniki świecą jak reszta ekranu. Co do licznika z anglika to przekodować możesz ale wtedy. musi zostać tarczka z anglika bo inna skala jest. Żeby zrobić z niego eu to wystarczy wgrać wsad z licznika eu i wtedy możesz tarczkę przełożyć. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #3393 Napisano 13 Lipca 2016 chodzilo mi o to czy da rade ale jesli da to dobrze bo nie chcialbym miec skali z anglika. test licznika w aucie robilem wiec wiem jak, ale myslalem wlasnie ze wystarczy gdzies zapodac prad do licznika na stole i by cos tam sie wyswietlalo jednak jezeli trzeba go podlaczac to bede musial sobie odpuscic sprawdzanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3394 Napisano 13 Lipca 2016 Wyświetlić się wyswietli, i pewnie nawet ładnie ale jak założysz w aucie i zostawisz to na słońcu i się na grzeje w środku mocno to może zrobić się prawie nieczytelny, i to właśnie idzie sprawdzić vagiem. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dajart Zgłoś #3395 Napisano 31 Lipca 2016 Wymiana 3B0920807 na 3B0920827 (bez FIS na FIS) Posiadam VAG TACHO 5.0 http://allegro.pl/vag-tacho-5-0-k-can-uds-licznik-klucze-immo-i5910875567.html Niestety VAG Tacho w ogóle nie łączy się z licznikiem: Pytanie do Fachowców: co robię źle że VAG TACHO się nie łączy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dajart Zgłoś #3396 Napisano 12 Sierpnia 2016 Orgynalne oprogramowanie było wadliwe. Znalezłem VGA TACHO 5.0 z innego źródła i teraz śmiga że aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #3397 Napisano 25 Sierpnia 2016 Witam. Kupiłem licznik z dużym FIS i wszystko co potrzebne do jego zamontowania. Przy okazji kupiłem też manetkę i wiązkę do tempomatu. Zanim zabiorę się za wymianę mam kilka pytań. 1. Kupiłem licznik 849 i zastanawiam się dlaczego tego licznika nie łączy się z radiem. 2. Czy do wymiany wsadu mogę użyć commandera zamiast VAG Tacho? Mój licznik ma oznaczenie VDD, a nie VDO. 3. Nie znam pinu do radia i chciałbym wiedzieć czy po przerobieniu wsadu i wgraniu do nowego licznika radio będzie się automatycznie odkodowywało tak jak robi to teraz. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3398 Napisano 25 Sierpnia 2016 Licznik bez problemu łączy się z radiem. Możesz użyć commandera, sam używałem. A co do radia to gdzieś było które komórki odpowiadają za kod. Ewentualnie jak masz oryginalne książki to tam powinien być kod od radia. Mi po wpisaniu samo sie zakodowało pod licznik i już nie muszę wpisywać pinu (radio kupiłem osobno). Z tego co wiem wszystkie 849 to VDO, jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3399 Napisano 25 Sierpnia 2016 Chyba wszystkie to vdo, ale na niektórych jest napisane vdd Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #3400 Napisano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości z tym VDD Co do radia to podobno zapamiętuje VIN, więc może się rozkoduje samo. Jak nie to mam programator i będzie trzeba w radiu pogrzebać EDIT: Jeszcze tylko zastanawia mnie dlaczego do liczników 849 nie ciągnie się dodatkowych kabli od radia więc jak ktoś wie, to proszę o odp. Mam radio Gamma ( takie na kasety ) i zastanawia mnie czy będzie coś wyświetlać. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Gruberek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach