Kotii Zgłoś #2701 Napisano 17 Listopada 2014 A z audi A4 po lifcie będzie pasował ? Pewnie tak sprawdź nr i rodzaj wtyczki. Tu masz Etke http://forum.vw-passat.pl/threads/123989-ETKA-Online Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomol1111 Zgłoś #2702 Napisano 20 Listopada 2014 Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale nie mam uprawnień do założenia nowego tematu Mam problem odnośnie komputera pokładowego i nie wiem gdzie może leżeć problem. Mianowicie czasem, w sumie rzadko komputer pokładowy zaczyna wariować. Sam zmienia aktualny tryb ze spalania momentowego, na średnie, na ilośc km na baku itp itd. Poza tym, po odpaleniu samochodu mogę zmienić tryb pracy komputera tylko raz, w górę lub w dół, później już nie mogę Problem w manetce, module komfortu ? Ewentualnie możecie polecić dobrego ale nie drogiego jakiegoś jegomościa który zająłby się tego typu problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2703 Napisano 20 Listopada 2014 Problem w manetce Tak, manetka do czyszczenia. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #2704 Napisano 20 Listopada 2014 Panowie możecie powiedzieć jak podpiąć licznik z fisem na stole ? potrzebuje sprawdzić i zgrać wsad a nie mogę znaleźć instrukcji albo słabo szukam .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2705 Napisano 21 Listopada 2014 Była już o tym mowa nawet w tym temacie. Podłączasz się w niebieską kostkę: Piny 1, 23, 30 - +12V Pin 9, 24 - masa Pin 25 - linia K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elliot55 Zgłoś #2706 Napisano 21 Listopada 2014 panowie czytam i czytam i nie moge znaleźć ... wszyscy wsadzają fis albo ful fis a ja mam drugiego passata na części który ma mfa( to co wyświetla się w zegarku) i chciałbym przełożyć to do swojego... da rade??? i czy dużo jest zachodu z tym??? mój jest z 98r combi a dawca z 97r sedan dodam że mam niebieskie podświetlenie a tam jest zielone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #2707 Napisano 21 Listopada 2014 Teoretycznie się da poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167341 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #2708 Napisano 21 Listopada 2014 Była już o tym mowa nawet w tym temacie. Podłączasz się w niebieską kostkę: Piny 1, 23, 30 - +12V Pin 9, 24 - masa Pin 25 - linia K Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? 12 v ile musi miec A ? Gdzies widzialem na forum ze ktos tak sobie robil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2709 Napisano 21 Listopada 2014 Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? No tak... W czym masz problem?? Jak masz wtyk OBD-II i kostkę licznika to pół biedy, a jak nie to można i na krótko... Zasilanie akumulator, albo zasilacz 12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadok09 Zgłoś #2710 Napisano 21 Listopada 2014 panowie moze ktos z was orientuje sie czy w eepromie jest zapisane kodowanie licznika? JAk przepisac nr kodowania skoro na vag pl i vag com nie moge tego zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2711 Napisano 21 Listopada 2014 Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? 12 v ile musi miec A ? Gdzies widzialem na forum ze ktos tak sobie robil Ja tak podpinałem licznik na kostce i gnieździe obd2 Wtyczka niebieska do licznika i gniazdo obd. zasilanie +12 piny 1,23,30 - licznik pin 16 - gniazdo obd masa piny 9,24 - licznik piny 4,5 - gniazdo obd linia k pin 25 - licznik pin 7 - gniazdo obd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #2712 Napisano 22 Listopada 2014 Dziękuje za Pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2713 Napisano 22 Listopada 2014 Podłączasz kompa, łączysz się z licznikiem i masz nr licznika oraz nr softu. Co prawda u Ciebie eeprom jest zapewne grzebany, ale zawsze to jakieś odniesienie. 11.05.2004 to produkcja auta czy licznika?? Po danych wygląda na wer. D. Tu również można podpiąć kompa i odczytać lub wyjąć navi. Co do kodowania to zerknij to: http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-pod%C5%82%C4%85czenie-MFD?p=2138255&viewfull=1#post2138255 Przepraszam, że to tak długo trwało ale otrzymałem własnie kabel diagnostyczny. Poniżej to co udało się odczytac z VWTool Licznik: Radio: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2714 Napisano 22 Listopada 2014 Odśwież kodowanie licznika, odśwież kodowanie radia i odśwież kodowanie Gateway. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2715 Napisano 22 Listopada 2014 Czyli co może okazać się, że nie będzie potrzeba kupowania TMC do mojego. A +- jakiś manual do kodowania dla lajka?? Nie chce zepsuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2716 Napisano 22 Listopada 2014 panowie moze ktos z was orientuje sie czy w eepromie jest zapisane kodowanie licznika? Tak. Czyli co może okazać się, że nie będzie potrzeba kupowania TMC do mojego. A +- jakiś manual do kodowania dla lajka?? Nie chce zepsuć. Masz wersję D wiec nie potrzebny jej TMC. W Twoim przypadku nie musisz zmieniać kodowania tylko wejść w zakładkę kodowanie i kliknąć wykonaj z tym samym kodowaniem. W ten sposób odświeżysz je. Nie wiem jak w tym VW Tool czy jest taka możliwość. Jeśli nie to pobierz z neta VCDS Lite 1.2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2717 Napisano 22 Listopada 2014 Dobra jutro to zrobie i dam znac jak wyszlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2718 Napisano 25 Listopada 2014 Witam zamontowane licznik full fis 3B0 919 890 M i manetka 4B0 953 503H auto odpala pokazuje MFA 1 Moje pytanie żeby pokazywał MFA 2 to trzeba prowadzić kable do manetki bo nie reaguje na naciskanie przełączników ani reset dodam że stara manetka była bez MFA ,czy wina jest w kodowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2719 Napisano 25 Listopada 2014 Moje pytanie żeby pokazywał MFA 2 to trzeba prowadzić kable do manetki bo nie reaguje na naciskanie przełączników ani reset dodam Jeśli nie dołożyłeś 4 przewodów między manetką a licznikiem,to nie będzie ci przełączała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2720 Napisano 25 Listopada 2014 (edytowane) Ok A da sie coś zrobić aby świecił pełny wyświetlacz bo świeci 3/4 jego nie mam orginalnego radia ani climatronica. W pierwszym poście mowa jest o 3 przewodach skąd 4 ? Edytowane 25 Listopada 2014 przez MARIANKRIMINAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach