Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

A czym odczytujesz ten wsad?

Odczytuje eeprom VAG-TACHO-USB V2.20.

 

 

 

A nie możesz po prostu tego budzika od passka adoptować?

a napisał bys mi jak adoptowac ten licznik od paska do golfa bede wdzieczny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odczytuje eeprom VAG-TACHO-USB V2.20.

 

 

 

 

a napisał bys mi jak adoptowac ten licznik od paska do golfa bede wdzieczny..

Odczytać PIN,zakodować kluczyki,ewentualnie zmienić przebieg-wszystko za pomocą VAG Tacho:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz link w którym jest opisane jak przeprowadzić adaptacjehttp://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=20496.Przed całą procedurą wrzuć ten wsad do zegarów co jest poniżej. login 4451

1J0920826G__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V13_WVWZZZ1JZ3W058402_____VWZ7Z0B5368223.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj masz link w którym jest opisane jak przeprowadzić adaptacjehttp://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=20496.Przed całą procedurą wrzuć ten wsad do zegarów co jest poniżej. login 4451 [/quot

 

DZIĘKI SERDECZNE w sobote sprawdze czy zadziala... Przy okazji zapytam jakim programem odczytac pin z bardzo opornego licznika 1J0 920 822C Motometer BOO V59 bo mój Vag Tacho 2,2 nie daje rady odczytac ani pinu ani eepromu..A moze jest ktos z okolic Łodzi i pomoze odczytac pin lub eeprom albo posiada wsad takiego licznika..Jeszcze raz serdeczne dzieki za zainteresowanie i szybka odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odczytuje wszystko vag can commander 1.4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę wcześniej pytałem o różnice w liczniku 3B0920847A a 3B0920847E ale nie uzyskałem odpowiedzi. Ponawiam pytanie, jesli ktos wie, prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Licznik 3B0920847A to wersja angielska a ten z końcówką E to Europa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Licznik 3B0920847A to wersja angielska a ten z końcówką E to Europa.

Anglik miałby oznaczenie 3B0920947A- 9tka to anglik, 8semka to eu. A literka odpowiadała bodajże za silnik-A to diesel, a E to benzyna o ile mnie pamięć nie myli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Anglik miałby oznaczenie 3B0920947A- 9tka to anglik, 8semka to eu.

Dokładnie tak.Także kolego Studzin nie mieszaj,jak nie jesteś pewien.Ja szczerze powiedziawszy w Etce nie znalazłem w przypadku 847 z oznaczeniem A.Są z D benzyna i E Diesel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były takie 847A jakaś krótka seria, ale na pierwszy i nawet na drugi rzut oka nie widać różnic między 847E, który go zastąpił. Są one zamienne i oba do diesla oczywiście. Pewnie jakaś kolejna wersja rozwojowa, ale czym się tam gdzieś głęboko różnią to nie wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam najmocniej jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd ale zasugerowałem się tym że widziałem taki licznik z oznaczeniem 3B0920847A w wersji angielskiej mimo to co kolega Patrick napisał powyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam najmocniej jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd ale zasugerowałem się tym że widziałem taki licznik z oznaczeniem 3B0920847A w wersji angielskiej mimo to co kolega Patrick napisał powyżej

 

Nie ma problemu-po to jest forum:dobrze

A z tym licznikiem co widziałeś to też nie będzie wcale dziwne-wiele osób kombinuje z licznikami-ja np wgrałem do ojcowego anglika europejski wsad, i tarczkę prędkościomierza zmieniłem na EU. I praktycznie jest to licznik EU, ale teoretycznie to wciąż angol z 9 w numerze na obudowie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam następujące pytanie odnośnie komunikacji z licznikiem poprzez vag k+can commander 1.4 (chinol), a więc próbuję odczytać eprom swoich zegarów (VDO 013) lecz w zakładce z rodzajami zegarów nie ma vdo w wersji 013 lecz 066 i większe

kiedy zostawię vdo 066 wtedy odczytuje mi zawartość epromu do komórki 00018 i na tym koniec tzn. wyświetla tylko 2 linie epromu oraz znów aktywny jest klawisz read

w czym może być problem???

robię wszystko zgodnie z instrukcją dodaną to interfejsu a program vwtool przez ten kabel działa prawidłowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy posiada ktoś wsad do licznika Motometer "1J0920822C KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1109318" bo ja szukałem i nic nie znalazłem , chyba ze można wgrać inny wsad jeżeli tak to jaki dodam tylko ze z tego licznika nie mogę odczytać wsadu zczytuję tylko do 0070 przy czym jest nie pełny i pojawia się komunikat "Access is Denied" obok numeru bloku jaki zczytuje..(Troszke zagmatwałem ale nie wiem jak to dokładniej opisać).dołączam print screena Z góry dziękuje za odpowiedź..

Nowy Obraz - mapa bitowa (2).jpg

Edytowane przez michal-g1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
troszke zagmatwałem
jezu, ile Ty stron jeszcze będziesz smęcił ?
pojawia się komunikat "Access is Denied"

Jeżeli nie potrafisz poprawnie połączyć się z licznikiem to tym bardziej nie wgrasz nowego wsadu więc po co ci on ? Parę stron temu już chyba miałeś wszystko zgrane, wiec nie wiem czemu znów kombinujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli nie potrafisz poprawnie połączyć się z licznikiem to tym bardziej nie wgrasz nowego wsadu więc po co ci on

 

 

No dzięki wiesz co to nie moja wina ze nie jestem taki wspanialy jak Ty i dla tego korzystam z forum takie jest chyba jego założenie TAK..? a co do licznika to własnie chcialem wgrac nowy wsad albo podmienic na jakiś inny który pasuje zeby wykluczyć mój błąd bo ten sie nie myli co nic nie robi.. :-)

 

 

Parę stron temu już chyba miałeś wszystko zgrane, wiec nie wiem czemu znów kombinujesz

 

 

a co do wsadu to odpisali mi ze jest nie dokładnie zczytany i dla tego kombinuje..

Jeszcze raz dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz..

 

---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

 

DZIEKUJE SERDECZNIE KOLEGO studzin11..:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to że ktoś jest wspaniały, odnoszę wrażenie że sam mieszasz się w tym co robisz i dlatego to nie wychodzi.

Witam panowie POMOCY..!!!?!?!? Założyłem w sobotę licznik 1/2 fis i do tego dołożyłem tempomat aktywowałem go w vagu i niestety tempomat nie działa a w CAN GATEWAY mam błąd o tresci "00778 - STEERING ANGLE SENSOR (G85) 49-00 - NO COMMUNICATION..Z tego co wyczytałem to jest błąd czujnika skrętu ale ja takowego nie posiadam bo nie ma ESP ani ASR....MOŻĘ KTOŚ ZNA ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z góry dziekuje za pomoc..

Stąd wnioskuję, że już miałeś wszystko zgrane, a jak usunąć błąd podałem Ci później na tej samej stronie. Chyba łatwiej usunąć błąd niż kombinować z epromem skoro masz problem z połączeniem do licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuję za odpowiedź odnośnie różnicy w oznaczeniu końcowym licznika :)

A teraz odp do Mr. X : Miałem taki sam przypadek jak się bawiłem z wgrywaniem różnych wykresów od wskazań temperatury i za którymś razem podczas odczytu EPROMU też tylko odczytywał 2 linijki do 18 komórki. Wszystko wróciło do normy po naciśnięciu przyciku RESET ECU w programie, czy jakś tak-dokładnie nie pamiętam. Można też na chwilę odpiąć klemy od aku. Mam nadzieje, że pomoże

Edytowane przez ryger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A teraz odp do Mr. X : Miałem taki sam przypadek jak się bawiłem z wgrywaniem różnych wykresów od wskazań temperatury i za którymś razem podczas odczytu EPROMU też tylko odczytywał 2 linijki do 18 komórki. Wszystko wróciło do normy po naciśnięciu przyciku RESET ECU w programie, czy jakś tak-dokładnie nie pamiętam. Można też na chwilę odpiąć klemy od aku. Mam nadzieje, że pomoże

 

Łukaszu owszem pomogło, wielkie dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności