robert1508 Zgłoś #741 Napisano 3 Lutego 2011 vag commanderem mozesz zczytac pin immo, nastepnie podmienic licznik. z vag commmanderem wspolpracuje niebieski kabel, wiec jak juz bedziesz mial pin immo to spokojnie do licznika przypiszesz pin ktory miales, ten ktory odczytales vag commanderem, za pomoca vag-com'a zrobisz reszte. Metoda vag-com wymaga mowych transponderow. Lepiej zrobic to za pomoca podmiany wsadow. zglos sie do kolegi gurala. Wszystko masz opisane w pierwszym poscie tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #742 Napisano 4 Lutego 2011 witam!!! czy ktoś zakładał licznik z B5 po lifcie 3BO 920 925 do benzyny B5 1.8 T AEB 98 ? jaki będę potrzebował sterownik komputera żeby obsłużył can?, chce wszystko skompletować (kupić) dopiero wtedy zawieść do fachowca nie ukrywam że zależy mi na czasie! urlop się kończy z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszard Zgłoś #743 Napisano 4 Lutego 2011 Kolego najpierw czytaj co piszesz, dopiero zatwierdzaj A oco ci chodzi tym mi nie pomogles Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #744 Napisano 4 Lutego 2011 jak to z tą czarną kostką. czy ona była stosowana w autach bez CAN czy to było uzależnione od modelu NAVI........., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #745 Napisano 4 Lutego 2011 witam mam pytanie czy wiecie jak zrobić dopasowanie licznika vag comanderem 1.4 potrzebuje wymienić licznik z anglika na europe Tak samo jak z anglika na anglika lub tez europe na europe tylko w przypadku anglika bedziesz musial pozniej zmienic kodowanie na europejskiezeby miec km,a opis jak to zrobic patrz strona pierwsza !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominik21 Zgłoś #746 Napisano 6 Lutego 2011 (edytowane) Witam Mam pytanie. Po zamontowaniu licznika z pełnym FIS bez CAN nie mam temperatury zewnetrznej na Fisie. Czy to wina licznika? Przepraszam Miałem MFA, mam climatronic, dołożyłem navi mfd i wszystko działa bez problemów. Licznik był z passata 97r zielony-przerobilem cale podświetlenie na niebieskie, zmieniłem immo, przekodowałem licznik i navi. Wszystkie funkcje działają radio się wyświetla- navi też na Fisie pokazuje komunikaty, jest info o spalaniu chwilowym,średnim i czas podróży. Edytowane 7 Lutego 2011 przez Dominik21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #747 Napisano 6 Lutego 2011 Czy to wina licznika? Za mało danych, miałeś mfa ? Masz climatronic ? Jak nie masz to nic dziwnego, dokup czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczitu Zgłoś #748 Napisano 8 Lutego 2011 Witam wszystkich Kolega ma Paska z 2000 roku. Licznik bez MFA, nr 3B0 920 805 A. Chciałby założyć licznik z 1/2 FIS, też z roku 2000, nr 3B0 920 822 A. Czy ktoś pomoże w adaptacji tego licznika metodą VAG-Tacho ? Nie wiem które komórki eepromu przekopiować do "nowego" licznika Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #749 Napisano 9 Lutego 2011 WitamMam pytanie. Po zamontowaniu licznika z pełnym FIS bez CAN nie mam temperatury zewnetrznej na Fisie. Czy to wina licznika? Chodzi o to, że pod spalaniem chwilowym czy innymi parametrami ci nie wyświetla? Jeśli tak to wiedz, że nie masz jej pokazanej na stałe w dolnej części jak w późniejszych rocznikach. W tym roczniku musisz poprzerzucać manetką żeby się wyświetliła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominik21 Zgłoś #750 Napisano 9 Lutego 2011 Chodzi o to, że pod spalaniem chwilowym czy innymi parametrami ci nie wyświetla? Jeśli tak to wiedz, że nie masz jej pokazanej na stałe w dolnej części jak w późniejszych rocznikach. W tym roczniku musisz poprzerzucać manetką żeby się wyświetliła. Tak wiem. Tylko jak przerzucam manetką niestety nie ma temperatury:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #751 Napisano 10 Lutego 2011 Witam wszystkich Kolega ma Paska z 2000 roku. Licznik bez MFA, nr 3B0 920 805 A. Chciałby założyć licznik z 1/2 FIS, też z roku 2000, nr 3B0 920 822 A. Czy ktoś pomoże w adaptacji tego licznika metodą VAG-Tacho ? Nie wiem które komórki eepromu przekopiować do "nowego" licznika Pozdrawiam Przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post,tam wszystko jest.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolopi Zgłoś #752 Napisano 10 Lutego 2011 jak przekopiować w hex edytorze część wsadów z jednego na drugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #753 Napisano 10 Lutego 2011 jak przekopiować w hex edytorze część wsadów z jednego na drugi Trzeba je wpisywać ręcznie, komórka po komórce, bynajmniej ja nie znalazlem mozliwosci kopiowania części wsadu potrzebnej do innego wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #754 Napisano 10 Lutego 2011 (edytowane) Trzeba je wpisywać ręcznie, komórka po komórce, bynajmniej ja nie znalazlem mozliwosci kopiowania części wsadu potrzebnej do innego wsadu. Żartujesz chyba.Zaznaczasz interesującą cie część wsadu kopiujesz i wklejasz w zaznaczone miejsce w drugim wsadzie.Wybierasz opcję wklejenia nie przez wstawienie,tylko przez nadpisanie.Jeszcze nigdy nie wpisywałem ręcznie. Edytowane 10 Lutego 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #755 Napisano 10 Lutego 2011 Żartujesz chyba.Zaznaczasz interesującą cie część wsadu kopiujesz i wklejasz w zaznaczone miejsce w drugim wsadzie.Wybierasz opcję wklejenia nie przez wstawienie,tylko przez nadpisanie.Jeszcze nigdy nie wpisywałem ręcznie. To chyba jestem zbyt tępy żeby to ogarnąć. Właśnie z ciekawości próbowałem zaznaczyć część wsadu ale jakoś mi to nie wychodzi. BTW Bazuje na XVI32. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolopi Zgłoś #756 Napisano 10 Lutego 2011 pytanie do kolegi riccardoa zaznaczylem i skopiowałe do nowego wsadu tą cześć która chcałem i mam wsad za duzy bo stary sie nie kasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #757 Napisano 10 Lutego 2011 pytanie do kolegi riccardoa zaznaczylem i skopiowałe do nowego wsadu tą cześć która chcałem i mam wsad za duzy bo stary sie nie kasuje Nie wiem jakiego edytora używasz,ale wygląda na to że wklejasz przez wstawienie.Pobierz sobie z tej strony http://www.pawelporwisz.pl/hxd/hxd.php jest polskojęzyczny i reszta zgodnie z tym co napisałem w poprzednim poście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #758 Napisano 10 Lutego 2011 Przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post,tam wszystko jest.:dobrze Oj dla licznika kolegi nie ma: No i na razie to by było na tyle, brakuje jeszcze tylko opisu wsadu dla liczników 3B z CAN, czyli od 06.1999, może jest ktoś chętny do potestowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #759 Napisano 10 Lutego 2011 Oj dla licznika kolegi nie ma: Rzeczywiście chyba się trochę zagalopowałem.Ale skoro ma VAG Tacho,to może odczytać PIN,przypisać kluczyki i ustawić przebieg.Pozostaje tylko kwestia VIN-u.Ale jeździć już można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #760 Napisano 10 Lutego 2011 A no dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach