Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Amoze ktos jest w stanie wypisac ruznice miedzy wsadem od octavi a wsadem do VW do 99 roku gdzie EEPROM zajmuje 1mb.Wiem gdzie jest przebieg ale to tyle a reszta typu immo.Wiem ze tego nikt nie przerabial ale potrzebna pomoc

Kolego na pewno nie zajmuje 1MB. Musiałbyś pokazać nam oryginalny wsad z tej skodziny to może coś wymyślimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomylka 1K :] a jak na forum wstawic plik do pobrania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak na forum wstawic plik do pobrania ?

Klikasz "opcje zaawansowane" pod oknem szybkiej odpowiedzi, klikasz znaczek spinacza i wybierasz plik do wstawienia na forum i dalej już chyba dasz radę. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie na epromach za bardzo nie znam, ale ten jest troche za krotki. Tylko do 1ff?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 99r były właśnie takie bardzo małe wsady, to normalne :)

 

koszard, czemu nie zrobisz tak jak radzi riccardoa ?

Odczytaj pin, zakoduj klucze i będziesz się martwił co dalej :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko czy w Octavi jest immo1 czy 2 i jakie immo jest w liczniku 3b0920925A .Da sie to sprawdzic VAG iem ?.I jaka jest procedura kodowania i czy trzeba nowy transponder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem taki wsad 3B0920825A Powinien pasować do tego licznka.

Da sie to jakos zrgrac z tamtym wsadem.

Rozkminil ktos cos w kwesti zmiany licznika ???

3B0920825A pin4246.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym liczniku co podałeś jest immo3 mam taki sam. Immo sprawdzisz vagiem. I zrób tak jak radził kolega riccardoa

Chyba najszybciej by było odczytać PIN Vag Tacho i przypisać kluczyk i ustawić przebieg
Edytowane przez mcaris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno działać to z pierwszego linka. Tylko w tym radiu jest inna wtyczka ISO, więc będziesz musiał zrobić sobie przejściówkę albo kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"pogromca" podpowiedz proszę które z tych kabelków zakupić o których piszesz w manualu, jeśli chce zmienić licznik tylko na 1/2 FIS bez radia i navi.

czy wystarczy jeden z tych kompletów? który ?

czy może łączyłeś jedne piny z drugimi bo widze na fotkach łączenia....

nie chce być zaskoczony jak rozbebesze wszystko a pinów brak....

orienujesz się obecnie w cenie tych kabelków ?

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"pogromca" podpowiedz proszę które z tych kabelków zakupić o których piszesz w manualu, jeśli chce zmienić licznik tylko na 1/2 FIS bez radia i navi.

czy wystarczy jeden z tych kompletów? który ?

czy może łączyłeś jedne piny z drugimi bo widze na fotkach łączenia....

nie chce być zaskoczony jak rozbebesze wszystko a pinów brak....

orienujesz się obecnie w cenie tych kabelków ?

pozdr.

 

Teoretycznie powinien ci wystarczyć ten zestaw przewodów -Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4,ale spotkałem się z przypadkiem że były one z obydwu stron zakończone pinami takimi jak są w kostce od manetki i trzeba było kombinować pół przewodu od jednego zestawu a drugie pół od drugiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba było kombinować pół przewodu od jednego zestawu a drugie pół od drugiego.

i umnie tak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teoretycznie powinien ci wystarczyć ten zestaw przewodów -Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4,ale spotkałem się z przypadkiem że były one z obydwu stron zakończone pinami takimi jak są w kostce od manetki i trzeba było kombinować pół przewodu od jednego zestawu a drugie pół od drugiego.

Zakupiłem te 2 komplety przewodów, które wskazał pogromca. W domu lekko się zdziwiłem, bo na jednej paczce końcówka numeru części była inna niż zamówiłem. Zadzwoniłem do ASO i powiedzieli, że tamtej wiązki już nie ma - ta jest w zastępstwie. Miała właśnie 2 takie same końce i nie obeszło sie bez lutowania :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zakupiłem te 2 komplety przewodów, które wskazał pogromca. W domu lekko się zdziwiłem, bo na jednej paczce końcówka numeru części była inna niż zamówiłem. Zadzwoniłem do ASO i powiedzieli, że tamtej wiązki już nie ma - ta jest w zastępstwie. Miała właśnie 2 takie same końce i nie obeszło sie bez lutowania :/

Kolego i o to właśnie chodzi żeby z dwóch kompletów zrobić wiązkę, ponieważ w ASO nie sprzedają takiej wiązki, a jedynie same kable zakończone po obydwu stronach takim samym pinem, i po to właśnie to jest żeby sobie rozciąć i zlutować i taka właśnie jest prawidłowa procedura i nie ma w tym nic złego ani błędnego. Po prostu ASO tylko w ten sposób sprzedaje piny, że są one na kabelku 30cm po jego obu stronach identyczne, więc jak potrzebujesz 2 piny to kupujesz 1 kabelek, itp, itd.

Edytowane przez pogromca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego i o to właśnie chodzi żeby z dwóch kompletów zrobić wiązkę, ponieważ w ASO nie sprzedają takiej wiązki, a jedynie same kable zakończone po obydwu stronach takim samym pinem, i po to właśnie to jest żeby sobie rozciąć i zlutować i taka właśnie jest prawidłowa procedura i nie ma w tym nic złego ani błędnego. Po prostu ASO tylko w ten sposób sprzedaje piny, że są one na kabelku 30cm po jego obu stronach identyczne, więc jak potrzebujesz 2 piny to kupujesz 1 kabelek, itp, itd.

Jasna sprawa, domyśliłem się. Tylko, że nie było napisane nic o lutowaniu (albo nie doczytałem) końcówek dlatego się zdziwiłem, ale później dojrzałem to na zdjęciach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się zdziwiłem jak kupiłem kabelki w ASO, ale pojechałem na złom i wyciełem parę wtyczek i polutowałem kabelki.

 

Jeszcze pytanko:

czy da się wymienić sam segment wyświetlacza jak już jest przyblaknięty lub nie wyświetla wszystkich punktów?

(moja koleżanka kupiła Fox'a, i nawet nie da się przebiegu zobaczyć.

Edytowane przez robert1508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy da się wymienić sam segment wyświetlacza jak już jest przyblaknięty lub nie wyświetla wszystkich punktów?

między innymi na allegro ogłaszają się ludzie, którzy wymieniają cały wyświetlacz na nówkę, więc pewnie samemu też się da - tylko wyświetlacz trzeba znaleźć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fox mojej koleżanki jest z 2006r, ja mam licznik z 2009r i chcę wymienić sam wyświetlacz.

Wiem, że mógłbym wymienić licznik, ale nie mam sprzętu żeby zczytać kod immo.

Moim vag'iem 3,11 lub Vcds'em mógłbym klucze doprogramować i przebieg ustawić lecz bez kodu immo nic nie zrobię, ponieważ Vag-Tacho 2,5 nie łączy się z licznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności