robert1508 Zgłoś #561 Napisano 20 Listopada 2010 Jestes WIELKI!!! Wgralem i poszlo! Teraz musze ustawic wskazowki bo tarczki wymienialem, te od nowego licznika ktos srubokretem podrapal. Bo licznik ten mam ze zlomu, kupilem go za 10F. Dlatego tak tanio, poniewaz ktos potrzebowal chromowanych oringow, a ze nie chcialo mu sie rozbierac samochodu to pobil szybke i wyrwal oringi i podrapal przy tym tarczki, ja wymienilem tarczki i szybke ze swojego starego licznika. Masz moze jakis dobry patent na wlasciwe ustawienie wskazowek? Nadal nie dziala gorna czesc wyswietlacza, choc na tescie sie zapala. Sprawdze czy mam polaczenie licznika z radiem. Pozniej. Jeszcze raz dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #562 Napisano 20 Listopada 2010 Nadal nie dziala gorna czesc wyswietlacza, choc na tescie sie zapala. Sprawdze czy mam polaczenie licznika z radiem. Pozniej. Tak jak pisałem. Miałeś 1/2 FIS i nie było połączenia licznik < radio. Górna część będzie działała tylko wtedy jak aktywuje się któraś z kontrolek, które były nad 1/2 FIS. BTW Przebieg masz ze starego licznika? Odpaliłeś silnik beż problemów? Ze wskazówkami nie pomogę nigdy nie ustawiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #563 Napisano 20 Listopada 2010 (edytowane) Przebieg jest taki jaki byl w starym liczniku. Odpalilem silnik bez problemow. Z ta gorna czescia wyswietlacza to jest ok jesli beda sie tam pojawialy ikonki kotrolek, mozliwe jest polaczenie radia z licznikiem? Podlaczenie radia z licznikiem to sprawa niezbyt pilna. Licznik dziala wiec jest ok. Ale mam jeszcze pytania: przebieg ogolny i dzienny sa zamienione wzgledem siebie w tym liczniku. obraz samochodu na wyswietlaczu pojawia sie w chwili otwarcia samochodu pilotem, lecz czy nie powinien zmieniac sie na wskazania komputera po zamknieciu drzwi i ruszeniu? Bo mam tak, ze znika dopiero jak nacisne przycisk od zmiany wyswietlania wskazan komputera. czy da sie to zmienic? Edytowane 20 Listopada 2010 przez robert1508 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #564 Napisano 20 Listopada 2010 W pierwszym poście masz wszystko opisane-musisz podłączyć 3 kable z licznika do radia. Ja dodatkowo musiałem przekodowac licznik na navi i wtedy ruszyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #565 Napisano 20 Listopada 2010 (edytowane) jakis dobry patent na wlasciwe ustawienie wskazowek? Wchodzisz w [17] instruments, później "output test" czy coś o podobnej nazwie, dajesz start. Kolejno Startuje obrotomierz, później wskaźnik temp, paliwa i na końcu prędkościomierz. Obrotek po wykonaniu pełnego zakresu i powrocie zatrzymuje się na 3 tysiącach, temp na 90`C, wskaźnik paliwa na 1/2 baku a prędkościomierz na 100km/h. Dobrze jest przed skalowaniem wykonać reset licznika, albo zmienić jego przebieg na chwilę aby wskazówki ustawiły się w zerowym położeniu. Edytowane 20 Listopada 2010 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #566 Napisano 27 Listopada 2010 Witam dzis ide do salonu VW po kabelek do polaczenia radia z licznikami, mam nadzieje ze nie zabija mnie cena. BTW wskazowki ustawilem bezproblemowo, nie jest to trudna sprawa. prosze jeszcze o podpowiedz jak przekodowac licznik na NAVI. z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich w ten (i w anglii mroźny) poranek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #567 Napisano 3 Grudnia 2010 Witam co jest nie tak z licznikiem nie mogę uaktywnić podświetlania wskazówek jakiej wartości bym nie wpisał cały czas jest to samo czyli świeci wszystko ,dodam że "ile przejadę na baku" udało mi sie zrobić bez problemu licznik 3b0920925 a wsad 1j5920826 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #568 Napisano 3 Grudnia 2010 Witam Mam pytanie odnośnie wsadów licznika. Stary licznik: 3B0 919 861 J Nowy licznik: 3B0 920 829 A Abym nie musiał programować kluczy wystarczy, że skopiuję ze starego licznika komórki $00-$45, $60C-$60E, $192-$1FF do nowego licznika tak ? Jednak w jakie miejsce do nowym licznika mam to skopiować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #569 Napisano 3 Grudnia 2010 Witam Mam pytanie odnośnie wsadów licznika. Stary licznik: 3B0 919 861 J Nowy licznik: 3B0 920 829 A Abym nie musiał programować kluczy wystarczy, że skopiuję ze starego licznika komórki $00-$45, $60C-$60E, $192-$1FF do nowego licznika tak ? Jednak w jakie miejsce do nowym licznika mam to skopiować ? Stary licznik masz bez Can, a nowy z CAN nie będzie ci działał P&P:dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #570 Napisano 3 Grudnia 2010 Zadziała Wymieniałem ECU (temat kolegi marek29) aby zmienić zegary z 919 na 920 tylko nie wiem jakie komórki skopiować ze starego do nowego aby kluczy nie programować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #571 Napisano 4 Grudnia 2010 Mam prosbe prosze o zmiane przebiegu na 291792 tys km. Z gory dziekuje zmieniony eep fis.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #572 Napisano 6 Grudnia 2010 Siema Powiedzcie mi jak wlaczyc to: [ame] [/ame][ame] [/ame][ame] [/ame] w podpisie pierwszego filmiku jest ten sam numer licznikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #573 Napisano 6 Grudnia 2010 wcisnij i przytrzymaj dolny przycisk manetki mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #574 Napisano 11 Grudnia 2010 Koledzy ponawiam moje pytanie Jakie komórki muszę skopiować ze starego do nowego licznika abym nie musiał programować na nowo kluczy ? Stary licznik: 3B0 919 861 J Nowy licznik: 3B0 920 829 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diagi Zgłoś #575 Napisano 11 Grudnia 2010 Będzie problem ze skopiowaniem danych z licznika bez CAN do licznika z CANem. Tym bardziej, że licznik nowy, który masz różni się nawet komórkami od tych z CANem starszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #576 Napisano 12 Grudnia 2010 Czyli najprościej będzie na nowo zakodować klucze ale pytanie: Teraz mam niebieskie stare zegary i transpondery w kluczach "Megamos Crypto 48" czyli wielokrotnego kodowania. Gdzieś wyczytałem, że liczniki po 2001 roku (czyli taki mam zamiar zamontować) komunikują się dodatkowo z ECU i w tym przypadku transpondery "Megamos Crypto 48" można zakodować tylko raz. Więc wnioskuję, że muszę kupić czyste "Megamos Crypto 48" aby poprawnie zaprogramować klucze tak ? Czy sie mylę i te pestki co mam jednak da się zakodować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #577 Napisano 14 Grudnia 2010 ArkadiuszB wydaje mi się że nic nie musisz kupować ja montowałem takie same zegary po lifcie do siebie i normalna procedura kodowania kluczyków i poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #578 Napisano 14 Grudnia 2010 Witam Panowie mam pytanie. Ma paska 2001 rok wyświetlacz pełen FIS. To co mnie męczy to fakt nie posiadania komunikatów z radia/navi w górnej części FISa. Zauważyłem też ciekawą rzecz że nie mam żadnego menu po przytrzymaniu przycisku w manetce jak to mają normalnie pełne FISy. Wiem też że jak jest wszystko OK i nawet jest odpięte radio (brak komunikatów) to i tak powinno być możliwe wejście w menu. I tu się pojawia pytanie czy da się coś zrobić aby poprawić zaktualizować te moje zegary ? upgrade epromu ? upgrade soft coding ? Kiedyś bawiłem się w zmianą Soft Coding ale to nic nie dawało Ten post to już w sumie moja ostatnia deska ratunk u bo już prawie się poddałem. Dane z VAGa oczywiście wrzucę jeśli potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #579 Napisano 14 Grudnia 2010 Pierwsze full fis nie miały tego menu. Ale nie wiem czym się przejmujesz, bo do niczego to menu potrzebne nie jest-uwierz, ja mam i wogóle tego nie używam bo i po co. Zeby rds wyświetlał się na fisie to muszą być podłączone trzy przewody z radia do licznika. Sprzwdź czy je masz, jeśli nie, to podłączyć to, to banał jest. U siebie po podłączeniu radia do licznika musiałem jeszcze zmienić kodowanie na navi żeby zaczął mi wyświetlać rds. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #580 Napisano 14 Grudnia 2010 Widzisz ale nie znam nikogo co by miał komunikaty na pełnym FISie a nie miał dostępu do menu (takie tylko spostrzeżenie) W radyjku wszystkie kable wpięte jakie były. Muszę sobie popatrzeć na rozpiske które to kable muszą iść na zegary może jakiejś wiązki brakuje Ależ nie chce mi się zegarów ściągać - da się jakoś od spodu dotrzeć do tych kabli w zegarach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach