riccardoa Zgłoś #2561 Napisano 16 Września 2014 czy pasował by do niego wsad z 1J5920846C by mieć na prędkościomierzu na godzinie 12stej 100 km/h? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luknft Zgłoś #2562 Napisano 17 Września 2014 (edytowane) no i ****,w golfie na nowym liczniku po z edytowaniu wsadu z IMMO2 do IMMO3 nie gaśnie kontrolka immo i świec. Zrobiłem tak jak w poradniku pomijając kodowaie w vag com. Wgrałem nowy wsad- zmienił się już przebieg. Myślę teraz czy vag comem nie spóbować zakodować ale niechce zmieniać pigułek w kluczyku. daje link do wasdów, może ktoś zobaczy czy wszystko ok.https://dl.dropboxusercontent.com/u/1139386/eepromy.rar stary licznik to 1J0920801E nowy licznik to 1J5920946C Oczywiście nie używałem czystego wsadu tylko ten z nowego licznika po byłym włascicielu EDIT Czysty wsad tez nie pomógł, przy okazji vcds wykazał mase błędów w grupie instruments i can gateway, wiec spróbuje adoptować licznik vagiem już na zmodyfikowanym wsadem Pomoże ktoś z tymi wsadami? Edit Nikt nie pomoże ? Big EDIT Udało Się !!!!!!!!!! Wystarczylo w vcds zakodowac jeszcze raz can gateway i klucz i wtedy immo oraz swiece zgasły. Udalo sie bez zmiany piguł w kluczyku Edytowane 18 Września 2014 przez luknft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #2563 Napisano 18 Września 2014 Więc tak. Piny dotarły i jestem po przymiarce. Pasują ale bardzo ciasno wchodzą wręcz na siłę. Są minimalnie szersze. Ja je zamówiłem na alledrogo po 1,2zł za 2 sztuki. W ramach ciekawostki dodam że w kostce zielonej i niebieskiej mam wolne piny bez przewodów. Wystarczy je wyciągnąć i mamy piny ale jeszcze nie mam patentu na ich ładne zaciśnięcie. Matowy to wydłubany z auta a błyszczący nowy. Licznik 3B0 919 860 A nie ma w ogóle czerwonej kostki. Będe go wymieniał na 3B0 919 890 JX Jeszcze pare gratów dokupię i próba wymiany. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2564 Napisano 18 Września 2014 Ja nie zaciskam, tylko lutuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #2565 Napisano 22 Września 2014 Witam ponownie. Więc jestem po pierwszej próbie podłączenia. Wsady i piny starego zielonego i nowego niebieskiego licznika zgrałem Vag tacho usb. Założyłem nowy niebieski licznik. Do kluczyka nowy transponder krypto 48 i zakodowałem Vag tacho pin do nowego kluczyka i autko odpaliło i póki co jest OK. Autko pali immo gaśnie. Oczywiście świeci brak płynu do spryskiwaczy bo nie mam tego czujnika w zbiorniczku. Czekam na kostkę czerwoną do licznika żeby podłączyć radio GammaV i kostkę do manetki. Teraz pytanie. W pierwszym poście na foto 15 są 3 żółte przewody do zielonej wtyczki a może mi ktoś powiedzieć gdzie idą czarny i brązowy przewód widoczny na foto? Domyślam się że one odpowiadają za regulacje wycieraczek i idą do przekażnika ale pewny nie jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2566 Napisano 22 Września 2014 (edytowane) Tak to jest funkcja regulacji czasowej wycieraczek lub regulacja czułości czujnika deszczu. W twoim przypadku jest to nie potrzebne bo regulacja czasu odbywa się przez załączenie, wyłączenie i ponowne załączenie wycieraczek. Czyli pomijasz te kable. Oczywiście musisz pamiętać o odpowiedniej manetce do tego modelu. Edytowane 22 Września 2014 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #2567 Napisano 22 Września 2014 Mam manetkę z obsługą FIS i tą regulacją wycieraczek. Po jej podłączeniu wycieraczki pracują cały czas. Przekaznik mam 99. Pewnie jego bede musiał podmienic na 377. Na razie wróciłem do starej manetki bo do pracy musze jechać. Tak to jest funkcja regulacji czasowej wycieraczek lub regulacja czułości czujnika deszczu. Dlatego pytam gdzie te przewody podłączyć żeby ta regulacja zadziałała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2568 Napisano 22 Września 2014 Mam taka manetke na zbyciu. Jesli chcesz pozostac przy obecnej manetce to musisz pociagnac te kable właśnie do przekaźnika ktorego jak napisałeś trzeba wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luknft Zgłoś #2569 Napisano 22 Września 2014 (edytowane) Hej, u mnie jak na razie wszystko udało się założyć, licznik działa, manetka działa, przy okazji Tempomat założyłem i wszystko udało się zgrać. jako że mam moduł 1J0 nie działa symbol otwartych drzwi pasażera, jedynie tylko drzwi kierowcy i moje pytanie gdzie znajdę poradnik co mam zrobić by to działało, szukałem coś o tym i wiem że mam przylutować diodę i dwa oporniki ale gdzie? nigdzie o tym nie ma info. EDIT. A zmiana modułu komfortu automatycznie to naprawi? EDIT. Już wiem, muszę wymienić moduł komfortu oraz wszystkie 4 silniczki szyb co mija się z celem bo ciężko będzie natrafić na "te" silniczki plus przepinanie modułu komfortu co mija się z celem tylko dla symbolu otwartych drzwi pasażerów. Edytowane 24 Września 2014 przez luknft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrozka114 Zgłoś #2570 Napisano 24 Września 2014 Witam wszystkim mam passata B5 bez FIS została dołożona manetka wiązka i kupiony licznik od anglika i jest problem na liczniku od angola pali się kontrolka poduszki powietrznej, klocków i nie działa obrotomierz co może być. Licznik koduje się i immobilizer również auto można odpalić. Na ori liczniku wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luknft Zgłoś #2571 Napisano 24 Września 2014 samochód posiada can ? can gateway zakodowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2572 Napisano 24 Września 2014 Witam wszystkim mam passata B5 bez FIS została dołożona manetka wiązka i kupiony licznik od anglika i jest problem na liczniku od angola pali się kontrolka poduszki powietrznej, klocków i nie działa obrotomierz co może być. Licznik koduje się i immobilizer również auto można odpalić. Na ori liczniku wszystko jest ok Który rocznik auta,ewentualnie jakie numery starego i nowego licznika.To że ty jesteś wróżka,to nie znaczy,że i na forum są wróżbici.:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrozka114 Zgłoś #2573 Napisano 24 Września 2014 Ato jest z roku 99. Końcówka nowego licznika to 922 a starego nie pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2574 Napisano 25 Września 2014 Jak nie pamiętasz to sprawdź. Głównie chodzi o środkowe 3 cyfry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #2575 Napisano 25 Września 2014 Dziś była pierwsza próba wymiany licznika, podpowie ktoś czy mam dobrany dobry licznik ? Na zdjęciu, nr mojego golasa i 1/2fis z paska 1.8T 99r jak dobrze pamiętam, Praca zakończona fiaskiem, auto nie odpalalo i wywalalo mnóstwo błędów. Jeżeli to zły nr licznika ktory posiadam, będę wdzieczny za info jakiego powinienem szukać a tego będzie trzeba sprzedać. Chyba że z licznikiem wszystko ok a źle skopiowano wsad licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luknft Zgłoś #2576 Napisano 25 Września 2014 Poczytaj o zamiana licznika bez CAN na licznik z CAN bo jak widzę u ciebie to zmieniasz licznik właśnie po szynie CAN której nie posiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #2577 Napisano 25 Września 2014 A jaki licznik o jakim nr powinienem mieć żeby pasował bez przeróbek, typu nowe okablowanie itp. Chciałbym mieć tyle szczęścia co inni i włożyć skopiować wsad licznika i cieszyć się 1/2fis bądź pełen fis. Bylem przekonany że licznik który zakupiłem był dobry, wynika to pewnie z tego że temat ma 250 stron sporo wiadomosci mi się miesza pomiedzy 3b a 3bg no i wtopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #2578 Napisano 25 Września 2014 A jak to ma zagadac jak zakładasz licznik z CAN? 919 takiego licznika szukaj. Napewno będzie prosciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #2579 Napisano 25 Września 2014 3B1919880 , 3B1919930 jakieś inne ? pół fis albo fis do diesla to nie problem, gorzej z benzyną, jakieś jeszcze inne końcówki prócz 880 i 930 ? mimo że się na tym nie znam, to wydaje mi się że końcowe 3 liczby mają też znaczenie, bo np dopisując do kodu 3B1919880 czyli 3B1919880C wyskakują już tylko liczniki dla Diesla, podpowiecie ? czy jakieś inne kody oprócz tych 2 wchodzą w grę ? może jest gdzieś jakiś spis liczników podzielonych na takie z CAN i bez ? i dla Diesla i Benzyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #2580 Napisano 25 Września 2014 (edytowane) Witam. Po zmianie licznika odkrecalem jeszcze kierownice,zeby zalozyc oslony plastikowe. Zapomnialem odpiac kostki od tasmy airbagu i poleciala...nawinalem ja,potem przekrecilem ta tasme do konca w prawo,a nastepnie ok 3obroty w lewo,zlozylem do kupy i teraz jak skrece w lewo,nawet lekko,to zapala sie abs i esp. Zle zalozylem tasme czy problem moze byc z tym czujnikiem esp? Edytowane 3 Października 2014 przez R@lph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach