Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

no i ****,w golfie na nowym liczniku po z edytowaniu wsadu z IMMO2 do IMMO3 nie gaśnie kontrolka immo i świec. Zrobiłem tak jak w poradniku pomijając kodowaie w vag com. Wgrałem nowy wsad- zmienił się już przebieg. Myślę teraz czy vag comem nie spóbować zakodować ale niechce zmieniać pigułek w kluczyku.

 

daje link do wasdów, może ktoś zobaczy czy wszystko ok.https://dl.dropboxusercontent.com/u/1139386/eepromy.rar

 

stary licznik to 1J0920801E

nowy licznik to 1J5920946C

 

Oczywiście nie używałem czystego wsadu tylko ten z nowego licznika po byłym włascicielu

EDIT

Czysty wsad tez nie pomógł, przy okazji vcds wykazał mase błędów w grupie instruments i can gateway, wiec spróbuje adoptować licznik vagiem już na zmodyfikowanym wsadem

 

 

Pomoże ktoś z tymi wsadami?

 

Edit

 

Nikt nie pomoże ?

 

Big EDIT

Udało Się !!!!!!!!!!

Wystarczylo w vcds zakodowac jeszcze raz can gateway i klucz i wtedy immo oraz swiece zgasły. Udalo sie bez zmiany piguł w kluczyku

Edytowane przez luknft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Piny dotarły i jestem po przymiarce. Pasują ale bardzo ciasno wchodzą wręcz na siłę. Są minimalnie szersze. Ja je zamówiłem na alledrogo po 1,2zł za 2 sztuki. W ramach ciekawostki dodam że w kostce zielonej i niebieskiej mam wolne piny bez przewodów. Wystarczy je wyciągnąć i mamy piny ale jeszcze nie mam patentu na ich ładne zaciśnięcie.

DSC_0054.jpg

Matowy to wydłubany z auta a błyszczący nowy.

Licznik 3B0 919 860 A nie ma w ogóle czerwonej kostki.

Będe go wymieniał na 3B0 919 890 JX

Jeszcze pare gratów dokupię i próba wymiany.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zaciskam, tylko lutuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Więc jestem po pierwszej próbie podłączenia. Wsady i piny starego zielonego i nowego niebieskiego licznika zgrałem Vag tacho usb. Założyłem nowy niebieski licznik. Do kluczyka nowy transponder krypto 48 i zakodowałem Vag tacho pin do nowego kluczyka i autko odpaliło i póki co jest OK. Autko pali immo gaśnie. Oczywiście świeci brak płynu do spryskiwaczy bo nie mam tego czujnika w zbiorniczku. Czekam na kostkę czerwoną do licznika żeby podłączyć radio GammaV i kostkę do manetki. Teraz pytanie. W pierwszym poście na foto 15 są 3 żółte przewody do zielonej wtyczki a może mi ktoś powiedzieć gdzie idą czarny i brązowy przewód widoczny na foto? Domyślam się że one odpowiadają za regulacje wycieraczek i idą do przekażnika ale pewny nie jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest funkcja regulacji czasowej wycieraczek lub regulacja czułości czujnika deszczu.

 

W twoim przypadku jest to nie potrzebne bo regulacja czasu odbywa się przez załączenie, wyłączenie i ponowne załączenie wycieraczek.

 

Czyli pomijasz te kable.

 

Oczywiście musisz pamiętać o odpowiedniej manetce do tego modelu.

Edytowane przez Kotii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam manetkę z obsługą FIS i tą regulacją wycieraczek. Po jej podłączeniu wycieraczki pracują cały czas. Przekaznik mam 99. Pewnie jego bede musiał podmienic na 377. Na razie wróciłem do starej manetki bo do pracy musze jechać.

 

Tak to jest funkcja regulacji czasowej wycieraczek lub regulacja czułości czujnika deszczu.

 

Dlatego pytam gdzie te przewody podłączyć żeby ta regulacja zadziałała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taka manetke na zbyciu.

Jesli chcesz pozostac przy obecnej manetce to musisz pociagnac te kable właśnie do przekaźnika ktorego jak napisałeś trzeba wymienić :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, u mnie jak na razie wszystko udało się założyć, licznik działa, manetka działa, przy okazji Tempomat założyłem i wszystko udało się zgrać. jako że mam moduł 1J0 nie działa symbol otwartych drzwi pasażera, jedynie tylko drzwi kierowcy i moje pytanie gdzie znajdę poradnik co mam zrobić by to działało, szukałem coś o tym i wiem że mam przylutować diodę i dwa oporniki ale gdzie? nigdzie o tym nie ma info.

 

EDIT.

 

A zmiana modułu komfortu automatycznie to naprawi?

 

EDIT.

 

Już wiem, muszę wymienić moduł komfortu oraz wszystkie 4 silniczki szyb co mija się z celem bo ciężko będzie natrafić na "te" silniczki plus przepinanie modułu komfortu co mija się z celem tylko dla symbolu otwartych drzwi pasażerów.

Edytowane przez luknft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkim mam passata B5 bez FIS została dołożona manetka wiązka i kupiony licznik od anglika i jest problem na liczniku od angola pali się kontrolka poduszki powietrznej, klocków i nie działa obrotomierz co może być. Licznik koduje się i immobilizer również auto można odpalić. Na ori liczniku wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochód posiada can ?

can gateway zakodowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkim mam passata B5 bez FIS została dołożona manetka wiązka i kupiony licznik od anglika i jest problem na liczniku od angola pali się kontrolka poduszki powietrznej, klocków i nie działa obrotomierz co może być. Licznik koduje się i immobilizer również auto można odpalić. Na ori liczniku wszystko jest ok

Który rocznik auta,ewentualnie jakie numery starego i nowego licznika.To że ty jesteś wróżka,to nie znaczy,że i na forum są wróżbici.:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ato jest z roku 99. Końcówka nowego licznika to 922 a starego nie pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pamiętasz to sprawdź. Głównie chodzi o środkowe 3 cyfry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś była pierwsza próba wymiany licznika, podpowie ktoś czy mam dobrany dobry licznik ?

 

 

Na zdjęciu, nr mojego golasa i 1/2fis z paska 1.8T 99r jak dobrze pamiętam,

Praca zakończona fiaskiem, auto nie odpalalo i wywalalo mnóstwo błędów.

 

Jeżeli to zły nr licznika ktory posiadam, będę wdzieczny za info jakiego powinienem szukać a tego będzie trzeba sprzedać. Chyba że z licznikiem wszystko ok a źle skopiowano wsad licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o zamiana licznika bez CAN na licznik z CAN bo jak widzę u ciebie to zmieniasz licznik właśnie po szynie CAN której nie posiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki licznik o jakim nr powinienem mieć żeby pasował bez przeróbek, typu nowe okablowanie itp. Chciałbym mieć tyle szczęścia co inni i włożyć skopiować wsad licznika i cieszyć się 1/2fis bądź pełen fis.

 

Bylem przekonany że licznik który zakupiłem był dobry, wynika to pewnie z tego że temat ma 250 stron sporo wiadomosci mi się miesza pomiedzy 3b a 3bg :/ no i wtopa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to ma zagadac jak zakładasz licznik z CAN? 919 takiego licznika szukaj. Napewno będzie prosciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3B1919880 , 3B1919930 jakieś inne ? pół fis albo fis do diesla to nie problem, gorzej z benzyną, jakieś jeszcze inne końcówki prócz 880 i 930 ?

 

mimo że się na tym nie znam, to wydaje mi się że końcowe 3 liczby mają też znaczenie, bo np dopisując do kodu 3B1919880 czyli 3B1919880C wyskakują już tylko liczniki dla Diesla, podpowiecie ? czy jakieś inne kody oprócz tych 2 wchodzą w grę ? może jest gdzieś jakiś spis liczników podzielonych na takie z CAN i bez ? i dla Diesla i Benzyny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po zmianie licznika odkrecalem jeszcze kierownice,zeby zalozyc oslony plastikowe. Zapomnialem odpiac kostki od tasmy airbagu i poleciala...nawinalem ja,potem przekrecilem ta tasme do konca w prawo,a nastepnie ok 3obroty w lewo,zlozylem do kupy i teraz jak skrece w lewo,nawet lekko,to zapala sie abs i esp. Zle zalozylem tasme czy problem moze byc z tym czujnikiem esp?

Edytowane przez R@lph

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności